Blog
Kaptam 2db befuvot az unokatesomtol , mondvan biztos bele lehet faragni a GT-be , es lass csodat, tenyleg.
Legujabb Audi A3-e. Uristen micsoda szentsegtores... 🤔😁 Mindenesetre kiralyul nez ki , tudja is a funkciokat. 1 ora alatt befaragtuk !
A kormany meg a valtogomb 3 hete borosnel, aztan lesz meg egy jo kis project a belterre, ezt nem lovom le.
A kocsi jon-megy, lassan olajcsere!
Olasz fórumon találtam újabb verziót, többek közt azt írták, hogy gyorsítja a rendszert. Pendrive-ra másoltam, bedugtam, fél óra alatt lefutott. Ami változott:
-Bluetooth gyorsabban csatlakozik, Phone menü minden funkciója gyorsabb lett.
-menüben lépkedés, zeneszámok keresése a pendrive-on gördülékenyebb
-SMS felolvasó működik (eddig phone not supported felirat fogadott), igaz használhatatlan a magyar SMS, angol hang összeállítás. :D
-2 új menüpont, lásd. utolsó kép.
Szóval tényleg jobb lett, csak azt nem értem, hogy a márkaszervizes látogatások alkalmával miért nem kerülnek fel ezek a frissítések...
Elérkezett az éves olajcsere ideje. (~198.000km)
Mint az előzőnél most is Xado olajat kapott az autó UFI szűrőkkel egybekötve.
Sajnos garázsból való kiállás követően az autó úgy gondolta ledobja a kuplungot,
Így mivel kidobálta a rükvercet az új kuplung készlet mellé(SACHS szerkezet LUK kettőstömegü) kapott egy váltófelújítást is(2.5liter olaj került a váltóba szándékosan)
Ha már le volt bontva az autó eleje akkor végre bekerültek az új projektoros lámpák(én készítettem) a dupla ledes DLR-el egybekötve(index és nappali menetfény egyben)
SELENIA WR DIESEL 5W-40 5L - 13 200
olajszűrő - 1000
üzemanyag szűrő - 4900
pollenszűrő
KM: 233 350
Megérkeztek a nyári gumik, úgyhogy felkerültek a felújított 19"-es felnikre. Pirelli P7 Cinturato XL lett az új abroncs. Elég jól megy a felújított felni színe a piroshoz, a viszont kicsit dzsuvásak lettek a szereléstől, azokat le kell majd tisztítani. (a kígyókat meg majd meg kell fordítani az index alatt..)
Kopottas volt az első Alfa logó, ezért cseréltem. EZ a videó segített :)
A turbócsövet (és még két gumicsövet) tartó lemez alkatrész egy tervezési hiba. Előbb meghajlik, így a turbócső hozzáér az akkumulátor széléhez és szépen kidörzsölődik.
Aztán végül feladja és eltörik. A hengerfejezéskor a szerelő lelkiismeretesen meghegesztette, örültem. Aztán tegnap megint törve találtam. Persze, nyilván nem a hegesztésnél, most kicsit alatta.
Fotózhatatlan helyen van, és siettem is, de valamennyire azért megörökítettem a dolgot.
Ez törjön el, ha tud!
Levezetésként megigazítottam a szervo tartályt, mert valaki, valamikor rosszul tette vissza. A csavart rátekerte, de a másik oldalon nem akasztotta be a helyére. Ezért állt olyan kis bizonytalanul.
0
459