Blog
Juni 24. -én megrendeltem 4 db felni kupakot mivel elhagytam a bal elsőn lévő emblémát. Ma megkaptam erre elhagytam a jobb elsőt is. Nem pont azt kaptam amit rendeltem de így is jó.
Megint elcsaptam egy rókát.Megtört a baloldali toldatom meg a lökös középen ahol volt már javítva.Mikor felkerültek a toldatok lefóliáztam őket.Kb fél évig volt szép.Utána a fólia megfakult.Lefényeztettem.Na ez még nagyobb hiba volt.Rettentően szaporodtak rajta a kavicsnyomok.Egy ideje már gondolkoztam rajta,hogy mit kezdjek vele.Ez a róka ügy megadta az ihletet.Rendeltem karbon szövetet gyantával és nekiláttam.A toldat volt a kisérleti nyúl.Nem mondom,hogy tökéletes,de nekem tetszik.A lakkozása nem lett az igazni.A festékboltban kapható lakkok nem igazán alkalmasak a feladatra.A lököshöz vettem kimondottan karbonszövetre való lakkot.Nem volt olcsó,cserébe eszméletlen jó.Nem lakkoztam ki teljesen simára.Nekem tetszik ahogy látszik a karbonszövet szövése.Szóval lesz folytatás😀
Múlt héten egyik délután épp mosóba készültem menni az autóval, és már előtte pár napja elkezdett gyanúsan viselkedni a jobb oldali ablakemelő. Furán ugrált az üveg, és kattogó hangot lehetett hallani. Ahogy annak lennie kell természetesen a mosóban érte a halál, szépen begurultam, és már nem tudtam felhúzni az ablakot, zúgott a motor, de az ablak meg sem moccant :) Gyorsan lekaptam a kárpitot és megnéztem mi lehet a baj, de nem tudtam komolyabb bontás nélkül rájönni, így csak vissza húztam az ablakot kézzel, hogy rendesen zárjon a mosás erejéig, majd a mosás végeztével hazamentem, és kiszereltem az ablakemelőt. Rögtön meglett a tettes, a középen lévő, motorból a szerkezetre csatlakozó kis fogaskerék nyalódott el. Már be voltam parázva, hogy vehetek komplett új szerkezetet egy 20 forintos alkatrész miatt, de gondoltam előtte megkérezem DZ-t, hogy van-e erre valami jobb megoldás. És természetesen ő tudott ilyet :) Előre legyártva volt neki esztergált cseredarab, amin a kis fogaskerék szerű bevágások már nincsenek, helyette hegesztéssel rögzíti fixen a szerkezethez, így a tartósság kb. örökké plusz két napig :) Nagyjából 20p alatt készen volt a művelettel, pénzt pedig nem volt hajlandó elfogadni. Vissza szereltem a szerkezetet, kis beállítás, és jobb, mint újkorában! Hálával tartozom Zolinak, ismét :)
Átkerült a 147ről a GTA felni a GTV-re. A 18-as GT felni szett eladásra kerül. Elötte újra lettek fényezve grafitról ezüstre. Valami ford színt választottam, meg kapott még jó sok fehér gyöngyházat bele, szép szín. Elöl 15mm hátul 20mm nyomtáv van jelenleg. Ahogy nézem hátra elférne még több is, de egyelőre így marad. Amúgy tetszik, brutális a 330-as fék a 17es felni mögött. :)
Újra elkezdte bántani a szemem ahogy a zárhídon ismét elkezdett előbújni a rozsda. 2016-ban a vásárlás után szinte ezzel kezdtem, eddig bírta. Most kicsit alaposabban nekiálltam. Újra fémig csiszoltam, de most rozsdaátalakítóval is kezeltem. Alapozásként cink sprayt kapott, majd a nap során ahányszor eszembe jutott és arra jártam, kapott egy réteg fekete fedő festést.
Egy lendülettel az első kerekek mögött is lekezeltem a kritikus részt. Gravír géppel fémig mentem, Evipassal passziváltam. Végül ezt nem fújtam, hanem vastagabb rétegben pici ecsettel fedtem be, így lényegesen ellenállóbb lesz a repkedő kavicsoknak.
Jó sokáig tartott (sok 20p-es szünettel), de remélem így elég alapos volt a művelet, és esztétikailag is normális lett az eredmény.
Csak ennyire zavart, hogy ott áll a másik 9 éves autó, amire eddig öten kérdezték meg, hogy új e :-))
Belementek a parkolóban, megint. Cserben hagyva. Csomi ajtó csere lesz.
41 db magassági pont begyűjtve
2.444 db fénykép
178 db összesen 48,5 GB videó az útról
1.778 km
137,35 liter E95 E5
7,725 l/100km átlag
1 liter motorolajfogyás :-(
További képek itt
3440m Pitztaler Gletscher - Wildspitze - Végpont Felvonó Gyalog -
3247m Schwarze Schneidbahn - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
3030m Hochgurglbahn & Wurmkogl II - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
3058m ice Q Sölden - hegycsúcs - Végpont Felvonó Gyalog -BmKE
3040m ice Q Sölden - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2993m Schwarze Schneidbahn köztes állomás - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2840m Pitztaler Gletscherexpress felső állomás - -FÁ
2840m Wildspitzbahn Talstation - -FÁ
2829m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -Bm
2793m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -mFÁ
2803m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -
2724m Hochgurglbanh felső állomás - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2674m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -mFÁ
2672m Ötztaler Gletscherstraße - Végpont -Fm
2672m Gletscherexpress felső állomás - Végpont -FÁ
2509m Timmelsjoch - Hágó -BmFÁ
2410m Drei Seen Bahn - -FÁ
2291m Rotkogelbahn felso állomas - -FÁ
2283m Giggijochgbahn - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
2176m ice Q Sölden - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2160m Hochgurglbahn köztes állomás - Végpont Felvonó Gyalog -FÁ
2101m Timmelsbachbrücke - Hágó -Bm
2093m Rotkogelbahn alsó állomas - Végpont -FÁ
2020m Acherkogelbahn - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
2020m Kühtai-Sattel - Hágó -Fm
1960m Drei Seen Bahn induló állomás - -FÁ
1789m Hochgurglbahn induló állomás - Végpont -FÁ
1740m Pitztaler Gletscherstraße - Végpont -
1690m Sattele - Hágó -Zm
1560m Roßfeldstrasse felső pont - Hágó -Bm
1543m Ahornbüchsenkogel / Rossfeld - Hágó -Z
1370m Dientner Sattel - Hágó -Fm
1290m Filzensattel - Hágó -Fm
1000m Griessen Pass - Hágó -Fm
949m Parkplatz Kehlsteinhaus - Végpont -FÁ
868m Schwarzbachwacht - Hágó -Zm
849m Schoberpass - Hágó -F
820m Acherkogelbahn induló állomás - Végpont -FÁ
745m Steinbacher Sattel - Hágó -
675m Pass Strub - Hágó -
558m Steinpass - Hágó -