Blog
Cserélve lettek elöl hátul a fékek, Brembo max sport féktárcsák kerültek az autóra illetve Trw fékbetétek.
A párom felújította a féknyergek festését.
Cserélve lett a fékfolyadék is.



Vizsgáztatás.
Semmi javítandó.
Olajcsere: Selenia Star Pure Energy
Olajszűrő: Mann
Levegőszűrő: Sofima
Pollenszűrő: Kristal
Gyertya csere: Bosch Platinum
173.982km


Az előző tulajnál javítva volt pár éve az érintett szakasz, én kicseréltettem a bal oldali kábelköteget, mert megtört a csomagtérajtó átvezetésnél és elszakadt nem is egy kábel.
A hibaüzenetet a (fék)lámpára dobta, de elvileg a hátsó ablakfűtés vezetéke is megadta már magát korábban.
Kábelköteg javító készlet bal (A0001) - 22.900 Ft
Szállítás: 1.710 Ft
Munkadíj: 18.000 Ft (Helyszín:
Vi-Ga-Sz Autó Rábapatona)
km: 138.850



A legutóbbi szerviz óta beleszaladt 10 ezer km. a kis Juliskába, meg is kapta a Selenia 5w40 Star Pure Energy olaját, a pollen, levegő és olajszűrővel együtt. Ilyenkor le kell cserélni a fékolajat is, az is megtörtént (Tutela Top4/S). A hűtőfolyadék is igényelt egy kis utántöltést (Paraflu up). A sort egy klímafertőtlenítés zárta. (23600 km.)
Elkészítettem a karbonszövet bevonatokat, ma kicserélve, kopnak a nyers PP műanyagok a motortérben:-)






Meguntam ezt a primitív rendszert, amit az olaszok éveken át adtak el, miközben a világ átrohant felettük, mint egy úthenger. A jelenség alapja az volt, hogy az Uconnect 6,5 nem volt hajlandó a mobil telefonról Bluetooth kihangosítani a Waze hangnavigációját. együtt a zenével a telefonról lejátszani.
Erre készítettem egy egyórás zenét tartalmazó mp3 file-t, amit le tudok játszani fél 33% hangerőre konvertálva a háttérben, a Waze-t mellettFaék egyszerű, de működik!
A kép a netről, illusztrációként.

Olaj( Motul) olajszűrő,levegőszűrő, felső lengőkar (Maxgear) csere.
Eltelt újabb 10.000 km így ideje volt az olajcserének. Mivel minden rendben volt az olajjal maradtam a Motul 8100 XClean 5W40 mellett és MANN Filterek kerültek bele.
Bár a kocsinak kevés a futása, viszont közben elmúlt 5 éves, így egy vezérlés + vízpumpa cserét is megejtettünk. Contitech-et kapott. Kisebb átütések már voltak a gyárin, de egyébként még teljesen jó állapotban volt, még egyszer ennyit elmehetett volna. De legalább így nyugodtabb vagyok.
Közben volt egy lambdaszonda csere is mert valamiért bedobálta a P0420 hibakódot és kiderült, hogy a lambdadszonda nem működött. A csere után elsőre visszadobta újra a hibakódot, de pár 100km-errel később elmúlt magától. Azóta megtettem majdnem 1000km-t (2023.05.13), de nem jött elő újra, szóval úgy néz ki mégis csak megoldotta a problémát a szondacsere.
Megejtettük a szokásos olajcserét és levegőszűrő cserét, mivel lassan ismét eltelt már volna 10 ezer km az előző csere óta.
Olaj a szokásos Selenia Wr diesel 5w40
Km óra állása: 317353 km


Munka után kis kerülőt vettem hazafelé.
Büszke vagyok az autón a rovarhullákra és a fékportól szürke felnikre amik a felvidéki kör emlékei. Inkább még nem mostam le...
Kecskemét-Jakabszállás--Izsák-Kecskemét
67km
1
472
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV