Blog
Hónapokig jártam zene nélkül, mert a CD elhallgatott, rádiót meg ha lehet, inkább nem hallgatok. Gyűjtöttem a lelkierőt, hogy ki- és szétszedjem a lejátszót. Nézegettem, hová vihetném, esetleg mit tehetnék a helyére. Aztán megszállt az isteni szikra: tisztító CD! Megvettem (3 perc, mert voltak előttem a pénztárnál), kicsomagoltam (20 másodperc és az ujjamat is elvágta...), beletoltam a lejátszóba, ami megpörgette (5 másodperc).
Újra szól a Zorall. Csuhaj!
Sajnos minden autón előbb vagy utóbb az ajtó alján lévő gumicsík kikoptatja a küszöbön a festéket (vagy falábú emberek be illetve kiszállásnál nem tudják átlépni). És ha lekopott a festék megjelenik a rozsda. Ezt megelőzve Plasti Dip nevű "csodaszerrel" (folyékony gumi) lefújtam a küszöbök kényes részeit.
Jó kis találmány ez a spray. Ha megkopott, vagy meguntad egyszerűen le tudod húzni a kaszniról és nyoma sincs.
Lehet kapni színtelen kivitelben is. Nekem fekete színű volt itthon, de szerintem egyáltalán nem gáz.




162985km
Amikor hazaértem kinyitottam a kaput és mikor beültem a kocsiba, hogy beálljak az udvatba már nem volt szervokományom és világított a töltésjelző. Eltört a szíj-
feszítő rugója.A szíj a helyén maradt.Rauville volt a UNIXNÁL 7525Ft .
Ha már szerelgettem kicseréltem :-a pollenszűrőt amit az olajcsere szettel vettem,-
-tettem hátra sárvédőgumikat univerzális 2000Ft,




Kiglancoltam a gépet! Nem volt kis munka. Cif a barátom a kis spongyával. A képek sajnos "telefonminőségben" tolják!
A klímám ismételten nem hűt. Sziszegős (szisziszi..) lett. Időm hiányában nem jutottam vissza a kollégához. :-/
Ablaktörlő lapátokat is cseréltem. Nagyon egyszerű volt. :-o
Toytoy a háttérben. :-D







A jó magyar utak éreztetik hatásukat, a bal első felső lengőkart cserélni kellett, két évet bírt az előző.
161400 km - Csöri
- szervócső cseréje + olaj
- bal első ablakemelő csere
- hátsó stabilizátor szilentek csere
- ablakmosó cső hátaó részének javítása
Mint említettem cserére szántam el magam.Lássuk mi történt.
Sokat érdeklődtem ezzel foglalkozó fórumokon mit érdemes és hogyan.Azt hiszem a jelenlegi állapottal elégedett vagyok bár még nincs kész.Az előző hangtechnika úgy ahogy van megy egy Opel Astra G-be a bratyóhoz.
Lássuk miket szereztem be:
Audio system high end első szett:ex phase 165 mélyközép hs25pro magas és fwhx-1 váltó.
Ezt egy DLS Reference RA20 erősítő hajt.
Vettem egy DlD K1V2-öt gyári ládába.
Ezt egy Stealth amp 1.8 mono sub erősítő hajt.Állítólag 2000 watt 3*30 amper bizti bár kétlem hogy annyit kibírjon.
2*5m audison connection rca kábelt 23 m conducfil hangszóró kábelt. és 14 sinuslive adm bitulapot az ajtók szigeteléséhez.
Fejegység egy Clarion cz 501 er lett a piros megvilágítás 3 pár 4 voltos rca miatt.
Az áramkábelek 50-es hegesztőkábelek.
Egyelőre a beépítés félig kész.Az áramkábelek még nincsenek cserélve.A csomagtartóban a bútorlapot kárpitozni kell kábeleket rendezni pótaksit betenni meg néhány apróság(rács a mélyközépre pl.).Készítettem pár videót Íme:
katt, katt,katt,.
A költségeket nem számoltam a fejet bitulapot és hangszórókábelt kivéve minden használt és olcsón vettem.Beépítésért köszönet Mészáros Istvánnak.
A Mély és az azt hajtó erősítő cserélve lesz idővel ahogy az anyagiak engedik.
Zene

Az első részben leírt motyó sikeresen beépült.Egy darabig a hangja is tetszett.Egy Golopi autós találkozón beneveztem egy hangnyomás versenyre.Eredmény 127 db.
Egy idő után a rendszer hangja kezdett nem tetszeni így elkezdtem kutakodni és apránként összerakni az új hangtechnikát.Szeretem a hangos és erőteljes tiszta zenét.
Folytatás a következő postban.
Rég nem írtam.A kimaradt dolgokról.
Rómeó fel lett matricázva.Két index alá a kígyók.Hátuljára www.alfaamore.hu felirat.
Ugye volt egy tél jól teljesítettek a 15"-os Barum téli kerekek.Viszont volt rossz hatása a télnek.Kisebb rozsdafoltok jelentek meg az autón a küszöb legalján.Ezt mihamarabb megcsináltatom.Megjött a tavasz.Fel lettek rakva a nyári gumik.Úgy néz ki a felniket görgőztetni kell a jó magyar utaknak hála.Ezt is mihamarabb megejtjük.