Blog
Jó idő van, menni kell.
Sőt, ki kell próbálni hogy az ablak beállítása hogy sikerült.
Valamikor volt egy nem túl jó emlékű dal április 4-ről.
A dalhoz köthető egy emlékmű Nemesnedvesen amit már régóta terveztem megnézni. Ma beillesztettük a kirándulásba a rönöki templommal együtt.
Végül vásároltunk Oberwartban és haza. Az osztrák határon és az étteremben - szokás szerint - kérték az oltási papírokat. A magyar határon visszafelé nem volt senki.
Bő 300 km nagyrészt nyitott tetővel, csak délben kellett zárni a meleg miatt.
Két másik "T" már korábban megvolt, ehhez jött a harmadikként a mai.
- Pákozd 2011.05.28
- Komárom 2015.05.16












Tegnap vettem észre hogy valahogy sikerült eltörnöm a hamutartó szélét (1. kép).
A facén már régóta hirdettek egyet, még megvolt. Ma Bp-ről hazafelé arrafelé jöttem és sikerült lecsapnom rá.
Mint később kiderült nem ez volt az utolsó, van még.








Motortért belepte már a por, meg volt némi olajpára is a kartergáz lecsapató környékén, ezért kapott egy kis portalanítást :)




Idén először ellátogattunk családilag Alfacityre, nagyon jó élmény volt-csodálatosan szép autókat láthattunk, a kis 2,5 éves fiam is nagyon élvezte, azt mondta jövőre is megyünk :)

Olaj és szűrők cseréje, csak hogy meglegyen a szervíz könyv... km: kb. 142.000
Egyik pillanatról a másikra berepedt az első szélvédőm. Nem tudom hogyan és mitől. Páran azt mondták, hogy biztos feszültség volt benne és ezért repedt el. Nem tudom. Az biztos, hogy egyik nap leparkoltam az autóval a garázsban és ekkor még semmi baja nem volt a szélvédőnek. Pár nap múlva mentem és akkor meg már be volt repedve. Mindegy, amúgy is karcos volt már, meg apró pöttyök voltak rajta amik miatt esőben és este már nagyon zavaró volt a szembe jövő fényszórója. Cserélve lett. Most szép és jó, de legalább nem volt olcsó. Sekurit márkájú lett bele.
Költségeim:
- szélvédő: 40 522 HUF
- ragasztó készlet: 5436 HUF
- munkadíj: 20 250 HUF



Ez is megvan. 2026 közepéig. A július elsejei megjelenésen nem tudtam felküldeni az autót a vizsgasorra. A dokumentáció nem felelt meg az én hanyagságom miatt. Kaptam ezért 3 hét ’büntit’, mert a következő időpontot csak ekkorra tudták megadni. (csak KMEFF-nél lehet vizsgáztatni) Így még a muzeális minősítés éppen érvényes maradt.
Ezt az időszakot az autó a garázsban töltötte nehogy valami elgörbüljön rajta, vagy éppen most kopjon el, mert az ilyen eseményre a reakcióidő hetekben mérhető, ha kell alkatrész.
Éppen vizsgázott még egy piros W113 Pagoda 2.8 Aut. US kivitel. Mennyivel szélesebb, nagyobb mint az Alfa, de ugyanúgy R14-en gurul, igaz 175/80-on a 165/80 helyett(!). Utánanéztem mi az oka a nagy összegyűlésnek a szakik részéről. A menetdinamikai számok alapján nincs miért szégyenkeznie a kis Alfának, a tekintélye viszont megkopott az utóbbi évtizedekben. Soha nem cserélném el rá.
Ma korán reggel visszakerült a krómvégű kipufogócső, ezzel jobban durrog motorféken, meg szebb is.
Hajrá, mehetnek a kilométerek.