Blog
Egy húzósabb német autópálya szakasz után nem akart elindulni a Párduc.
Tekerte, tekerte, de semmi...
Szerencsére nálam volt a csatlakozó és a laptop. Kiolvasva a következőt dobta:
READING ERROR CODES:
1: P0190 - Magasnyomású ü.a. nyomásérzékelõ
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo tul magas jelet kapott a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
2: P0748 - Üzema. nyomás szabályozó (a nagynyomású szivattyú bemenetén)
No help available
A hiba oka hogy a vezerlo nem kapott jelet a szenzortol. A hiba most nem talalhato,valoszinuleg eltarolodott a memoriaban. torold a hibakodokat es ismeteld meg a kiolvasast Erre a hibara aktivalodott a hibajelzo lampa.
TORLI A TAROLT HIBAKODOT...
READING ERROR CODES:
Nincs hibakod
Érdekes. Azt írja, hogy lámpát is gyújtott, nos NEM. A lámpa nem világított.
A törlés óta újabb 1.200 km-t mentünk gond nélkül.
Most akkor mi van?
Ma Szatmárinál jártunk az alfival, mert lejárt a 10.000 km és a kuplungot állítani kellett, hogy normálisan kopjon. Ez a selespeed egyik gyengéje.
KM: 105.554
Zé. Mesternek köszönhetően készen van a NagyVad, jár, megy, szaggatja az aszfaltot.
Többet kellett várnom, mint ahogy terveztem, viszont megérte 100%-an, és itt szeretném megköszönni Zé.-nek. Csak ajánlani tudom.
Cserélve lett:
Teljes vezérlés
Mindenféle tömítések
új szelepek
Futóműben csapágyak,+ gumi bizbasz harangok
Olaj
Váltóolaj
Bosch légtömegmérő
pollenszűrő
Klímatisztítás + feltöltés
Vezető oldali ablak emelőkapcsoló (mert eltört)
friss műszakit is kapott,
Új gumikat
Sok-sok kis apróság
Nem tudom, biztos kihagytam még valamit sok mindent
.
Tervbe van még jó pár dolog, de folyamatosan írok, hogy tudjam.
Km állás 146096 km
Költségek: teljesen mindegy mert megéri (bár asszony meg fog ölni) :-)
Fogyasztás: Csak Budapest 14L / 100 km szerintem ez nagyon baráti, reméljük így marad.
Újra vásároltam némi cumót, pollenszűrő, szelepfedél tömítés, piros (amerikai) hőálló tömítőpaszta, Mann gyári levegőszűrő, Loctite klímafertőtlenítő (nem volt olcsó).
Kicseréltük az olajat Selenia 5W 40-et kapott és szűrőket (olaj, gázolaj, pollen): 94500-on áll a km óra
Kopogott a futómű, a bal lengőkar lógott, cserélve lett.
Délután "elugrottam" Győrbe, Tom_Tom84-hez, hogy elhozzam tőle a felniket. Már nagyon kellett, elég gyalázatosan nézett ki azokkal a dísztárcsákkal! :)
Nem bírtam ki, még este elvittem a gumishoz, volt kis centírozás + szerelés, kiköltekeztem magam mára! :)

Ma végre megcsináltam az olajcserém. Leengedtem a motoröblítős olajam ami olyan volt mintha dieselből engedtem volna le. hagytam rendesen kcsepegni, az olajszűrőnél is. Visszafele már MANN TS olajszűrőt tekertem fel, joval nagyobb szűrőfelület miatt. Beéetöltöttem a Xado 10w60-at. A nagyobb olajszűrő miatt 4.4liter helyett 4.6 ment bele. Pár km után már eljutott mindenhova az olaj, nagyon szép hangja lett a motornak, megvagyok elégedve egyenlőre. Tiszta minden benne 10km után is.
levegőszűrő, pollenszűrő és üzemanyagszűrő a következő olajcserénél lesz kicserélve.
jelenleg:100.895km-nél cseréltem--------> következő csere:110.000km-nél




Múltkoriban elgurultunk Egerszalókra egy pár nap pancsira. Aldebrő-Feldebrő irányából közelítettem, valami olyan úton, amit utoljára a tatárok tataroztak. A brutális kátyúk között szlalomoztam fél órát, és mindkét kerékkel sikerült elkapnom egy-két nagy lukat.
Éreztem hogy kicsit remeg az autó, otthon megnéztem a kerekeket. A bal elsőn szép kis daganat képződött a belső falán, a j.e.-n meg egy 10 cm-es mély repedés keletkezett. Ekkor már tudtam hogy zsebbenyúlás lesz!
Végül találtam a Taylor-guminál két használt gumit (de van nekik több pár is!), patent kis mintázattal, 9900/db áron. Az egyik felni ütött rendesen, görgőzni kellett. 6 pénzért megcsinálták. Összesen 30000-ből megúsztam, és ollyan szép simán gurul az autó, mint még soha! Taylor gumiszervíz, Méta u. Mindenkinek ajánlom!


Le kellet szednem az alsó müanyab burkolatot és látom hogy a bölcső és a hátsó hid is tiszta rozsa.Azért el öntött az ideg.Előtte 156-osom volt de annál nem volt ilyen.Ennek a bölcsöje meg teljesen rozsdás és nem csak felületi.Ugy hogy le kellet csiszolni és vettem mügyantás alapozó festéket .És le festegettem.
3
599
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Spider
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10