Blog
Ismét a futómű volt porondon. A múltkori stabrúdcsere közben derült fény egy két újabb hibára. Ezek közül sürgősen orvosolandó volt a jobb első alsó lengőkar cseréje, illetve a stabilizátorok cseréje. Ezek megtörténtek. egy igen veszélyes hiba is javítva lett, ez pedig a két első fékcső cseréje volt. Cserélve lett még egy kartergáz szabályozó szelep is.
Na,túlesett az esedékes műszaki vizsgán,amin megfelelt.
Nos,elérkezett az idő,hogy foglalkozzak a hátsó fékkel,amire ráfért egy kis pátyolgatás.
Cserére került a két hátsó féktárcsa a fékbetétekkel együtt,valamint a jobb hátsó fékmunkahenger felújításra került,mivel kezdett már beállni.
A mai menü:
- Kocsimosás
- Kárpit tisztítás - Würth Aktiv Clean belsőtér tisztító
- Gumiápolás - Tutela
- Waxolás - Sonax nano
- Ponyvatisztítás - mágikus henger





sk elvegzett munkak
akkumlator csere, regi, oreg volt alacsony feszultseggel...havernak is most halt le, murphy nem pihen, csereltem. 55A
osram night breaker h1 izzokra cserelve. szivatott, csatikon lepihent a burkolat, kinyirta a biztit, leburkolva, bizti cserelve, vilagit+ hatso helyzetjelzok
verfrissitve.
utaster homero molekulakra bontva, kipucolva, kenve karbantartva, kergett, be volt allva.
Klímakompresszor-csapágy csere, ami nem is lett volna nagy művelet de két hetet várni kellett a cserealkatrészre. Most úgy néz ki megint csend van, remélem így is marad még jó sokáig.
Felkerült a szokásos Alfacity matrica a gépre, valamint ebayről rendelt karbon fólia is megérkezett. Tettem egy próbát és lekarbonoztam a "kapaszkodókat" az ajtókban, egész jól sikerült:) Szépen elfedte a karcokat a műanyagon:)


Úgy adódott, hogy a gyári bicskakulcs elfejtette a kocsit vagy vica versa vagy mi :(
Elmentem márkaszervizbe programozni, amíg még itthon vagyok, ahol rá is programozták, ahogy illik. 5 percig emlékeztek is egymásra. Majd megint kakukk... Remek. Nem tudom mi a gond, szét kellene bombázni a fél kocsit, de erre most nem látszik megfelelő időablak a közeljövőben.
Kulccsal nyíilik a kocsi, beindul, csak gombbal nem nyílik sem a központi zár, sem a csomagtartó. :(
(a kép csak megtetszett :D)

Az elmúlt 4900 km-re a kocsi szerint 4.9 liter volt az átlag. Tankolja ezek alapján az a remek olasz mérnök aki a szoftvert hergelte a gyárban :D
Az már csak hab a tortán, hogy ha netán dugóba kerülök, mindig lemegy az átlag a computer szerint... :)
Ma felraktuk a tegnap rendelt koptatómat.
Sajnos a NOVITEC koptatóm szó szerint leért a földre, így másik után kellett néznem.
Mivel típusidegen,sőt márkaidegen, nem úgy megy ,hogy csak feldobom, és kész.
De persze nem jelentett akadályt, itt-ott ki kellett fúrni, itt-ott el kellett vágni, itt-ott megmelegíteni, 17db önmetsző csavar, és 2db 6-os csavar anyával fogja. Nem hinném ,hogy elhagyom :)
Van egy kis GTA beütése ,hogy előre áll, ezt direkt így állítottuk be.
Elégedett vagyok vele!
Remélem nem válik tömegcikké!!!



1
680
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV