Blog
Sok apro szempont figyelembevetele utan elado sorba kerult, kicsit pihen az Alfizmusom :/...de!! az utod mar itthon alfa szivvel megaldva :) Lancia Kappa SW 2.4 JTD... szal nem mulik a szerelem, tovabbra is olasz ;)
hogy megválunk a legdrágább és legszebb kisautómtól, mert kinőttük. Remélem szerető új gazdát találunk neki, aki legalább annyira szereti majd mint én.
http://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=3238031
a szívem szakad meg érte. 97500 km


Túl sok a szabadidőnk Lacci33 cartárssal.... a végeredmény az lett, hogy egy Brava-ra feltettük a nyergeket csak úgy megtámasztva, megmértem a súlyát az 1 dugattúy és a 4 dugattyús nyergeknek, valamint megpucoltam az egyik nyerget... ma folyt.köv.
Érdekesség: 1 dugattyús féknyereg új betétekkel 3,89 kg 4 dugattyús Brembo féknyereg, használt betétekkel 4,30 kg, és 2x akkora :)





Meguntam az automatikus tankajtót (fékezésnél kinyílott, gázadásnál becsukódott) Úgy is terveztem 1 Érdi utat a lökös miatt egyúttal beszereztem a többi apróságot is jobb hátsó díszléc, párban olcsóbb és hamár kettőt veszek akk még olcsóbb a hátsó lámpa is, ami kicsit megrepedt a tologatás miatt mivel többet toltam idáig a pici kocsim mint vezettem, na jó azért nem :) de lassan újra rajtra kész lesz :)

meglett a kezdetek óta göröngyös alapjárat oka - némi törött vákumcső volt a ludas. mostanra már annyira elvált, hogy hidegen akár 250-re esett vissza a falslevegő miatt a fordulatszám, viszont egyszerű lett a hiba behatárolása, mert erősen sziszegett! egy kis átmérőjű cső cseréje, és egy bonyolult idomon egy ideiglenes foltozás stabilizált mindent!
cserébe új funkció van: üreset jelez a fékfolyaédk tartály, miközben csurig van. szemre jó az érzékelő, dehát ... ki tudja.
Beszereztem két "védelmi" eszközt nevezetesen egy radar-és lézerdetektort ill. egy eseményrögzítő kamerát! Mindkettőt csak ajánlani tudom mindenkinek a detektor már kétszer mentett meg amióta használom és jelzi a legújabb trafikat is!
Érdekes kopogó hang miatt amit a gömbfej produkált az alsó lengőkarban , új lengőkart kapott.
A tárcsák nagy válla miatt úgy döntöttem ,most érett meg a cseréjük. A betétek, igaz már 90.000km-t futottak de még mindíg 3,5-4 mm es ferodol réteggel bírtak.
Amiért ilyen jól bevállt a Steinhof betét ,így ma az Ellaforgnál a tárcsákat és betéteket is ebben a márkában vásároltam meg.
A rendszerbe pedig új fékolaj került.
A futómű természetesen mindíg rendszeresen karban van tartva ,de ezt nem mindíg posztoltam... Az első lengőkarok már 3 éve fel voltak újjítva az első-felsők pedig másfél évente csereérettek :(
Holnap hátsó csonkállvány szilent csere és kézifébowden csere vár a gépre.


A tavaszba forduló időjárás és a pénteki szabadnapom szerencsés egybeesése végett felkerültek a nyári Novitec N10-es felnik! A féktárcsák agyrésze kapott egy matt fekete színt mert ez jobban illik a felni sötét feelingjéhez (eddig gyárilag világos-szürke volt)!
A téli gyári felnik sajnos nem úszták meg nyom nélkül a tél viszontagságait ezért elkerülnek a fényezőhöz ahol ha minden jól megy akkor csak a sérült peremet fogják bejavítani! Egy alapos mosást is beiktattam eltüntetvén a tél utolsó nyomait és visszakerültek a plüss szőnyegek, valamint bőrápolóval lekezeltem az üléseket is! A téli ablakmosót még "kispriccelem" majd aztán jöhet a nyári lötty ahelyett is!








Igaz-kicsit későn,de csak megérkezett a tavasz.Így időszerűvé vált a nyári kerekek felszerelése.A régi nyári gumik megérettek a cserére.Hosszas keresgélés után a fent említett gumira esett a választásom.Már meg is voltak az első próbakörök.Egyenlőre jónak tűnik a dolog.Ami biztos:szép csendben futnak az abroncsok és száraz aszfalton jól is tapadnak.Kíváncsi vagyok mennyi lesz az élettartamuk és hogyan viselkednek nedves/vizes úton.......
A cserét magam végeztem-persze-nem volt nehéz dolgom,hisz a "segédem" nagyon ügyes volt:-)))!
km.ó. állás:108910







