Blog
A cserét megelőző hetekben érezhetően mélyebb lett a kuplung fogáspontja. Sejthető volt, hogy közeledik a vég. A cserét szombatra terveztem, de szerda délután beesett a pedál, a kocsi pedig a garázsban ragadt.
A hiba oka elég bosszantó. A munkahengerben lévő rúgó törött el, a hegyes törött vég pedig átszúrta a gumikarmantyút.
Ez azért bosszantó, mert kicsivel több mint 1 éve cseréltem mindkét munkahengert miután az alsó megfáradt, hogy ne kelljen szopni később a felsővel, kellett...


Október 1-én meg lett a műszaki vizsga. A színt át kellett íratni narancsról barnára. Az elmúlt hét év állásának következményei lassanként kezdenek elmúlni. Még egy kicsit használom, aztán újra gyújtás-porlasztó állítás.
2015.10.10 8:00 Indulás!
Azt hittétek mi?? Nőből vagyok, természetesen 9 óra lett belőle. Egy rövid sütiszünetre megállva fél 12-re értünk oda.
Kedves, családias légkör fogadott, nagyon örültem, hogy ismét alfás barátok között lehetek, főleg annak tudatában, hogy a jövő évi Seléniáig valószínűleg már nem tudok talira menni.
Sosem voltam még Kul-on. De - ahogy Selénia előtt is - ismét felajánlást kaptam egy autótesztre. 159. Alig vártam, hisz mint a legtöbben tudják, fontolgatom a váltást.
Kaposújlak:
- Gyere, beváltom az ígéretet, menjünk gyorsulni!
- Gyorsulniiii??? Nem erről volt szó. Csak lassan, hogy tudd, nemrég volt balesetem. Félek mint az áááálllat. :D
- Gyere csak!
Röviden, ha lett volna még két lábam, azzal is nyomtam volna a féket! De amúgy nagyon jó volt. Sosem gyorsultam még.
Nyaggattak, de a sajáttal nem indultam. :)
Eredményhirdetés után fél 5-kor indulás haza, fél 8-ra értünk Pápára, egy gyors Mekit megejtettünk még.
Lehetett volna jobb idő is, de mindennek ellenére jó volt találkozni a barátokkal, ismerősökkel, és gyorsulni egy 40 éves Spiderrel, meg egy csodás 159-cel.
Hosszú út volt oda, hosszú út volt vissza, de még biztos meg fogok fordulni ezen a talin egyszer.... :)
Második Selenia 20K olajcserén esett át a kocsi.
Imádja! :) Pozitívan csalódtam ebben a márkában, nagyon megvagyok elégedve vele! :)

Eltelt újabb két év. Projektoros fényszórókkal és a piros rugókkal volt gondjuk. Amúgy minden rendben.
Ez a 7vége sem maradhatott el bütykörészés nélkül :)
Mikor vettem a kocsit befogott a bal hátsó fék, és akkor nem orvosoltam a hibát sajnos. Eddig működött jól, most ledobta a kopó réteget a fékbetét a régebbi túlhevülés miatt. Az szürke bontós kocsi úszó nyergét és vele a betéteket és tárcsát nem adtam el, szóval azok a betétek kerültek be. A tárcsa maradt, bár sajna a vason levő betét 2 ivben megvályta. Tavaszig jó lesz. Tudom paraszt dolog volt nem kicserélni, de majd ki lesz. Bereszeltem a betéteket, szépen kitakaritottam mindent, megzsiroztam amit kellett plusz szilikon injekciót is kapott a dugattyú amit meg is járattam párszor.
Vettem 1 szett Novitec (de mégis gyári) fekete hátsó lámpát: http://i3.photobucket.com/albums/y92/alfa147turbo/aa_1_b.jpg
Frissitettem a connect nav+ firmware-ét amivel már 1 ideje küzdöttem.

első gátlók + jobb felső toronyszilent cserélve. végre kuss van jobboldalt! már attól féltem, szétesik valami, olyan kopogás volt.
első tárcsák cserélve alighasználtra, most végre nem ráz a fék - ki tudja meddig :-(
mellesleg megvolt a téli gumi csere, a nyáriból ugyanis a bal első megadta magát, nem javítható, meg amúgyis elkopott már az a szett.
felkészül: kuplung felsőhenger.
Még egy 10 km-es kör, majd egy gyors fürdés, végül 0,5 bar többlet a kerekekbe.
Bejártunk a téli szállásra, majd akku le.
Szép álmokat, álmodj szerpentinkanyar utáni padlógázas kigyorsításokat!
179.008 km
Az idei szezon 4.718 km-es volt, az eddigiek közül a legrövidebb. Igaz,az idén Egyiptom miatt elmaradt a szokásos Nagy Túra is. No, majd jövőre!
egy pici csúszást követően végre sor került a szervizre. szerencsére a melóhelyemen a srácok hamar meg oldották a dolgot :-)
munkák és anyagok:
-5,5 liter motor olaj. Liquid Molly 5W-40
-olaj szűrő
-levegő szűrő
-pollen szűrő
-olaj leeresztő csavar csere
km állás: 264719 km