Blog
Mint az előző bejegyzésben írtam,megérett az első kerékcsapágy a cserére,amit egyre hangosabb zúgással jelzett.Mivel a csapágyak csak a kerékagyakkal együtt cserélhetők az áraktól arcomra fagyott a mosoly egy kicsit:-(.Végül is sikerült erősen akciós áron beszereznem őket,de még így sem volt-sajnos-olcsó.A szerelésért viszont nem kellett fizetnem,mert a céges szerelő srácok egy óra alatt kicserélték őket:-))!Itt is köszönet érte Nekik.Most megint szépen hangtalanul suhan a paripa:-P!
Km.ó. állás:137233.




2015 junius kozepen az autopalyan felforrt a hutoviz ,136km-rol trelerel hazahozatuk.Mint kiderult a hengerfejtomitest kellett cserelni,plusz kuplung csere,olaj,olajszuro,fekbowden,fektarcsa,legtomegmero.Treler:42000,szervizbe:8000,Szerviz:61000,Legomegmero:25000,
Bizony, George jóvoltából ma megvolt az első látogatásom a D.Z. Tuningnál. Csütörtökön le is pihen a jószág náluk, hogy kicseréljék benne a ékszíj feszítőt,az önindítót,az első gömbcsuklókat és betegyenek egy tolatóradart.
Ezen kívűl ma hazaérve nekiestem a vezetőoldali ajtónak, mivel a felső kishangszóró kábele ki volt csúszva,és sajnos csak azt a modúlt levéve sem találtam meg, így az egész kárpitot le kellett bontanom. Ez nem is volt akkora gond, mivel az alja úgyis lifegett, így legalább azt is a helyéreigazítottam. Így gazdagodtam egy hangszóróval és egy rendesen felrakott ajtókárpittal.

Fűtőradiátor és gázbowden csere
122200 km
204071 Km-nél gyertyacsere, az előzőek már elég ramaty állapotban voltak, kíváncsi vagyok megoldja -e az indítás utáni leállást, meg a csúnya alapjárat-esést. Remélhetőleg igen.
Kb 1 hete hogy érezni a rezonanciát az egész autóban. Ma Ferke ránézett a motortartó bakokra és ki is derült, hogy a hátsó felmondta a szolgálatot. Csere hamarosan... :)
Nyaralás előtt átnézettem a futóművet,ezek lettek rajta cserélve:
Hátul:-kereszt lengőkarok
-csonkállvány alsó szilentjei,J.B.
Elől:-jobb felső lengőkar
-alsó lengőkarok középső szilentjei
-jobb alsó lengőkar,belső első szilent
-stabilizátorrudak J.B
Teljes a csend az autóban!
Korfut zökkenőmentesen kibírta a csoda!
3270km tettünk meg,oda-vissza,6.7l fogyasztással,végig légkondi,tetőbox csomagtartó full.tele,négy fővel,szerintem nem rossz.Óra szerint csak 5,8lvolt a fogyasztás.
következő projekt,vezérlés-hosszbordás szíj csere,a cuccok már megvannak hozzá,de megvárom vele a következő olajcserét,ameddig még van 1200km-em.



-Megtörtént az olajcsere+ összes szűrő, + klímatisztítás. - 165.600 km
-Ki kellett cserélni a poweflexet a kerékdőlés orvoslása miatt. Nem helyettesíthető a G szem szilenttel be kellet látni! Kapott egy felújított hidat.
-ABS jeladó csere(bal első) Most már működik is :)
- 4 új fékcső, +fékolaj csere.
- új hosszbordás szíj
- 166400 km
Ma meg volt az első apró szerelés az Alfán:
1. A rendszám meg lett igazítva, mert úgy volt felszerelve, hogy rálógott a pajzsra
2. A hátsó ülésnél a szellőző rácsa szét volt esve, szerencsére csak ki voltak pattanva a lamellák, így elég könnyen meg lehetett javítani
Kicseréltem, illetve pótoltam a szőnyeg rögzítő patentokat. Valamilyen ismeretlen okból, csak a hátsó üléssor előtti szőnyegeknél voltak rögzítő patentok. Ezeknek is a fele el volt törve. Mivel ugyanolyat nem tudtam venni, így vettem inkább egy rakat univerzálisat, és rögzítettem 3-3-mal az első szőnyegeket is. A szőnyegbe való részből vettem 2 garnitúrát, hogy jusson a gumiszőnyegekre is.







