Blog
Cserélve mind a 2 kézifékkötél. Jobb mint a gyári :)
Befaragtam a korábban vásárolt műszert és bekábeleztem. A fehér világításával nagyon kilóg a többi óra közül de majd kicserélem a ledeket sárgára. Most az volt a fontos hogy minden megfelelően működik-e.
Lassan 3 éve volt az utolsó ezért kértem időpontot a Mestertől, ráállított mert a magyar utak kiválóak ugye... a futómű bírja azért, jó volt hazafelé kicsit megkergetni a ménest:-)
Megjöttek az új cuccok, össze is raktam az autót. Elvileg egy nap alatt meg is szárad a Victor Reinz paszta amivel felraktam és mehet az újabb tesztüzem.
Olajteknő 14000HUF+2300 HUF posta
Olaj és szűrő 11007 postával
12500 kilométernél megtörtént az éves szervíz.Olaj + szűrők.Mindent rendben találtak.Megint egy év Dolce Vita!
- tankolások száma: 131 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 74.451 km
- életkor: 778 nap
- össz. menetidő: 1.086.05 óra (45,25 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.576,74 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,42 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,32 Ft/km
- átlagos napi futás: 95,69 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,82 %
Sajnos a napokban elfáradt a váltóm.. Egy kigyorsításnál nem bírta el a terhelést és egyszerűen szétesett.. Másnap már trélereztettem is le Ferihez Tárnokra.
Nem számítotttam rá, hogy ennyire drága mulatság lesz..Egy ideje keményebb is volt a kuplung pedál is illetve érezhető volt hogy rángatózik a lendkerék.
Amit kapott ez a szépség:
- Bontott váltót ami szuper állapotban van, illetve friss váltóolajat.
- Ha már a váltó lent volt és amúgy is lassan ideje van, akkor kuplung és kettőstömegű csere és játszik.. mert miért ne.. úgy voltam vele ha most megcsináltatom nem lesz vele gondom jó ideig. Kapott új kuplungot és lendkereket, gyárit természetesen.
-Kapott egy új kuplung munkahengert
- A jó magyar utaknak köszönhetően egy bal felső lengőkar szilentet is cserélni kellett.
Az alkatrészek tételesen:
- váltó (gyári bontott) szuper állapotban
- kettőstömegű lendkerék OE Ricambi (Valeo)
- kuplung szett OE Ricambi (Valeo)
-főtengely szimering, váltó oldali CORTECO
-difi szimeringek (jobb-bal) CORTECO
- váltó olaj (2L) Motoul Gear 300 75W90 2x 1L
- 2db felső lengőkar szilent MOOG
- új kuplung munkahenger(alsó) SASCH
- a fékekben 20.000 km van kb, de valami fémes hangot tapaasztaltam amit megnézettem, a hővédő lemez volt a. ludas. így már csend honol és tökéletes.
Km óra állása: 252.936
Innen is köszönet Ferinek a gyors és szuper munkáért!
Egyszer csak nem forgott az utastér ventillátor....a legnagyobb melegbe. Találtam egy másik vezérlőt betettem és voalá. A negatív érintkező égett el. Nem akartam mókolni ment bele egy másik bontott.
Ár: 100 Ron
Km: 145XXX
Ahogy hazaértem Alfacityről rá 4 napra megadta magát a szíjtárcsa.Szerencsére a városban voltam ugy hogy nem volt nagy gond. Dayco-t vettem bele + Continental szíjat kopott
Dayco 380 Ron
Continental szíj 80 ron
Ár: 460ron
Km: 144xxx