Blog
Nem lett meg a 30.000 két év alatt, a járvány még mindig rányomja a bélyegét a megtett kilométerekre, a 25.000 is csak a 4700 km-es Franciaországi nyaralás miatt jött össze.
De nem is lett volna meg a 30.000km (gondolom a sok városi autózás miatt) elkezdte kérni az olajcserét is, nem csak a szervízperiódus közeledtét...
A lényeg: Olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő, 0 hiba, nincs itt semmi látnivaló :) A gép forog, a tulajdonos örül.
Hozzámkerülése óta kiszámíthatatlanul, és olyankor zavaróan ciripelt vmelyik görgő a klíma-generátor környékén. 2 szabadonfutó cserélve. Úgy tűnik sikerült megszűntetni a jelenséget. Csere a Tímár-autónál volt barterbe. :)
Ez az év sem úgy alakult - programok szempontjából - ahogy tervezte az ember. Októberben jó lenne egy nagyobb kört menni. Addig egy kis mosást és átmozgatást tartottam.
Elmentem ide a linkeket, hogy meglegyenek:
Stelvio - Waterfall curve
Stelvio - Prato side
Csákberény
Karosszéria munkálat után a padlólemez utastér felőli részét színre fújtam. Alapozó, szín, lakk. Előtte a gyári kikeményedett zajcsillapító anyagot feltörtem, teljes mértékben eltávolítottam.
Ezután zajcsillapító anyaggal fedtem be az egész padlólemezt.
A padlólemez és a szőnyeg közötti gyári zajcsillapító anyagokat újakra cseréltem.
Ezután kezdődött az autó belsejének visszaszerelése.
Tegnap megjöttek az új első lengéscsillapítók.Ma neki is álltam a csarének.A jobb oldalon volt egy megszakadt menetű csavarom felül.Raktam rá két anyát,így volt évekig.Ma ezt cseréltem Elmentem az skf-be,természetesen nem volt ilyen csavarjuk.Elődurtam a féloffos megmaradt csavarjait,amit évek óta rakosgatok.Találtam megfelelőt,igaz fél centivel hoszabb,de el fért.A bal oldalon a lengéscsillapító aljában még a gyári imbusz csavar volt.Tettem egy probát,de meg se mozdult.A fejét meg nem akartam szétbarmolni.Így az alátétnél levágtam flexel,hogy a kockaanya megmaradjon.Utána addig gyaláztam ütvecsavarozóval,mig csak ki jött a csavar is.Jól bele tud rohadni az alumíniumba.E helyett rendes hatlapfejű acélcsavart raktam be.A másik oldalon 6 éve cseréltem ugyanerre és azt ki lehet szedni.Hosszú nap lett,de ez is kész.A toronyszilentek jó bőven kaptak szilikonzsírt.Még egész jó állapotban vannak,hála a 6 évvel ezelőtti hasonló kezelésnek.A kormány eddig sem volt hely de nehéz,most viszont igazi 1 ujjas.Egy darabig megint csak tankolni kell.A tervezett szervizek letudva.