Blog
A levelem elküldése után kaptam meg a mai készletlistát, melyben már van dátum! :)
44. hétre ütemezték, tehát 3 hét múlva elvileg legyártják!
Üdv:
Farkas Dániel
olaj és szűrő csere (Olaj: Selenia WR P.E 5w30 | TECNECO FM )
levegő szűrő (MULLER PA3132)
pollen szűrő ( TECNECO FM K1005)
üzemanyagszűrő csere
EGR & MAP szenzor tisztítás
Óraállás: 124020
El volt pár "fog" törve a gyári scudetton így inkább kicsit átmoddingoltam rácsos verzióra.
Scudetto:
Költség: 2500 Ft volt a rács
Ragasztó: volt itthon, így ennek az árát nem tudom
Ezüst festék: 1200 Ft ( Motip)
és az idő amit ráfordítottam, de az eredmény megfizethetetlen :)
Burkolat:
Fekete matt festék: 990 Ft ( Very well márka)
Lakk festék: 3-4 laza mozdulattal "megfröccsentve" - kicsit így selyemfényű lett
Piros festék: 1200 Ft (Very well) - a Maestro márkát nem ajánlom nagyon rossz-
Kipufogó:
LM-ben Szombathelyen vásároltam rá egy véget, 4500 Ft volt, jó minőségű, strapabíró nagyon.
A motorháznyitó kampót is átfújtam pirosra.


Mivel nem rég elértük a 200 ezret úgy gondoltam, hogy kicsit kényeztetjük a kicsikét minden földi és "föld alatti" jóval...Szóval olaj csere és minden más, mint ahogy ezt a nagyok csinálják. Szűrők, (pollen, olaj, gázolaj) és levegő szűrő...
Megérdemli a kis hölgy...csoda szépen muzsikál...


Hát már régóta szemezgettem a kilóméter számlálóval és eljött az a bizonyos és bűvös nap , talán rettegett is...szóval teljesen mindegy elérkezett a 200 ezredik kilóméter....már napokkal előtte úgy mond készültem rá...telefonom feltöltve pihent mellettem, hogy tudjam dokumentálni a híres napot, órát, percet avagy másodpercet....és tessék....lemaradtam róla...azt hittem agygörcsöt kapok amikor a feleségem csak annyit mondott...-Egy! ..- Mondom milyen egy??? 200 ezer és egy... Mondja a feleségem......azt a francba...hihetetlen...majd szét vetett az ideg. Mindegy....majd a 300 ezredikről nem maradok le ;)
Remélem még sok boldog kilómétert megteszünk együtt!!!!!

Már régóta idegesített, hogy az első kerékcsapágyaim állapota mondhatni úgy is, hogy kíván némi orvoslást. Szinte mióta megvettem a kicsikét hangos volt.
Mára már annyira lánctalpas harckocsit meghazudtoló hangokat adott ki a kanyarokban, hogy eljött az idő a rendesen megérett cserére.
Teljesen sima ügy volt minden....1,5 óra alatt kész volt de igazi nyugodt tempóban.
Szerencsére a csapágyakhoz kedvezményesen hozzá jutottam igazi jóbarátom segítségével (ValeRossi46).



Az utolsó helyzetjelentésem szerint 182.449 km-nél az összes tankolt üzemanyag: 12.152,65 liter. A Spritmonitor.de szerint:
1 liter diesel = 2,64 kg CO2, akkor
12.152,65 liter = 32.083 kg CO2
Ha visszaosztom a megtett úttal, akkor 175,85 gramm CO2/km jön ki.
A katalógusadat: 142 gramm CO2/km
A különbség + 23,8%
Ennyit a katalógusadatok pontosságáról...

Miután kasznisnál járt az autó, egyszer-kétszer mentünk ide-oda, ám fényes nappal... így nem tűnt fel, hogy nem ég a műszerfal világításom. Egyik nap estébe nyúló programból hazaindulván találtam szembe magam a problémával... és ekkor derült ki, hogy a hátsó lámpák sem égnek. Még ott a parkolóban sikerült a jobb hátsót életre keltenem, merthogy csak egy test kábel nem volt rögzítve, de a balos és a műszerfal továbbra is tetszhalott ...
Az esti parkolóban komplett biztitábla átnézés után, másnap itthon is átnéztem, de semmit nem találtam, ami a hibára magyarázatot adott volna. Gondoltam ennek fele sem tréfa, induljunk a hátsó lámpától... lámpázzuk ki... ott nincs áram, csomiban-nincs áram, hátsó ülés alatt-nincs áram... ez már csak előrébb lehet... gondoltam átnézem újra a biztosítékokat. Sorra vettem ki a lámpabiztiket, szemrevételezés után visszahelyeztem őket és biztos ami biztos -mintha súgták volna (lehet, hogy súgták is) :)- a helyükön is ellenőriztem, hogy átfolyik-e rajtuk az áram... nos így bukott ki, hogy az egyik 10A-es bizti a bibis. Ilyet még nem is láttam, mert olyan furán olvadt el, hogy a kémlelő nyíláson át és oldalt fordítva is jónak látszott, de a lábai felől nézve látszott, hogy inkább a vastag lábból olvadt ki és ezért tűnt kívülről jónak... Nnna, bizti csere és láss csodát, minden működik! Ezen felbuzdulva, mivel a bal hátsó lámpa úgyis darabokban volt, kiiktattam egy törött vezeték darabot és így már minden csodásan világít... akár a karifa! :)

Vééégre megvan! Kész a fara! Sikerült egy jó képességű hátfalat szerválnom, ami nagy nehezen a helyére került. Azért nagy nehezen, mert bár ismerős fickó a kasznis, de mégiscsak húzta-nyúzta ... az időt, meg az idegeimet is... A saját bevallása szerint is max. 3 napos (hétfőn hozzad, legkésőbb szerdán viheted!) melóból 7 naposat csinált... :( De örülök, hogy kész lett, mégha naponta kellet is hívogatnom érte... :)
Még nincs totál kész, mert a sarkokat be kell fejezni és majd színre fújni, de az majd csak később...
Minden esetre kapott egy hátfalat, egy lökhárítót, kerékjárati burkolatot, új izzókat, kasznitömítőt, rücsit, alvázvédőt...





