Blog
Kuplung munkahenger + fékfolyadék csere
Pulai szerviz
Ebből az ECU-ból most olvastam először hibakódot, vezerműtengely jeladó hibát írja állandóra. Ezt nem is engedte törölni. Be volt tárolva még 2 lambdaszonda is, de gondolom azok még az előző autóra vonatkozhattak.
A veztengely jeladó vezetéken találtam is nemi sérülést. Ezt kijavitottam, illetve leellenőriztem, hogy se zárlat, se szakadás nincs a vezetékeken.
Még sem hajlandó indulni, és továbbra is dobja a hibát.
Ismét megpróbálkoztam az indítassal. Egy visszaduranassal lelőtte a légszűrő ház fedelet. Leszakadt mind a kettő rögzítő fül. Az egyiket megtaláltam az autó alatt, a másikat kb. 1.5óra keresgélés után találtam meg úgy, hogy ki kellett vennem a balos index lámpát, hogy elérjem.
Visszaragasztottam műgyanta alapú ragasztóval.
A cicanak is bejön a verda, bár annyira nem vagyok oda érte, hogy megmászta....
Az ajtóhatároló kattogását szüntettem még meg. Valószínűleg nem lesz hosszú életű, de egy próbát megér. Csak szétütőttem a stiftet, majd zsugorcsövet melegítettem rá két rétegben. Így raktam vissza. Egyenlőre jónak tünik. A kárpit lebomtásánál találtam egy extra csavart a tükör belső borítása alatt. Elképzelésem sincsen róla, hogyan és miért került oda. A hangszóróról meg csak úgy készítettem egy képet.
Igyekeztem feltárni minél több javítani való dolgot az autón. Illetve visszaraktam minden megbontott dolgot a helyére, mert úgy gondoltam, hogy este már gurulok vele egyet. Sajnos nem volt hajlandó beindulni. Menni viszont kellett, ezért nem is nyektettem sokáig.
Párnapra lementünk Balatonra, mivel a szállástól nincs messze a strand, a bolt és az étterem ezért leparkoltam az autót a szálláshelyen és csak gyalog közlekedtünk abban a reményben, hogy talán ott biztonságba van az autó. Távozás napján pakolás közben vettem észre, hogy a jobb hátsó ajtót meghorpasztották... Természetesen sehol egy cetli sehol egy kamera így a tervezett strand helyett inkább haza jöttünk mivel ilyenkor mindentől elmegy a kedvem..
Akku csere után még produkált az autó nehézkes indulást. Nem igazán tudtam már mihez kötni a dolgot ezért igazítottam kicsit a sarukon, hogy kicsit feszessbbek legyenek. Töltőre is raktam, látszólag segített is a dolog. Biztos ami biztos bekeszítettem plusz egy akkut a csomiba. Nem volt rá szükség. Majd már így estefelé kiszúrtam, hogy valami fény szűrődik ki az utastérből. A kondi kék ledjei világítottak, amit azért kötöttem be, hogy indítózasnál ne induljon újra a rádió. Közelebbről megvizsgálva némi olaj is folyott belőle, és már a pillanatnyi feszültségét sem jelezte ki.
Mire kiszereltem már csak 4.7V mértem rajta. Azt hiszem dísznek még jó lesz 😁
Ránéztem a korábban kivett akksira is, azon már csak 10.5V-ot mértem, és a töltő már szóba se áll vele..
2020.07.28-án melóba menet az osztrák autópályán valahogy festék került a kocsi elejére és a majdnem az egész bal felére. Kísérletezni nem akartam inkább elvittem egy szakihoz hogy csinálják meg ha lehetséges.Polír hála az égnek segített.
Tehát csonkállvány cserével nem oldódott meg ezért jön a csapágycsere. Jobb első GSP by DZ tunning. Köszi Zé!
Aztán futómű is oké mostmár.
De még mindig búg...alacsony sebességnél is jól hallatszik.
Jön a bal első csapágy és ha akkor sem akkor a gumikat és a felniket kell cserélni illetve görgözni.
Nincs más ötletem.
Update(nov.elején a gumisnál) Naná, hogy a gumik és a felnik együttese voltak
184000 miles
A futómű javítás és új gumik miatt a futómű is be lett állítva, a kormány is egyenesbe állt.
Illtve ha már szervízben volt és utazás előtt álltunk kapott egy klímatisztítást is.
KM:146626
Tegnap elvittem 15 ezres szervizre, 13.500 km-nél, Budaörsre,mivel jelezte, hogy elhasználódott az olaj.
Profik és gyorsak voltak a srácok, nem csoda, hogy sokan őket ajánlottátok itt a blogon.
A klíma kikapcsolása után néha elkezdett meleg levegőt befújni, ezt is orvosolták egy újraprogramozással.
Csilllogot-villogot az autó amikor visszakaptam, szóval köszönet az Autóház Budaörsnek :)