Blog
Kapott az autó friss műszakit.
+Le cseréltettem a vezérlést+ vízpumpát+ első fékbetéteket+ új szelepfedél tömítést kapott.
138.000km-nél.
Kicseréltem a Ti és a Giugiaro emblémákat, továbbá lefestettem a hátsó féktárcsákat egy kis Hammerite-tal.
Kattog már a kuplungszerkezet, de gondoltam hátha javul a helyzet, ha lecserélem a kuplung hidraulikában az olajat, de sajnos a légtelenítő be volt rohadva, így vettem egy új munkahengert. Csere után kapott friss olajat és ezeknek köszönhetően a kuplung(pedál) használhatóbb lett, kattog ugyan, de el lehet rendesen indulni az autóval, nem akadozik fogásponton.
album...
A sokküllős felniket lecseréltem a gyári SE felnikre. Előbbi ET35, utóbbi ET49,5. Rendes 29 mm nyomtáv szélesítés volt, a gyárival sokkal jobban viselkedik kanyarban, nem akarja nagyobb sebességnél maga alá rántani az orrát, jelentősen csökkent a túlkormányzás. A csillaggal talán jobban nézett ki, bár nem tudom, mert elfogult vagyok a gyári cuccokkal.
A spojlerek elengedtek a kuszobot a hatso ajto alatt es ujra le kell szednem, de mielott visszarakom csinalok egy kuszob es alvazvedelmet a kocsin, mert erre is nagyon rafer.
A spojlerek szerintem szepen megvedik a sotol a kuszobot, de az auto aljan kulonosen a hatso ulesek labtarto reszein szornyu lyukak vannak.
Tiger silent es Hammerite festek valamint Under Body sealing alvazvedo.
3
459