Blog
Miután sikeresen beépítettem a tolatókamerát hátra, elhatároztam hogy előre is beépítek egyet, mert nagyon nem érzem az elejét, és parkoláskor jól jönne egy kis segítség. Rendeltem mégegyet a hátra is beépített kamerából, miután kész lett vettem csak észre hogy tükrözve mutatja a képet, így rendeltem egy előrenézőt (ebből jóval kevesebbet kínálnak az eBay-en). Így már tökéletes. A fejegység mögé került egy relés kapcsoló doboz, illetve a ködlámpa kapcsolók mellé építettem be egy kapcsolót, amivel aktiválni lehet az előre néző kamerát.




Május 4-én lejárt a műszaki. Kicsit eltolódott a javítás, az alkatrészek beszerzése miatt.
Szóval 14-én elvittem a szervizbe az autót, és ma hoztam el.
Amit cseréltek, javítottak:
bal-jobb alsó-felső lengőkar
anyósülésben lévő fólia szakadás, a fólia helyére fix kötésű légzsák vezérlő
légzsákhibák törlése (B1, J1)
hűtővíz
motorolaj + szűrő
váltóolaj
első féktárcsák + fékbetétek
hátsó fékbetétek
klíma feltöltés, rendszerellenőrzés
műszaki vizsga
Hogy ne legyen olyan egyszerű a dolog, még el kell mennem az okmányirodába a rendszámmal, hogy feltegyék az új, már kék környezetvédelmi besorolású matricát.
Köszönet Erhardnak és az Autóház Budaörs-nek.
km: 218.678



2013 05 18.-án került sor a festésre ! Úgy érzem jól sikerült de nyugtával a napot.Holnap jöhet az össze rakás és utána vélemény nyilvánítás is lesz! :-) Persze meg lesz egy tele polír is!
Pár kép:




Bekerültek a gázrugók a gépháztető kitámasztónak.
Köszi Marek a gázrugókat :)

Bár nem túl sűrűn használom, de a hamutálca felülete elkezdett lekopni a nyitogatástól (csak a szivargyújtó aljzatot használom). Előbb arra gondoltam, hogy lefóliáztatom. A gyári "karbon" egyébként se valami mestermű. Szinte ordibál, hogy "csak egy festett karbonminta vagyok"! :)
Aztán megláttam GT cartárs blogjában hogy egy balassagyarmati mesterember milyen szép dolgokat készít valódi karbonszövet borítással, gyantával és lakkal, hogy kész is volt a tervem.
Vettem egy bontott középkonzolt, és elvittem a mesterhez.
Mikor meglátta, egyből mondta, hogy ez bizony nem lesz annyira egyszerű. Mivel az idő nem sürgetett, megállapodtunk, hogy amikor kész lesz majd szól.
Majd' 2 hónap után el is készült a mű! Azt mondom érdemes volt kivárni. Mikor elhozta, látttam rajta, hogy mennyire büszke a munkájára és részletesen elmondta hogy mennyire nem volt egyszerű a kivitelezés. Nevetve mondta, hogy még egy ilyet nem biztos hogy elvállal... :)
Szóval kész lett és ma bekerült a helyére. Hát mit mondjak. Össze se lehet hasonlítani a régi középkonzollal.
Külön érdekessége hogy különböző szögből nézve nagyon szép 3D hatása van.
Egy picit szorosabban jár a hamutálca, és a rádió beépítőkeretén is csiszolni kell majd még egy kicsit hogy teljesen bemenjen a helyére. A képek:
Utólag vettem észre, hogy a rádiót igazán letisztíthattam volna... :)







Sajnos a tisztítás már nem segített, és a hibakód is visszatért állandóan.
Az újat szerencsére féláron, 33 ezresért szereztem. De végre nem világít és sípol a motor hiba, megérte :))))))


Tegnap elhoztam a pollenszűrőt a szerelőmtől. Be is akartam rakni, de hiába vettem krova készletet, az 5-ös nem ment rá, a 6-os meg lötyögött. Szóval kell 5,5mm-es.
A szembeszomszédomnak barkécsboltja van. Egész új készletet nem akartam venni, így az egyik készletből adott kölcsön.
Ma ki is cseréltem.
Majd hamarosan veszek egy komplett készletet, amiben van imbusz és torx fejkészlet is.
Megtörtént az autó üvegeinek sötétítése B oszloptól.
A telepítést a Gabo fólia csapata végezte. Meg vagyok elégedve a munkájukkal, szép lett a végeredmény.
Próbáltam a nagyon sötét illetve a halvány fóliák közt megtalálni a középutat. Úgy gondolom sikerült! :)
Adatok:
Minősítés száma: H AF 127-43
Típus: Comfort Series
Kereskedelmi jelzés: ATR20CHSRHPR
Gyártó neve: Martin Processing, Inc. (CPF)
10 év garanciaával.




Eléggé rozsdás volt a féktárcsám gondoltam lefestem, hogy szebben nézzen ki. Ha már nekiálltam a féknyergeket is lefestettem.








Épp három éve,hogy megvásároltam a 159-et.Akkor lett forgalomba helyezve Magyarországon.Három év műszakit kapott,ami most járt le.
A folyamatos karbantartásnak köszönhetően,nem kellett vele semmit csinálni,csak éppen "begurítani" a vizsgabázisra.Újabb két év műszaki rendben:-)!