Blog
Vettem pár apróságot az autóhoz. Nekem a futómű nem tetszik, én ezt nem fogom állítgatni, hanem kicserélem. Egy merevebb - GTV - kaszniban biztos jó, de a Spider vezetési élményének kifejezetten nem tesz jót a rugózás és a csillapítás hiánya. Szóval vettem pár apróságot, amik most meg is jöttek:
- Eibach -35mm rugószett
- légszűrő
- toronymerevítő
- fém fékcsövek
- fékbetétek
- Motul 660 fékfolyadék
- új szőnyegek
- új embléma előre
- és az elmaradhatatlan Multiecuscan szoftver és OBD kábel.
Rögtön akadt két hiba, ami a törlés után nem is jött elő. De az autó random leáll.



Az autó elég szép állapotban van. A karosszéria és a belső tér is nagyon jó állapotú, de azért egy nagy takarítás és bőrpolás ráfért. A korábbi tulajdonosok posztjai között olvastam, hogy mindenki megjegyzést tett a coilover futóműre. Én is teszek megjegyzést. Mindíg is coilover futóműre vágytam, de sose vettem. És nagyon örülök, hogy nem vettem, mert nem jó. Kemény, nem rugózik, elpattog a rossz útról, fáj benne a derekam. Szóval én ezt ki fogom cserélni. Bence fiammal mentünk pár kellemes kört az augusztusi napsütésben. Az autó alapvetően szépen, jár, de hidegen 3 hengerezik, és random leáll.



Egy sikertelen veteránautó vásárlás után kerestem valamit vígasztalásul. Érdekes, hogy az "új" Spider sohasem volt a térképemen. Nem gondolkoztam benne. De amikor ezt megláttam, nagyon megtetszett. Egy gyors telefonhívást és egyeztetést követően Miskolcon voltam, ahol megnéztem, kipróbáltam, és meg is állapodtunk a tulajjal. Az Amorén és egyéb helyeken leellenőriztem az autót, megbízható, jó vételnek túnt. 9 év után újra lett Alfám, Vissza is kértem a regisztrációmat Halesztől. :-)



A 4 pontos övek beszereléséhez rendeltem szemes csavarokat. 8 db 7/16os menettel 32 mm hosszal. A gyári biztonsági övek és övfogadók csavar helyeire kerültek. Elvileg neten utánaolvasva ezek erősített pontok és így szabályos.
Ha már kivettem az üléseket kapott egy alapos kárpittisztítózást is az autó.


