Blog
Végre nem esik amikor nem dolgozom :D Pár apróságot kicseréltem ami már esedékes volt,mert raktároztam csak,sajnos idő hiányában.
Most ennyi fért bele:
Hátsó feka lámpák, hátsó ajtók alsó gumicsíkok, bal oldali ablaktörlő kar, hőfogó lemez a motortérben. Kipufogó tartók helyes beállítása. Bal oldali hangszóró keret helyes beszerelése(inkább nem mondom hogy tette vissza a villanyÁSZ...)
Ebay-en rendelt rendszámtartó,Droberto cartárs segítségével szereztem be.Talán nem annyira csicsa,kicsit meg kell törni a fekete-ezüst színvilágot egy kis színnel.
Ezúton is köszi,Robi!
Lett volna még kb 1 hónap a szervizig de mivel megyünk nyaralni jobbnak láttam megcsináltatni.(104500 km)
Amik lettek cserélve:
vezérműszíj készlet - 50.372
motorolaj 5L - 19849
motorolaj 2L - 9807
vízpumpa - 15988
olajszűrő - 4379
hosszbordásszíj - 7474
fékbetét - 26143
féktárcsák hátra - 34701
pollenszűrő - 5296
munkadíj - 50800
Ismét lement 10000kmer. 😊 Olajat és szűrőket cseréltem a szokásos alkatrészekre. Motul xclean 5w40 ment bele ismét.
187500km
Felkerestem Süttőn Veszelka Norbit, aranykezű horpadásjavító ismerősöm és folytatódott a kiskocsi esztétikai javítása. Csodaszép lett a csomagtartóm, meg sem tudom mondani hol volt rajta a hiba. Folyt köv, van még min dolgozni.
- jobb hátsó kerékcsapágy
- hátsó fékbetétek
Maga a csere zökkenő mentes volt, csak valamiért kiverte a riasztó 10A biztijét. Azt hittem, hogy talán megnyomtam valami vezetéket az akku csere kövtkeztében, ezért elkezdtem átnézni a környező vezetékeket. Persze semmi rendelenességet nem találtam. A rádió is ezen keresztül van biztosítva, így még a rádiót is kibuktatttam a helyéről hátha ott történt valami. Ezen a biztin van még a klíma panel, és az üzemanyagszintmérője, és a műszerfal világítása is. A vége az lett, hogy próbaképpen beraktam egy 20A biztit, ha zárlat lenne valahol akkor ugye azt is ki kellene csapnia, de ezzel helyre állt minden. Ezek után bepróbáltam egy 15A, majd a 10A biztit és renben megy minden. Így a 10A bizti maradt is. Gondolom a 15 éves szellőztető lapát motorjai már lehet egy kicsit több áramot kérnek indulásnál, és, hogy egyszerre akart elindulni minden már kevés volt a 10A keresztmetsezt.
A régi akku 4év, és 8 hónapot (88000Km) bírt, teljesen meg vagyok vele elégedve...
Koradélutáni indításnál még semmi jele nem volt, elmentünk Székesfehérvárra. Megnéztük a Bory-várat, ez után már furán indult az autó, de könnyen. Furán berázta a kasztnit, nem is az akkunak tudtam volna be a dolgot, ha a kajálás után is indult volna, de itt már határozottan az akku gyengeségnek lehetett betudni a dolgot. Még jó hogy barátokkal voltunk, innen is nagy köszönet a bikázásért is :)
Új akkut, azt kapja meg, amit nem rég vettem a másikba. Az még egy darabig úgy sem lesz indítható, meg úgy is felesleges abba a 70Ah akku.