Blog
Másfél hete hajtom Romeot,de ettől az 1.8 8v-s mocitól el vagyok ájulva🤗Az órában több, mint 283ezer van, de nagyon megy és erősnek is érzem😊! Persze van ettől erősebb meg nyomatékosabb motor is, de nekem ez jobban tetszik mint a 2.0Ts ami a Gtv-be volt! Járunk egyik karosszériástól a másikig gyüjteni az árajánlatokat, hát nem kapkodik senki a javításáért😢 Remélem megtalálom a legjobb szakit neki😉!
Kis észrevétel,tök sok Alfa van Szekszárdon is de csak kevesen intenek vissza😔.
Megadok neki mindent, friss olajat, új alkatrészeket, fedett, őrzött garázst, erre fogja magát és minden előjel nélkül nem indul! Mondjuk volt már ilyen, de akkor az AC reléje volt a ludas! Igaz akkor tekert az önindító, de most nem. Lehet ez lesz a ludas. Biztos, ami biztos valahogy eljuttatom a villamosságis doktor bácsihoz!
2018.08.25.
Beszéltem a villamossági szerelőmmel és arra jutottunk, hogy több, mint valószínű, hogy az önindító adta meg magát! Reggel Marklar segítségével megpróbáltuk betolni és láss csodát beindult! Akkor az önindító! Elgurultam a szakimhoz, aki gyors felmérést végzett. Diagnózis: letört a behúzó tekercs csatija! Na de ez hogy???? Hétfőn neki áll megcsinálni!
2018.08.31.
Kész! Hiba elhárítva!
+ ha már szét lett szedve az önindító, fel is lett újítva! Kapott új behúzó tekercset, új szénkeféket, a forgórész fel lett szabályozva.
2022.02.18.
Forgó rész zárlatos lett. ??? Volt egy bontott önindítóm, abból átpakolta a szerelő a forgó részt + új szénkeféket tett be.
Munkadíj: 10 000 HUF
Feltengelycsuklok Metelli job es bal
Hosszbordas feszito INA es szijcsere Bosch
Hát ez a nap is eljött. A nagy vágyálom valósággá vált. Lett egy Busso V6 om,és hamár lúd legyen kövér, így a 3.2. Hosszas agyalás után hogy kell e ez nekem belevágtam. Egynyolc civicnek indult ez lett belőle. :) Úgy döntöttem felreteszek minden racionalitást ami jellemző rám és valami nagyon irracionalisat teszek. Kell egy kocsi ami csak az autózásrol szol. Hát tessék itt van. Egy 3 ajtós gyönyörű kék színben pompázó aszfaltra hasaló hubogó valami. Beülsz, vezeted, mormog élvezed, vidaman szippantja be a majd horpado tankbol a benzint ha a jobbos pedalt megsimogatod, semmi értelme és mégis van, mert ad valamit a benzingőzös fejednek és ennyi elég. 10 év dízel pusztitás után először emeltem le a benzines pisztolyt a kútfejről ami epp egy Agip kút volt es Ciao felirat koszontott a bejaratnal hogy rendezzem a számlát.talalkozni fogunk meg parszor gondoltam...
Remelem sokszor es gond nélküli utak közben, végén...
Hát hajrá 3.2 V6
Tegnap észrevettem, hogy majd egy hónapja lejárt a kétéves műszaki...gyorsan kaptam időpontot ma kilencre. Köszönet a gyors segítségért!
156ot el ne felejtsem októberben...
Eljött az ideje, hogy befejezzem a maradék vákumcsövek cseréjét. Illetve sort kerítettem a kartergáz szűrő és olajleválasztót is kipucoltam 1 flakon féktisztítóval. Ellenőriztem a mapot és az egr-t, vezérmű tengely jeladót, de 20000km után rongyal kitöröltem és tiszta volt. Csatolok egy képet is érdekesség gyanánt. Nemrég csináltam egy full olajcserét, xado motormosóval kb 400km-t mentem majd engedtem le az olajjal, mann szűrőkkel, motul 5w40et használok és kénytelen voltam képet csinálni a gázolajszűrőről mert még nem láttam ennyire tisztán(20.000km-t futott, 70%város 30%pálya). Csak omw maxxmotiont tankolok, minden szenzor patyolat. Átlagba városi 6.4literes fogyasztast mérek telitanktól telitankig.
Minden napra jut egy blog...
Elmentem Veszprémbe ,hogy a kipuffogónak csináljanak valami hangot, mert nagyon béna volt,hogy tök csöndben van. Kivetettem a katalizátor utáni középdobot, úgysem volt túl rózsás állapotban. A nagy középdob új, azt nem bántottuk, a hátsó dobon volt egy kis lyuk, meg az sem volt már új, így az lett a másik áldozat.
Eredmény egy 2-3ezer között nagyon jól szóló, de 5000 fölött lada hang, ami írtó béna, de lényegében 2-3ezer között használom. Gondolkozom valami sport dobon, majd... valamikor. Egyelőre marad, nem rossz, de nem egészen így képzeltem.
A képek készültekor a hegesztési varratok nem voltak kezelve még.
A másik móka mára az akkumulátor saruk cseréje, mert konkrétan szétporladtak az idők során, ki kellett támasztani ,hogy legyen kontakt. Így nem maradhatott ,és mivel elég spéci a saru (Bele voltak préselve a kábelek) ,és egy átlagossal nem lehetett összehozni ,így rendeltem hifi sarukat, azzal párosítottam. Elvoltam vele vagy 1.5órát a hőségben ,de így perfect!
Kipuff 17800
Saruk 3800
Ma letudtuk a műszaki vizsgát is😊.December 15-ig még érvényes volt,de nem tudom még hogy mikorra lesz kész a karosszéria javítása igy inkább letudtam most. Decemberben csak karácsonyra jövünk haza igy akkor már késő lenne😏.Megemlìtették a rozsda foltokat,de megìgértem nekik,hogy nem sokáig lesz ott😉.Még egy szilentblokk gyengélkedik az alsó lengőkarba az cserélve lesz.
3
455