Blog
A négy éves Tic lámpáim botrányosan néztek ki.A bal oldali erősen kezdett besárgulni.A jobbos annyira nem,cserébe arrol táblákban vált a bevonat.Némi guglizás után úgy döntöttem felpolírozom őket.Ha nem jön össze max megint veszek egy párt.A q11 fényszóró polírozó szett le volt akciózva 50 százalékkal.Mindenképpen olyat akartam amiben van uv elleni védőbevonat is.Ez olyan.A polírozás menetét nem akarom leírni századjára.Rengeteg infó van rolla neten.Igazábol annyi,hogy a fúróba való fejjel kicsit macerás dolgozni.Nem lehet annyira stabilan fogni ,hogy néha néha ne ugorjon meg.Így én kézzel is átcsiszoltam a lámpákat mindhárom papírral.Cserébe viszont a papírok jó minőségűek.Polír pasztát is jó bőven adnak hozzá,és az uv védő folyadék is bőséges.Tulajdonképpen még egy akcióra elég a maradék.Én a végeredménnyel elégedett vagyok.Ha még tartós is lesz akkor főleg.
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1625855189-10503-blog.jpg

Külső kormány összekötő vagy ki hogy hívja, mert mindenki máshogy becézi ezt a kis cuki szart. 28.205 km...ennyi volt benne a Ruville márkájú cuccnak, ha természetesen az volt benne. Szerettem volna kideríteni, de sajnos ez nem látható az alkatrészen. Most Moog-ot kapott (8.610Ft). Km295.705
Már gyengébb kigyorsításkor is lehetett érezni, hogy valami megufrik, megrántja a kerekeket. Elég hülye érzés, szóval leírni sem lehet. Vagy koppanás. Motortartókra is gyanakodtam, de ezt találtam. Remélem ő volt a ludas. :D Nedves vagy parkolóház, csúszós talaján is folyamatosan ugrott, mászott, koppant a kerék felől valami.
Egy rövid videó a zajról
Újra kellett lakatolni az autó alját. A taposó lemezeken tenyérnyi lyukak, a 2 decemberben feltákolt küszöb kuka, az ajtók alján rozsda, a csomagtér ajtó alján is volt kis purgya, és az egyik sárvédő is hólyagosodott. A kasznis talált valahol az autó aljába beépítve egy eső csatorna darabot, valamint 1db vastag pamut zoknit. Nem tudom ezek mi célt szolgálhattak.
Megrendeltem a Race-shop -ból a szükséges dolgokat. A csatlakozókból szükség lesz még egy ilyen szettre az olajhűtőhöz, de mivel még sohasem használtam ilyet ezért ki akarom próbálni hogy hogyan működik. Ezek AN8-as fittingek. Az egyik pár aluminium csőhöz való roppantós csatlakozó, a másik pedig sima pushlock ha így hívják.
Az olajhőfokmérő elvileg szép sárgán fog világítani és az óra helyére a középkonzolban levő óracsoportba szeretném befaragni. 52mm-es.



A felejthetetlen pillanat, mikor először látod meg a szerelmed... És hiába a hosszú várakozás és a magas elvárások, nem okoz csalódást...








Kb 50 ezer km volt a vezérlésbe így esedékes volt egy kis frissítés, természetesen kompletten vízpumpával. Kapott még előre felső lengőkarokat, más szerviz nem volt.
Összeállt a csapat alfista78rg és aranytl kartársakkal 6.00-kor a dunafölvári úton. Az ötlet az volt, hogy korán a hűvösben egy rövid túrát teszünk kipróbált és valamelyest élvezetes útvonalon. Az alföldi szakasz sajnos nem az igazi, de a lehető legjobb Kecskemét környékén. A dunántúli aszfaltcsík viszont kiváló, remek kanyarokkal és szintkülönbségekkel.
Kmét-Izsák-Kiskőrös-Solt-Dunaföldvár-Cece-Németkér-Paks-Kölesd-Paks-Németkér-Cece-Németkér-Paks-Dunaföldvár-Solt-Kiskőrös-Izsák-Kmét.
Akárhogy is nézem, nem lehet jobb délelőtti túrát kihozni Kecskemétről. Hát ez van.
340km.
Este mikor beálltam, láttam, hogy pontosan 195000. 15000+km két és fél év alatt egy autóval, amit kanyarvadászatra őrizgetek. Több mint, amit terveztem vele. Hosszú életet a kis Busso(k)nak!


Amit még meg lehetett rendelni gyári újat megrendeltem. Kap a gép új Delphi klíma hűtőt új gyári klíma csővet illetve a már nem rendelhetőeket legyártatom a Hüllő kftvel. Rendeltem tömítésekből gyárit. Imádom az új alkatrészeket😎😃







A vásárlás utáni szokásos szervízelés első lépcsőjében sorra került az olaj és olajszűrő csere, levegő és pollen szűrő cseréje valamint a klíma ellenőrzés és takarítás. A hátsó fékbetétek is kopottak voltak, ezért újak kerültek be.
A segédszíj és görgők is újakra lettek cserélve.
Következik: vezérlés és váltó olaj csere.

