Blog
A dugóban ülve ismét figyelmes lettem egy kalapálásra, először azt hittem a mellettem álló ikarus-ból jön, de sajna nem. A melegben újra megszólalt a szíjtárcsa. Ismét a legolcsóbbat vettem, mert semmi értelme megvenni a Conti-t / INA-t, kevesebbet bírnak minta a legutóbbi Maxgear.
QWP WVD1065/SZ

Beszereztem egy Hertz H604 4 csatornás erősítőt (legyen már ez is olasz:) ), az első ajtóban a mélyközepeket rákötöttem. Ehhez cseréltem a tápkábeleket 16 mm2-es hegesztőkábelekre. Bal küszöb mentén a táp és a remote szál, jobb oldalon RCA-k és hangszórókábelek lettek elvezetve.
A csipogók helye nem ideális a műszerfalban, úgyhogy terveztem és nyomtattam PETG-ből a tükörtakaró háromszöghöz egyedi csipogótartókat, off-axis elrendezéssel, mert sok próbálgatással így csinált leginkább teret. A gyári ajtókábelt használom a csipogókhoz, a mélyközepeknek behúztam 1-1 plusz 1,5 mm2-es kábelt.
Pár héttel később sikerült hozzájutni egy használt Pioneer DEH-80prs fejhez, így ki tudtam hajítani a hangváltókat. Jelenleg Network módban van a rendszer, a csipogók a fejről hajtva, a mélyközepek és a sub pedig az erősítőről.


Mielőtt beépítem a Bilstein B14 -et előtte ki kellett cserélnem a hátsó toronyszilenteket, mert mindkettő el volt válva középen. Szerencsére az elsőket nem sokkal a kiszedés előtt cserélhették, mert szinte új állapotúak. Oda egyébként csak a gyári új lenne jó, az utángyártott nem, de ezt most megspóroltam. A hátsókat viszont kaptam az autóval, mert az előző gazdája már megvette. Akron Malo gyártmányúak.



2021.06.30.-án Olaszliszkáról hazafelé bejött a motorhiba jelzés. Másnap elvittem Alsóvadászra, kiolvasták, változó geometriájú turbó hiba. Adott a szerelő egy flakon üzemanyagrendszer tisztítót ( P2101 CRDSC ) Ezt egy budapesti út előtt beletöltöttem.
Budapestről hazafelé, 07.12.-én berepedt a szélvédőm.
Alsóvadászon egy tizes volt a kiolvasás, és a tisztító.
Nem úgy kezeltem a kerámiabevonatot, ahogy azt kellett volna ( önkiszolgáló mosó törlés nélkül, nem megfelelő szereket, eszközöket használó kézi autómosó), így beleégett a vízkő, amit nem esett jól nézni, így kerestem egy megfelelő szakembert. Márton Jánosra esett a választásom ( csak ajánlani tudom, ha valaki kéri a számát, írjon nyugodtan) , aki 3 nap alatt megajándékozott egy új autóval. Polír, kerámia, bőrápolás. Nagyon elégedett vagyok vele, szerintem még soha nem volt ilyen szép! :)







- 2db Bosch 0 258 007 156 lambdaszonda csere (szabályzó szonda katalizátor előtt)
- Hátsó keresztlengőkar cserék 4db
Minimális mennyiségű víz fogyott a tartályból. Csöpögés nem látszott sehol. Úgyis eredeti volt még a hűtő, ezért kicseréltük. Nem volt kár érte, mert látszottak már a szivárgás nyomai. Mivel a lökhárítót le kellett szerelni, így a gyári, új lámpák is bekerültek.
A hűtőventilátor szétszedve, takarítva, zsírozva.
Következő projekt a hátsó futómű rendberakás, tanktartók cseréje.





