Blog
Lengéscsillapitók felső része festés
Bal hátsó lengőkar javítás
Bal hátsó gumi fékcső csere
Bal első övpárna csere újra
Jobb hátsó ív festés javítás
Hátsó lökös festés javítás (ezek csak ideiglenes színek)
Gyári embléma előre, utángyártott hátra
Két hátsó ajtókárpit csere
Tetőkárpit tisztítás












Kipufogó vissza került. Előre új tömítés.
Gyári első embléma csere, hátulra utángyártott.
Vezető és utasoldali légzsák vezérlő és kábel köteg csere.
Egyenlőre hibamentes az autó, a légzsák szuper, de lehet a motorvezérlőt cserélni kell majd. Ventilátor első fokozatát nem kapcsolja és ha minden igaz ott hibázik a dolog. Kettes fokozatot kapcsolja és el is megy hibára vele. Itt a közelben egy alfás ismerős segített felderíteni a hibát ennek is és a légzsáknak is + a 3db legtömeg mérőből kiderült melyik a jó amire nem hoz hibát. Közel 5 órát játszottunk vele este. Én nem tudok csatlakozni a laptopommal a hiba olvasásra egyenlőre, így hát jól jött hogy itt volt a közelben olyan aki tud. Nagyon sokat segített, talán egyszer összeáll a dolog és kész lesz ezen a téren is :)








Pár dolog a javításhoz :
Ma elvoltam a JTD miatt a bontóba és hát közben volt egy FL 145 TS is ott, így hát hoztam ebbe is ami kell.
A képen nem minden ide tartozik, de lett hozzá gyári tetőkárpitom ami nagyon szép. Így már nem kell nekem kárpitoznom azt ami most benne van az autóban :)
3 ajtónak a gumi tömítései, ebből a csomagtartó tömítésre lesz szükség. A jelenlegi és ennek is az alsó része szakadt, de kettőből lesz majd egy.
Hátulsó hangszórók + fedél rácsok és fl napellenzők. Utóbbiból a balos kerül majd be, jobbos nem mert légzsák jelzéses és ennek nincs utasoldali légzsákja.
Jött még korábban a bőr ülésekhez ülésfűtés és 6 db övpárna. Ebből 5 db kell majd az autóba. Hátul közepén is vállnál jön az öv.




A szakál metálban megrendeltem néhány dolgot, amit még cserélni szeretnék. Ezek olyan alkatrészek amik még nem rosszak az autóban, de mivel a motorkiépítésnél és a sperr beépítésnél könnyü cserélni, ezért cserélni szeretném. Az eredeti alkatrészek már 20 évesek többnyire.


Egy hétfői akciót kihasználva 41%os kedvezménnyel megrendeltem az autodocról a GTA kupplungszettet és a lambdaszondát. Az autóban levő szonda nem okozott hibát, de már lassu.




Lefestettem a motort 4 rétegben Hammerite ezüsttel. Egy egész doboz spray ráment, de tényleg szép lett élőben. Az igazi nagy meló az előkészítés volt…



Egyik barátom ma ultrahangos mosóval megtisztította a befecskendezőket. A több éves állás és a sok kosz miatt 3 először nem is nyitott, de a művelet végére ismét mind használható lett.




Köszi GT barátom! A tankbetöltő kék carbon es arany felirat, olajbetöltö fekete carbon piros szálakkal és hozzá arany logó.



Menet közben eltört a hajtókarcsapágyam.... Arra jutottam jobban járok a felújítás helyett cserélni a motrot. Vettem egyet Alfás Marektől, de akkor már egy 2.0 kapott, persze szereléskor mondtam nézzünk meg mindent.(Külön a kartelt is megvettem... 20 ezer) Váltó új tömítés, koplett kuplung csere, fék munkahenger, 10w 60 Motul olaj,váltóolaj, szűrők, meg a sarlang...
Nagyon, nagyon sok(k)-ba került... 120 volt a motor + 260 a szerelés (160 anyagköltseg,100 a munkadíj)
Ennyi volt a kocsi anno... 🤣
Szívás, de az élmény megfizethetetlen. Maradt a rövid váltóm, így nem ugrik a verda, hanem repül :D
Szerintem ez már rajtunk 'ragad' 🇮🇹🐍🍀