Blog
A javítás után a motorvédőt is letakarítottam. Az olajteknő, váltó is tiszta lett.
Megjavíttattam a főtengelyszimering okozta olajfolyást. Egyúttal kapott kuplungkinyomót is. Kuplung és lendkerék maradtak. Jobb első gömbcsukló cserés lett a menete miatt. Futóműkeret tetejét waxszal átkentem ahol már picit rozsdás volt. Jobban veszi az egyest és a curükkot, ez tetszik.
Olajcsere 265600km.
Tető ideiglenesen újra fújva, ez nem a végleges szín csak a felszíni rozsda elkerülése végett muszáj volt megcsinálni mivel a szabadban lesz az autó + egy kis mosás
Új alkatrészek:
Csomagtér teleszkóp párban
2db vezérműszíj feszítő
Hosszbordás szíj
Ékszíj
Olajszűrő, levegőszűrő
Fényszórómosó próba. Csak oda próbálva, majd el válik mi lesz vele. Fontos a pontos beállítás
Izzó csere
Szivargyújtó box csere
Hamutálca pótlás
Rádió kábelek rendezése
Másik "CD" tároló rekesz
Szivargyújtós USB
Bal oldali tükör pótlás
Meglepően rondák voltak a lámpák az csomiajtón, próbáltam polírozni de nem lett szép, vettem egy dobozni alkatrészt, természetesen lámpákkal, azok jobb állapotban voltak, felpolíroztam majd lakkoztam mind a 4 lámpát. mint az újak. /fólia helyett tartósabb/
Elfáradt, cseréltem. :-) Krosno márkájút sikerült vennem. 3000Ft volt kedvezménnyel darabja, úgyhogy kicseréltem mindkettőt.
Tegnap munka miatt Pestre kellett mennem.Ha máe ott voltam benéztem az érdi és vecsési bontóba.A klíma vezérlő panelemnek le volt törve az egyik füle.Kapott másikat.Az infócenterem meg már csak 30 fokban volt hajlandó működni.Ráadásul a vékonyabbik kábel vezetéke csak úgy lógott stekker nélkül.Ezt is cseréltem.A régit viszont nem kukáztam.Egyszer ha lesz időm és kedvem behatóbban tanulmányozom majd.Erős a gyanúm,hogy valami szalagkábel kontakthiba a tipusbetegség forrása.Az enyém .indíg úgy tért észhez,mintha akkor adtam volna rá a gyujtást.