Blog
Megkésve, de törve nem, megtörtént a soros bőrápolás.
Alig három és fél hónapja hoztam haza az autót Ricsitől, a fényezőtől, ideje blogposztot írni róla. Tehetségesen végighúztam egy hátsó ajtót a teremgarázs egyik oszlopán. Nem volt kivilágítva, agresszíven nekiugrott az autónak, természetesen mindenki balfasz volt, csak én nem...
Ha pedig már úgyis fújni kellett, kapott a jóból a küszöbök eleje, ahol rozsda volt, az összebarmolt ajtó kerete, ami már akkor le volt nyúzva, amikor megvettem az autót, és a hátsó lökhárító teteje, amit még az előző tulaj rondán javíttatott. Amióta nálam van a gép, sose nézett ki ilyen jól. Pedig egy alapos polír még hátra van. Három és fél hónap alatt nem találtam vissza a műhelybe, de ami késik, az a MÁV nem múlik...
Ja, egy bónusz fényszórópolírt is kaptam, szóval ott is szép lett.
A borbelso takaritasnal ki lettek szedve az ulesek, le a kormany, valamint az akku saru is le lett huzva a tisztitas alatt.
Azota viszont nem szol a Bose hificucc a kocsiban.
Nem sikerult eddig kigyomlalni, ha van epkezlab otet itt, szivesen veszem.
Furcsa, mert minden mukodik, a gyari fejegyseg mukodik, megy a CD, megy a radio, megy a Blue&Me a kijelzok szerint.
Csak teljesen suket. Egy hang nem jon ki rajta.
A kotelezoket vegigneztem persze.
- Nincs lenemitva.
- Biztositekok F23, F54, F61 rendben.
- A fejegyseg hatan levo 10A-es biztositek rendben.
Ezutan jott a blogolvasas.
- Aramtalanitottam 10 percre, egesz ejszakara. Semmi
- Kodot nem ker soha, szinkronizal a vezerlovel.
Ezutan jott a kiszereles:
- Bose vegerositot meghajtottam kiszedve telefonrol. 12V+Enable ra, hangfal ra, egy csatornat neztem csak, de az szolt.
- A fejegyseget kiszerelve, igy nem tudtam atverni, CANCHECK. Elvittem szervizbe. Ott azt mondtak, semmi baja. (Nemeth Gabor)
Eloerositokent is szolt, adta a jelet (6 csatorna) , illetve Bose nelkul, hifikent is (4 csatorna)
Ezutan nekialltam rovidzarat merni a fejegyseg kiment (B-csatlakozo) es a Bose vegerosito csatlakozoja kozott.
Sipolt szepen a multimeter, nem volt megszakadva sehol. Hangszorok fele sem, 2,4Ohm.
Ekkor mar nem sok otletem volt. Mergemben ott helyben osszeraktam megegyszer.
ES!
Csodak csodaja, de megszolalt!! Mukodik. Nem tudtam , mi tortent de halleluja, mukodik.
Gyujtas le, visszaszereltem normalisan az egeszet. Gyujtas vissza. Suket megint.
Azota meg jatszottam akksi-saru lehuzassal. de semmi. CD megy, radio megy, kormanyvezerles, Blue&Me megy de suket az egesz.
Ha van otlet, praktika, mit nezzek meg meg. Vagy szerviz, aki ert hozza, ne tartsatok magatokban.
Update 2022: Megoldodott.
Talaltam egy nem kokler autoradio szerelot. - Fodelevics Autoradio - Szfvar. Csak ajanlani tudom!
(Es a Bp-en ajanlott Nemeth Gabor felejtos. Elvitte a fejet, elvileg megnezte es allitotta mukodik. Biztos, hogy nem szedte szet.)
Fodelevicsnel 5perc alatt kiderult , be volt azva a vegfoknal es elszallt egy kondenzator.
Majd kiutotte az ember szemet a beazas.
(Gondolom elotte a bortisztitasnal megnyomtak a belsejet, gozzel, vizzel barmivel, es befolyt.)
Fel ora alatt lett javitva. 5000Ft + a benzinkoltsegem Szfvar-ra. :)
Koszi! :)
Sikerült vásárolnom egy gyári új láb pihentetőt a pedálokhoz.
Alfa Depótól sikerült vennem.
Köszönet Tonynak, aki felhívta rá a figyelmem.
Gyári száma: 71741504
Az eredeti szervizkönyv végig vezetve van, nem akarom megszakítani a sort. Mivel az betelt, így valami más megoldást kellett keresnem.
Kerültünk egyet Hatvanba de haza már nem értünk váltó rudazatnál valami szétesett így az utolsó 5 km kötélen tettük meg sajnos.Lehet megnézzükk a szerelőmmel itt a faluba de elképzelhető hogy csak a tavaszi nagyszervízkor kerül javításra D.Z-nél.Majd elválik😔
Korábban vettem egy 2 csatornás pioneer erősítőt és egy Helix reflex mélyládát. Mivel a kábelek és az RCA már a kocsiban volt ezért nem kellett szétbontani az egészet. Az autó eredetileg Bose-s volt, benne is van a mélynyomó tartója. Ezt használtam fel az erősítőt tartó fa lap rögzítésére. Ez még nincs kárpitozva, majd később megcsinálom.
Erősítő: 10000 plusz posta
Mélynyomó: 22000 plusz posta