Blog
A napokba vettem 1.5m2 3D Carbon fóliát a vaterán , hogy feldobjam a tükröket az ajtókat és a hátsó kilincseket picit. Az ajtó nem volt nagy szívás, de az első tükrök.....
Szerencsére akadt segítségem is a barátnőm személyében aki most megvillanthatta csodás hajszárító kezelő technikáját :DDD és kezelhette a hőlégfúvót.
A kilincseket elnapoltam mivel minden ujjam leégett!
Szerencsére a végeredmény kárpótol szerintem nagyon jó lett.
part 2 (2013.05.11)
a hátsó kilincs is elkészült végre!!






Futóműbeállítás a kocsin (2.alkalommal, lehet a hátsó lengéscsillapítók felújítása után rögtön kellett volna)
Sebaj rossz téli gumik maradnak illetve két régi, kopott nyári előre centírozva fel és hátsó kettő téli marad, azokat ebben az évben elhasználom.
2013.05.08. 128.800km Megtörtént a nagyszervíz.Amik cserélve lettek:
-Olaj
-Olajszűrő
-Üzemanyagszűrő
-Levegőszűrő
-Pollenszűrő
-Vezérlés
-Vízpumpa
-Első fék
-EGR le lett dugózva
Cserélve lett: (minden gyári alkatrész)
-olajszűrő
-pollenszűrő
-levegőszűrő
-gázolajszűrő
-5 l Selenia WR 5w40
Az autó kifogástalan állapotban van ezt meg is jegyezték, makulátlan:) fék, futomű, motor...minden
A szervíz az NS autóházban(Pécs) lett elvégezve!
Mikor megvettem már tele volt az oldala ajtórányitásokkal, meg húzásokkal. Gondoltam ráférne, hogy ezek eltűnjenek, meg egy kis ápolás is, így elvittem vftsárpi cartárshoz egy polírra. Ha már ott van a lámpát is megcsináltattam.
Szerintem a képek magukért beszélnek....:-)







Vezérműszíjcserére indultunk, de nem lett belőle semmi, mert vezérlésmódosító csere is kellene, de ne cseréljük külön, mert egyszerre kéne és most nincs vezérlésmódosító raktáron. Holnapra sem lesz. Jövőhét szerdán jövünk vissza: vezérműszíj, vez.mód, olajcsere, szűrők cseréje.
A jobb első futómű a vizes időben nem produkálta a nyikorgást, vagy csak megijedt a szerviztől. Mindenesetre van egy újabb hetem figyelgetni a viselkedését.