Blog
A rendszer elengedte a nyomást. A mellékelt képen lévő cső volt a hibás. Bontóból kerítettem cseredarabot. Kicseréltük, feltöltöttük, kész.

Egyik ismerősöm a napokban beállított 2 igencsak ritka magazinnal... Az egyik egy 1996 novemberi AUTÓ PIAC, ahol pedzegetik a közelgő új alfát, a 156-ost... A különlegesség, hogy ők még azt hitték, hogy Giulietta néven kerül piacra! :)
A másik egy AUTÓ MOTOR 2000 augusztusi kiadás, ahol a 156-os puttonyost tesztelik.
Szkenneltem párat, ne csak én gyönyörködjek eme gyöngyszemekben. ;)





A múltkori élőadatos küzdelem eredménye: a beszívott légmennyiség úgy jó, ahogy van. A FES fórum topicjaiban böngészve kiderítettem, hogy az igényelt légmennyiség paraméternek összesen egy funkciója van, mégpedig az EGR szabályzása. Az EGR-t addig hagyja nyitni, amíg a beszívott levegő több mint az igényelt. Azt hogy 3000 fölött ne nyisson az EGR azzal biztosítja, hogy jócskán fölé lövi az igényelt levegőt annak, amit be bír pumpálni a motor. Szóval ennyi a megoldás.
A lefalazás viszont jót tett. Azt nem merem mondani hogy jobban megy, inkább egyenletesebben hozza amit tud. Nagy melegben is nekiiramodik rendesen, nincs az a puha gázpedál érzés mielőtt ráharap.
Bár igazság szerint tegnap Csengerből hazafelé az esti hidegfrontos esős 20 fokban valami irgalmatlan módon akarta a menést. De lehet csak rég volt hűvös és elszoktam ettől... :-)
Enzo ültető rugó betétele 45/35 mm
futóműállítással együtt költség:52000,-
4 db GTA felni feltétele
költség gumival+centírozva:300000,-
km 2028



Eladtam.
Km óra állás:22216
Átadás az új gazdinak.
2005.09.08-2007.02.23
Egy kis üzemanyag adat 22216 km alatt
1512liter gázolaj Átlag fogyasztás:6,8l

Érdemes minden csatalkozót a motortérben széthuzni (lambdaszondák, egr, komputer ,lmm...) ami elérhető, és kontakt tisztító és kenő spray-vel befujni. Homasitába lehet kapni CHIP tisztító és kenő nevezetű sprayt 1200Ft-ért. Nagyon megéri, mert ha motort mosol nem lesz beázás ill. kontakthiba miatt hibakódod, mert mivel ken így egy olajfilmréteget képezve kiszorítja a vizet, helyreállítja az ellenállást, nem esz korrodálció és gyorsan reagál minden apróbb mozdulatra az autó. Meghálálja!

166 536km.
Hát sajnos vezérlés csere után három nappal beállt a motor! Elkiabáltam,hogy teljesen rendben van.
Hajtókar csapágyas lett.
Szétszedte a mester,és kiderült,hogy több sebből vérzett.
Cserélve lettek,illetve felújítva:
-Turbo felújítás
-Kuplungszett + Lendkerék
-Főtengely
-Blokk vonalfúrás
-6db hajtókar
-Fekvő és hajtókar csapágy
-Gyűrű készlet
-Tömítéskészlet
-Féltengely porvédő gumi
-Olaj, olajszűrő
-Munkadíj
120 ezres szerviz megvolt. Olaj, szürök, semi extra.
3
553
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Adok-veszek
- Giulia
- Spider
- 159
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10