Blog
Erre is vettem, mert nem bírtam ki. Eredeti. 195/55 Nexen gumi került rá.
14"-es korábbi A1 felni pedig visszavándorolt Olaszországba, egy gyönyörű historic 33-asra. :)
Variátor kapcsoló pótlás: műkődik a szívóoldali változtatható vezértengely :)
2db hátsó kerékcsapágy cserélve
Gyári új légszűrő előmelegítő csappantyú
Új alu előmelegítőcső
Nem volt megfelelő a végnyomás az új motorral. Ezért emelt kompressziós dugókkal próbálkoztam. Bejáratás folyamatban, műszaki pedig pipa lett közben.
A fél éves Exide Premiummal nem vagyok elégedett. Mióta megvan, azóta bizonytalan az indulás. 1-2 hét állás után már kérdéses van-e kedve indítani.
Februárban visszavittem, cseréljék ki garanciába, ez nem állapot. Nem cserélték, nem cellazárlatos.
Legalább feltöltötték rendesen, azután 1 hónapig egész jó erőben volt.
Ha vásárláskor rendesen feltöltve adják, sok mérgelődést megúsztam volna.
Mivel keveset használom most a kocsit, ezért beláttam kell egy karbantartó-töltő. Vettem egy CTEK MXS 5.0-t. 23.900Ft
Erős sivító és kerregő hang jött a vezérlés felől.
162e km-nél egyébként is aktuális a vezérlés csere, bár a lánc még nem csörgött.
Vezérlés csere mellett döntöttem.
Febi láncszett került bele DZ-nél.
Vezérlés szett+tömítések+olaj csere+munka: 290.000Ft
Az ijesztő hangok a hidraulikacső elfáradása és az emiatt elvesztett olaj miatt voltak. Csere. Anyag+munkadíj 66.000Ft
A hátsó lökhárítómnak már egy éve nekimentek és eddig halogattam a fényezést. Most azt is megcsináltattam.
km.: 162.203
Felkerültek a nyári gumik, most nem volt tojás alakú egyik felni sem, így hengerezni nem kellett. Mióta a lengőkarok cserélve lettek, nem is eszi úgy a gumikat mint előtte.