Blog
180ooo km
vezmód
vez szíj szett
vízpumpa
szelepfedél tömítés
kipuff tartó gumi
olajcsere, szűrőcsere omw bixxol 10w40
kellemetlen meglepetés szelepfedél levételekor h az egyik hidrotőke lehalt, magával vitte a vez.tengelyt is... aucs
féltengely gumiharang meg szimering mert csöpögött...
asszem ennyi... elég is volt
kocsi szépen csendesen jár, nem csöpög, kipuff sem lóg végre
boldogság
Felni projekt elnapolva :(
Eddig 1 jelentkező lett volna, 7patkós 18-ast cserélt volna el, de másnap visszalépett.
A másik forrásból egy gyönyörű 5patkós 8C felni lett volna (lásd fotók), de a srác még mindig nem tudja, hogy elcserélje-e. Szerintem ez is felejtős lesz.
Egy darabig marad a 19"-os felni. Nem siránkozom, mert tetszik a vason, és szeretem is őket, csakhát egy kicsit fogja a szegény 8V kapacitását.


Gyári minőségű komplett vezérlés(feszítő,görgő,szíj,vízpumpa)+olaj(selenia 20k),olajszűrő+légszűrő+szelepfedél tömítés csere! Kékalfa 156 és alfaszabi segítségével...baráti 8k-ért! :)
km állás: 113500
Eljött a nagy nap, a műszaki vizsga ideje! Reggel 8-ra mentem Esztergomba Yoyo-hoz, ugyanis ő vizsgáztatta a gépet! Már úgy érkeztem hozzá, hogy felkészítettem arra, hogy a Lambda-szonda valószínű kukás, így a CO nem lesz jó! Azért csak rákötötte a mérőműszerre az autót és láss csodát, teljesen jó volt minden érték! A Yoyo sem hitt a szemének és én sem, de nagyon örültem az eredménynek! Hiába, még csak most lett 20 éves a verda! :-)))))
Aztán Esztergomból egyből Érdre mentem (ismét), mert nagyon csúszott már a kuplungom, megérett a cserére! Szinte alig tudtam már elindullni vele! Sajna új kuplung szettet nem tudtam venni, így maradt a használt! Annál, ami bent volt még ez is jobb megoldás! Marklar túrt valami bontott cuccokat, de azok sem voltak az igaziak, még szerencse, hogy a haverjának Nyúlnak volt szerkezetből is és tárcsából is nagyon jó állapotú, pár 1-2 ezer km volt bennük! Na ezek kerültek beszerelésre! A kinyomócsapágy tökéletes volt még, ezt nem cseréltük! Ég és föld a különbség, határozott, de vaj puha lett a kuplungom! Végre el tudok indulni rendesen! :-))
Cserélni kellett a kiemelő villa végén lévő kart is, mert ismeretlen okból rövidebb volt, mint eredetileg! Korábban még Ari barátom vette észre, hogy rövidebb és hogy heggesztve van! ????? Hm... X-akta! Mindegy, most már ez is rendben!
Egész napos szerelgetés volt ez, de szerencsére volt segítségem TSiga személyében! Hatalmas nagy köszönet neki a segítségért, ha ő nincs, akkor még ma is ott szerelgetek Érden! Marklar is ott volt, de neki még a keze sem lett piszkos! :-DD De természetesen nagy köszönet neki is és haverjának, Nyúlnak is, amiért használhattuk az aknáját és némi szerszámát! :-))
Költségeim:
- műszaki vizsga: 21.000,-
- kuplung szerkezet + tárcsa: 25.000,-
KM óra állása: 122799 Miles
Régi óra szerinti állás: 239060 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 88187 Km (54797 Miles)












171.200 km-nél megrendeltettem az anyósüléshez tartozó ajtóhoz a zárat, mert el volt törve, és már néhány éve nem működött. A zár ára 25.000 Ft volt. Plusz a lengőkar csere miatt kicsit balra húzott a kocsi, ezért futóművet állíttattam (végül a kormányon is kellett kicsit állítani), és kicseréltettem a kiégett izzókat a műszerfalban.
Klíma feltöltve. Nem volt semmi a palackban. Nem kezdtem el dörzsölni. :-)
Nyomáspróba, vákuumteszt minden volt, olaj...semmi baja sincs, csak nem tudom megunta magát és eltávozott a palackból. Majd kiderül, hogy meddig bírja.
2013 április 20. szombat...az első szerviz az Alfával..semmi extra,csak kötelező cserék.
Komplett vezérlés,olaj és szűrők. 90.000 km van az órában és azt olvasgattam,hogy vezérműszíj csere kb itt aktuális. Valóban az volt,megmutatta a szerelő,h ki van repedezve a fogaknál :-o tehát időszerű volt. Most megint bátrabban tolhatom Neki,mert egyszerűen nem tudok nyugodtan közlekedni vele. A tolató szenzor még mindig becsúszva,és valószínű kontakt hibás is,még azt megcsináltatom,mert hiányzik a vissza jelzés tolatásnál.
Ja és fent vannak a 18-as nyári kerekek 235/45-s gumival :D mint a villamos úgy fekszik a kanyarba....
Költség összesen 70.000 ft
Röviden......
A délután egy részét a bőrbelső ápolására fordítottam. Mosószeres vízzel eltávolítottam a szennyeződéseket, majd utána Erdal bőrápolóval leápoltam az egészet. Ez az Erdal jó, mert nem lesz tőle fényes és csúszós a bőr.



1
424
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Stelvio
- Adok-veszek
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- A jövő Alfái
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfás cuccok, kiegészít...
Típusok
