Blog
Kormány kicsit ferde volt, úgyhogy futómű állítás során orvosolták ezt.
Éves olajcsere szervíz, továbbá a fényszóró hátsó szintjelzőjének a gyógyítása.
4 Nexen N-FERA SPORT XL RPB
Nagyon nagyra becsülöm feleségem hogy támogatott benne hogy nekünk nem kell SUV, ezért még a díszköveit is és a köbméter kaját is haszaszállítom neki, és még élvezem is:)
Egyépként 8888km-et hagytuk el épp az imént, a nagyátlag lement 10.3L/100km-re, a városi szakaszokon inkább a 12 felé kandikál országúton meg a 8 felé:)
Egy darab javítandó hiba volt rajta eddig: kiesett egy patent a lökhárítóból, sajnos egyszer-egyszer elér az eleje, és ekkor van hogy kipattan a patent, és ha kipattant állapotában kapja el valami akkor kiesik.. Pótoltam 550ft volt. a drágábbat vettem:)))
A képeken láható, tükörben felmérhető helykínálat arra ösztönöz hogy csak vezetésre alkalmas állapotban szabad ki és beállni a garázsból:))) Ez nem baj:) A mai napig megnézem minden beálláskor az orrát hogy jó helyen van-e, hiába ez még trabantra lett méretezve, de végül is befér nem? :D
A héten távozott Nagypapám aki még talpraállt, hogy megnézze az új szerzeményt, de elvinni egy tiszteletkörre már nem tudtam vele :...( szépen csenben ment el.
Zajlik az élet, kislányom kitűnő lett első osztályban. Jövő héten család szállítás:)
Lehet felkerül a kupak is a tetőcsomagtartóval:) Indul a nyár:)
Lehúzott ablakkal kézimódban krúzolok reggel 7-kor a városban, minden méter élmény!!!!!!! Veszettül megy, pukkasztóan szép, és még praktikus is:)
Bár ennek határait majd most megteszteljük, eddig minden ok:)
Alfa SZERETEM!








Szokás szerint elmentem a nagy kirándulás előtt feltölteni.
Esedékes volt.
200 gramm gáz volt már csak benne.
Ahogy eddig is a vákuumpróba semmi szivárgást se talált.
Tegnap délelőtt beülve csipogott a gép, jelezte, hogy kiégett a bal hátsó izzó.
-Franc, pedig estére randi volt tervben. 😭 -
Így nem adta ki az este, aznap munka előtt már nem volt időm nekiállni, ma délelőtt viszont gyorsan megcsináltam.
4 csavar rögzítette a lámpatestet, kikaptam, majd kivettem a két izzót a sínben, kiégett ki, új be, aztán ennyi. ☺️
-Remélem ma is ráér a csaj. 😁😁 -

Lassan itt az indulás. Előkerestem a szokásos csekklistát:
Keréknyomás ellenőrzése (2,7-2,5) - ok
Kerékcsavarok meghúzásának ellenőrzése - 120Nm - ok
Kocsimosás
Ablakpucolás
Belső takarítás
Műanyag ápolás - 06.29.ok
Ablakmosó feltöltés - 06.29.ok
Szervóolaj ellenőrzés - max-on
Fékolaj ellenőrzés
Hűtővízszint ellenőrzés - feltöltve max-ra
Motorolaj feltöltés - max-on
Motorolaj bekészítés (akku mellé?)
Szerszámkészlet bekészítése (akku mellé?) - 06.29.ok
Izzókészlet ellenőrzése - 06.29.ok
Navigáció felrakása
Tartalék navi bekészítése
USB töltő + USB töltőkábelek berakása
Navitöltő tartaléknak
Elemlámpa berakása
Rádió USB átnézése, berakása - 06.29.ok
2 db sárga mellény bekészítése - benne a múltkori túráról
Tűzoltó készülék berakása - mindig benne van
Tankolás
Defektjavító - ok (kompresszor is)
KKL kábel bekészítése - ok
Kamera bekészítése
Osztrák autópálya matrica - van a múltkori túráról
Klímatöltés - 2023.06.28. ok
+
ablaktörlő gumik cseréje - ok
lötyögő váltógomb rögzítése - ok
Kitisztítottam a féket. Ráfért, a szerpentinezés rengeteg fékporral járt. A tárcsa és a betétek szép egyenletesen kopnak, nincs gond.
Aztán rendbe raktam a jobb oldalon is a féket.
A féltengely gumiharangjai és a gólyaláb porvédője ép, nem volt vele tennivaló.
Felcseréltem az első/hátsó kerekeket és lekerült a bakokról.
Keréknyomás állítás után elindítottam a motort hogy légtelenítse magát.
Járattam amíg el nem indult a ventilátor (fűtés maxon) de nem csökkent a vízszint.
Itt egy kb 20 km-es tesztkör és közben egy mosás jött.
Hazaérve kb 1 centit csökkent a vízszint a kiegyenlítő tartályban, tehát kidolgozta a levegőt magából. Holnap még azért kinyitom a hűtő légtelenítő csapját.




Kitakarítottam az EGRt. Ráfért szegényre. Két körös volt, mert elsőnek csak simogattam. Következő körben már elég durva dzsuva jött ki belőle. Eltűnt a regen alatti visszafojtás időszaka. Elvette az erőt. Kellemes volt autópályán.
Pár kilométer után jött a folytószelep, mivel azt találtam, hogy az alapjárat emiatt ugrándozik. Olyan, mintha rugdostam volna a gázpedált. Tesztek eddig jók. Eléggé bele volt kakálva. Biztos szép a szívósor is.
311.216 km
DPF is már 20%-ra lemegy. Ezt még ellenőrizni kell többször. Volt egy kis izgalom, mert 70% körülig takarította magát. Átlag regen táv 45 km volt. Utolsó ellenőrzés már 220 km volt. A héten lesz update a számokkal kapcsolatban. Iszonyat kíváncsi vagyok.


1
596
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Virtuális Romeo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10