Blog
Kopogott, nyisszogott, hátsó lengőkarok és bal első gömbfej cserélve
Megtörtént a 2. olajcsere az autón mióta nálam van. 129.970 km-nél.
Ami belekerült: 10w60as Castrol Edge TWS + gyári olajszűrő, illetve benzinszűrő csere is megvolt.
Ha már még mindig itthon lazulok nekiálltam kitisztítani ezt a kis vackot! Lacci cartárs mellékelt nekem egy képet(köszi még1x), h hol találom, szívócső lekap és tisztítás ezerrel. Nem volt nagy téma. Takarítás elöttről egy kép. A végéről elfelejtettem képet felrakni, de fémtiszta lett...:D

18-as patkó mintás gyári alufelnik kerültek a vasra.
Magát a garnitúrát egy itteni hirdetésben találtam és az ebayes árakhoz képest potom pénzért kínálták.
2db-ot fényeztetni kellett,mert voltak számomra zavaró hibák rajta.
A megfelelő gumi kiválasztása nehezebb dió volt,ugyanis horror árban vannak a gyári méretű vagy ahhoz nagyon közel álló darabok.
Végül picit peresebb méretben találtam elfogadható árú garnitúrát.
A Firenza ST-08 235/40 R18-as gumikat netről rendeltem darabját kb 23k-ért.
Nyilván nem várom tőle egy Michelin teljesítményét,de a kis nyomozásom szerint az árukat megérik. (internetes véleményeket kutattam fel és 1-2 Amores tulaj véleménye is befutott)
Megjegyezés:
Nemrég sikerült a féknyerget Alfa feliratos Brembora cserélni,ami az új felnikkel igazán szép páros alkot esztétikai szempontból.




Évekig 0.8mm-es előtöltéssel járt az autó, mivel 2.4-es adagoló van rajta, és ahhoz ennyi a gyári ajánlás... Szóval 0.99-re beállítva hétvégén. Update: kiderült, hogy 2.4-es, tehát jó volt a 0.8-as előtöltés. Továbbá a zömében városi, de kíméletes használat minden előnyét magán hordozta, amiket azóta kijavítottam: akadó gázbowden, jobbra húzó első fék.
Mióta megvan, olajcsere óta több, mint 3000 km-t tettem bele hiba nélkül.
91500 km-nél felkerültek az új nyári gumik ( Michelin Pilot Sport 3, örök élet garancia van a gumikra) és a Mikoda fék tárcsák előre Ferrodo fék betéttel, szerintem sokkal jobb lett a fék erő mint a gyárival! Jelenleg több tapasztalatom nincsen a gumi fék kombinációról, viszont 17-es felninél ezekre az utakra biztos, hogy nem kell nagyobb, talán már a 17-es is sok, de viszont nagyon szép vele :)! Egy 2-3 cm ültetést is elbírna de ilyen utakra szintén feleslegesnek tartom főleg télen, de ha le is lesz vmikor ültetve akkor is csak valami állítható szettet fogok bele venni!




Nos elkészültek az elemek amiket be akartam carbon fóliázni, szerintem elég jól sikerült, vállon is veregetem magam gyorsan :D de persze nem lett tökéletes! Most a saját sikeremet meg lovagolván azt tervezem, hogy neki állok a motorháztető, tető és talán a csomagtartó le fóliázásának is, de ez még nem biztos!




Olaj szint ellenőrzés + utántöltés (10w60 Racing Selenia)
Selespeed váltóolaj ellenőrzés + utántöltés (Tutela CS Speed)
Nyári ablakmosó
Gumiápolás
Km: 102.336
Műszaki vizsga után végre lehetett fóliázni :)
Skyfol Shark RS 20 körbe, a napfény csík pedig Skyfol Shark RS 05



Új távirányítós központizárvezérlő beszerelése.