Blog
Sajnos olyan jó volt hozzá az előző tulaj, hogy minden igyekezetünk, felújítás, javítgatás ellenére megadta magát a motor, így cserélni kellett. Május elsején kezdtünk neki. Ahogy kivettük a motort és bontottuk le a szívósort és a sallangokat, több olyan csavarral is találkoztunk, amiket kézzel tudtunk kitekerni, mert meg sem voltak húzva. Mivel ez a régifajta, alu szívósoros és a hozzá tartozó csatlakozókkal, így a másik meglévő (régi 156-omból) motororra, ami műanyag szívósoros, át kellett szerelni ezeket és a váltót is. Eddig jutottunk ma.
Folytatjuk.
2021.05.07.
Motorcsere kész. Friss olaj, szűrők és persze hűtőközeg, vezérlés.
A féltengelyeken mind a négy porvédőgumit kicseréltük, a csuklókat kimostuk és új grafitos zsírral feltöltöttük.
Köszönet a barátaimnak a segítségért, Antinak, Atinak és legfőképpen Kazes Zoli bátyónak!
Bízzunk benne, hogy most már sokáig jó lesz. :)
Újítódnak a nagy fékjeim. Gondoltam az ezüsthöz jobban klappolna a kék szín. 🙂
Fehér felnik is feldobják majd. Persze lehet kapnak egy kékes lilás kaméleon lakkot.
Mint már minden 159 tulajnak nekem is eltört a rúgóm hatalmas csattanással. Szerencsére a ház előtt mikor épp legurultam a garázs elől. Szóval cseréltük elöl mindkét oldalt már. Egyúttal az izzító gyertyákat is mivel kettő már rosz volt. Természetesen az összeset gyárira.
Vissza raktuk a nyári gumikat.
Nem volt csak téli garnitúra az autóhoz.
Beszereztem egy 18” 8C Style szettet. Hozzá új 225/40 R18 NEXEN N’fera sport nyári gumikat. + 1 szett kerékőrt.
Km: 186.000
-Nagy Rail szenzor 550d 2700baros, ennek más volt a csatija , csati csere, pinezés.
-Eddig 4 baros map sensor volt, most kapott egy 6 bárosat.
-4 injektor csati csere (régire)
-Ventilátor bekötése , szépen megy mind a 2 fokozat.