Blog
Átnéztem az autót a túra után. Olaj nem fogyott feltűnő mennyiségben, pedig kapott kis kínzást. Olajfolyás szinte nincs. Kivétel a difi behajtás. Ott még kell ügyködni. Megnéztem a megszakítót is. Nem tűnt tragikusnak, volt kis égés rajta, de találtam még pár pótalkatrészt, így kapott egyet. Nehéz megítélni, de fogjuk rá, hogy jobb lett. Mintha 2017-ben tettem volna bele újat, így kb. 10 ezret ment. Elég jó.
Végre le lettek festve a felnik. Mivel senki nem vállal felni festést így házilag álltunk neki. Kapott egy epoxi réteget aztán szórógitt utána csiszolás festés és lakk. Előtte homokszórva lett.
Meg mivel a gumik elkoptak lett véve 4 új Continental Premiumcontact 6 a gyári méretben.
275 000 km-nél járunk, kopogott valami a futóműben. Szervizben átnézték, diagnózis: cserés elől- hátul mindkét oldalon a stabilizátor pálca, jobb oldalon a féltengelycsukló gumiharang, és a bal felső lengőkar.
Ami bekerült: Lemförder lengőkar, Mapco stab.pálcák, A.Z. Meisterteile stab.pálák, Spidan gumiharang.
Itt a nyár. Elvittem feltölteni a klímát. Egyúttal most kiderül az is hogy miért nem működött eddig. Úgy vettem az autót H a klíma nem működött. Töltés után nagyon jó hideget fúj. A kérdés az hogy meddig. Hála égnek a kompresszornak nincs baja. Ha mazlim van akkor csak azért nem működött rendesen mert új kora óta nem volt feltöltve, ha nem akkor szivárog. Az idő majd megadja a választ. Egyenlőre hibátlan.
274325 km-nél jött el az ideje a következő olaj-, üzemanyagszűrő- , olajszűrő- és pollenszűrő cseréje. A Bányai's Garage jóvoltából kaptam egy ózonos klímafertőtlenítést is.
- Komplett vezérlés cseréje ( Fogasszíj, feszítő, fogasszíj,Szíjtárcsa/vezetőgörgő, fogasszíj, Vízszivattyú) cseréje. (Cikkszám: KP15623XS)
- Hűtőfolyadék cseréje,
- Végdob rögzítő bilincs cseréje.