Blog

Budapest - Veszprém - Nyirád - Sümeg - Balatonfüred - Budapest

 
>> Szervizcarver // Alfa Giulia 2.0 Super 200 // 2021-09-19

Nem lett meg a 30.000 két év alatt, a járvány még mindig rányomja a bélyegét a megtett kilométerekre, a 25.000 is csak a 4700 km-es Franciaországi nyaralás miatt jött össze.

De nem is lett volna meg a 30.000km (gondolom a sok városi autózás miatt) elkezdte kérni az olajcserét is, nem csak a szervízperiódus közeledtét...

A lényeg: Olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő, 0 hiba, nincs itt semmi látnivaló :) A gép forog, a tulajdonos örül.

 
>> SzervizBardo146 // Alfa 146 1.6 T.S. // 2021-09-19

Hozzámkerülése óta kiszámíthatatlanul, és olyankor zavaróan ciripelt vmelyik görgő a klíma-generátor környékén. 2 szabadonfutó cserélve. Úgy tűnik sikerült megszűntetni a jelenséget. Csere a Tímár-autónál volt barterbe. :)

 
>> EgyébZsolt155 // Alfa 155 1,8 16V // 2021-09-18

Ez az év sem úgy alakult - programok szempontjából - ahogy tervezte az ember. Októberben jó lenne egy nagyobb kört menni. Addig egy kis mosást és átmozgatást tartottam.

 
>> EseményPoló // Alfa 156 GTA // 2021-07-31

Valahol svájci földön elértük ezt is: 200 000 km
Háttérben a Bernina gleccser.

 
>> EgyébPoló // Alfa 156 GTA // 2021-09-18

Elmentem ide a linkeket, hogy meglegyenek:

Stelvio - Waterfall curve

Stelvio - Prato side

Csákberény

 
>> SzervizPoló // Alfa 156 GTA // 2021-07-29

Nyaralás előtt kicseréltem benne a légszűrőt. Gyári volt benne és gyárit is vettem bele.

199 089 km

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2021-07-01

Karosszéria munkálat után a padlólemez utastér felőli részét színre fújtam. Alapozó, szín, lakk. Előtte a gyári kikeményedett zajcsillapító anyagot feltörtem, teljes mértékben eltávolítottam.
Ezután zajcsillapító anyaggal fedtem be az egész padlólemezt.
A padlólemez és a szőnyeg közötti gyári zajcsillapító anyagokat újakra cseréltem.
Ezután kezdődött az autó belsejének visszaszerelése.

>> Szervizberobbantam // Alfa 156 1.9 JTD Sedan // 2021-09-18

Tegnap megjöttek az új első lengéscsillapítók.Ma neki is álltam a csarének.A jobb oldalon volt egy megszakadt menetű csavarom felül.Raktam rá két anyát,így volt évekig.Ma ezt cseréltem Elmentem az skf-be,természetesen nem volt ilyen csavarjuk.Elődurtam a féloffos megmaradt csavarjait,amit évek óta rakosgatok.Találtam megfelelőt,igaz fél centivel hoszabb,de el fért.A bal oldalon a lengéscsillapító aljában még a gyári imbusz csavar volt.Tettem egy probát,de meg se mozdult.A fejét meg nem akartam szétbarmolni.Így az alátétnél levágtam flexel,hogy a kockaanya megmaradjon.Utána addig gyaláztam ütvecsavarozóval,mig csak ki jött a csavar is.Jól bele tud rohadni az alumíniumba.E helyett rendes hatlapfejű acélcsavart raktam be.A másik oldalon 6 éve cseréltem ugyanerre és azt ki lehet szedni.Hosszú nap lett,de ez is kész.A toronyszilentek jó bőven kaptak szilikonzsírt.Még egész jó állapotban vannak,hála a 6 évvel ezelőtti hasonló kezelésnek.A kormány eddig sem volt hely de nehéz,most viszont igazi 1 ujjas.Egy darabig megint csak tankolni kell.A tervezett szervizek letudva.

 
>> EseményZsolt155 // Alfa 155 2.5 V6 12V // 2021-07-01

2021. július 21-én volt 10 éve, hogy a tulajdonomba került.

Egy nagy felújítást követően kis használat és sok állás következett az életében. Lehet le fogják vizsgáztatni, hogy ismét forgalomba kerüljön.