Blog

A levelem elküldése után kaptam meg a mai készletlistát, melyben már van dátum! :)

44. hétre ütemezték, tehát 3 hét múlva elvileg legyártják!


Üdv:

Farkas Dániel

 
>> SzervizMarcox // Alfa 159 Progression // 2015-07-11

 olaj és szűrő csere (Olaj: Selenia WR P.E 5w30 | TECNECO FM )
 levegő szűrő (MULLER PA3132)
 pollen szűrő ( TECNECO FM K1005)
üzemanyagszűrő csere

 EGR & MAP szenzor tisztítás


Óraállás: 124020

>> Tuning és extraMarcox // Alfa 159 Progression // 2015-10-05

El volt pár "fog" törve a gyári scudetton így inkább kicsit átmoddingoltam rácsos verzióra.

Scudetto:
Költség: 2500 Ft volt a rács
Ragasztó: volt itthon, így ennek az árát nem tudom
Ezüst festék: 1200 Ft ( Motip)
és az idő amit ráfordítottam, de az eredmény megfizethetetlen :)

Burkolat:
Fekete matt festék: 990 Ft ( Very well márka)
Lakk festék: 3-4 laza mozdulattal "megfröccsentve" - kicsit így selyemfényű lett
Piros festék: 1200 Ft (Very well) - a Maestro márkát nem ajánlom nagyon rossz-


Kipufogó:
LM-ben Szombathelyen vásároltam rá egy véget, 4500 Ft volt, jó minőségű, strapabíró nagyon.

A motorháznyitó kampót is átfújtam pirosra.

>> Szervizafla159 // Alfa 159 SW // 2015-10-01

Mivel nem rég elértük a 200 ezret úgy gondoltam, hogy kicsit kényeztetjük a kicsikét minden földi és "föld alatti" jóval...Szóval olaj csere és minden más, mint ahogy ezt a nagyok csinálják. Szűrők, (pollen, olaj, gázolaj) és levegő szűrő...
Megérdemli a kis hölgy...csoda szépen muzsikál...

 
>> Szervizafla159 // Alfa 159 SW // 2015-09-30

Hát már régóta szemezgettem a kilóméter számlálóval és eljött az a bizonyos és bűvös nap , talán rettegett is...szóval teljesen mindegy elérkezett a 200 ezredik kilóméter....már napokkal előtte úgy mond készültem rá...telefonom feltöltve pihent mellettem, hogy tudjam dokumentálni a híres napot, órát, percet avagy másodpercet....és tessék....lemaradtam róla...azt hittem agygörcsöt kapok amikor a feleségem csak annyit mondott...-Egy! ..- Mondom milyen egy??? 200 ezer és egy... Mondja a feleségem......azt a francba...hihetetlen...majd szét vetett az ideg. Mindegy....majd a 300 ezredikről nem maradok le ;)
Remélem még sok boldog kilómétert megteszünk együtt!!!!!

 
>> Szervizafla159 // Alfa 159 SW // 2015-09-19

Már régóta idegesített, hogy az első kerékcsapágyaim állapota mondhatni úgy is, hogy kíván némi orvoslást. Szinte mióta megvettem a kicsikét hangos volt.
Mára már annyira lánctalpas harckocsit meghazudtoló hangokat adott ki a kanyarokban, hogy eljött az idő a rendesen megérett cserére.
Teljesen sima ügy volt minden....1,5 óra alatt kész volt de igazi nyugodt tempóban.
Szerencsére a csapágyakhoz kedvezményesen hozzá jutottam igazi jóbarátom segítségével (ValeRossi46).

 

Az utolsó helyzetjelentésem szerint 182.449 km-nél az összes tankolt üzemanyag: 12.152,65 liter. A Spritmonitor.de szerint:
1 liter diesel = 2,64 kg CO2, akkor
12.152,65 liter = 32.083 kg CO2
Ha visszaosztom a megtett úttal, akkor 175,85 gramm CO2/km jön ki.
A katalógusadat: 142 gramm CO2/km
A különbség + 23,8%
Ennyit a katalógusadatok pontosságáról...

 
>> EgyébMr. Z // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2015-10-04

bekerült az utolsó bézs elem, a könyöklő.

 
>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2015-10-04

Miután kasznisnál járt az autó, egyszer-kétszer mentünk ide-oda, ám fényes nappal... így nem tűnt fel, hogy nem ég a műszerfal világításom. Egyik nap estébe nyúló programból hazaindulván találtam szembe magam a problémával... és ekkor derült ki, hogy a hátsó lámpák sem égnek. Még ott a parkolóban sikerült a jobb hátsót életre keltenem, merthogy csak egy test kábel nem volt rögzítve, de a balos és a műszerfal továbbra is tetszhalott ...
Az esti parkolóban komplett biztitábla átnézés után, másnap itthon is átnéztem, de semmit nem találtam, ami a hibára magyarázatot adott volna. Gondoltam ennek fele sem tréfa, induljunk a hátsó lámpától... lámpázzuk ki... ott nincs áram, csomiban-nincs áram, hátsó ülés alatt-nincs áram... ez már csak előrébb lehet... gondoltam átnézem újra a biztosítékokat. Sorra vettem ki a lámpabiztiket, szemrevételezés után visszahelyeztem őket és biztos ami biztos -mintha súgták volna (lehet, hogy súgták is) :)- a helyükön is ellenőriztem, hogy átfolyik-e rajtuk az áram... nos így bukott ki, hogy az egyik 10A-es bizti a bibis. Ilyet még nem is láttam, mert olyan furán olvadt el, hogy a kémlelő nyíláson át és oldalt fordítva is jónak látszott, de a lábai felől nézve látszott, hogy inkább a vastag lábból olvadt ki és ezért tűnt kívülről jónak... Nnna, bizti csere és láss csodát, minden működik! Ezen felbuzdulva, mivel a bal hátsó lámpa úgyis darabokban volt, kiiktattam egy törött vezeték darabot és így már minden csodásan világít... akár a karifa! :)

>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2015-10-03

Vééégre megvan! Kész a fara! Sikerült egy jó képességű hátfalat szerválnom, ami nagy nehezen a helyére került. Azért nagy nehezen, mert bár ismerős fickó a kasznis, de mégiscsak húzta-nyúzta ... az időt, meg az idegeimet is... A saját bevallása szerint is max. 3 napos (hétfőn hozzad, legkésőbb szerdán viheted!) melóból 7 naposat csinált... :( De örülök, hogy kész lett, mégha naponta kellet is hívogatnom érte... :)

Még nincs totál kész, mert a sarkokat be kell fejezni és majd színre fújni, de az majd csak később...
Minden esetre kapott egy hátfalat, egy lökhárítót, kerékjárati burkolatot, új izzókat, kasznitömítőt, rücsit, alvázvédőt...