Blog
Mai nappal forgalomból ideiglenesen kivonva, eltéliesítve.
2022 egészen mozgalmas volt az elmúlt 4 év után:
Mentünk durván 2500 km-t, részt vettünk egy Laptiming forgatáson a Kakucs-ringen, ahol Walter Csabi és Vida Jani hajtotta meg a gépet.
Lehet, hogy tölthettünk volna együtt több időt is, de jött a családba egy új "jövevény" és most Ő lett a "legkisebb" kedvenc :D

Az autót szövetülésekkel vette Faterom, aztán teljes bőrbelsőt kapott. Azonban a bőrülések nem voltak állítható magasságúak. Nem vagyok egy nagyranőtt ember, viszont (szélességben jelenleg ezzel nem büszkélkedhetek) ha nem húzom el a tetőt sajnos elég zavaró, hogy a fejem súrolja a tető kárpitott. Kiszedtem a bőrüléseket, a háttámlát és az ülőrészt szétcsavaroztam, majd az ülőrészt lefejtettem. Ezt ugyanígy az állítható szövetüléssel is el játszottam. Ezután az állítható ülésvázra ráhúztam a bőrt, és össze csavaroztam a bőrháttámlával. Letekertem padlóig, majd beraktam őket. Nagy változás nem történt, talán 1-2 cm-el lejjebb kerültem. Viszont pont ez az 1-2 cm kellett ahhoz, hogy a nyári kánikullában ne kelljen elhúzni a tetőt és komfortosabban tudjak vezetni( azért az oszlop még mindíg zavaró tényező).
Valamint ma egy autóval bővűlt a géppark, bár megfogadtam hogy elsőkerekes autóm többet nem lesz, de mégis kellet egy kicsi, alacsony fogyasztású szaladgálós autó. Természetesen maradt a jól bevált Olasztechnika. Fiat Panda 1.3 Multijet






Rendesen stresszben vagyok ha más autók közé kell parkolnom:D
És valljuk be ez Budapest vonzáskörzetében nem ritka:D
És akkor ezek a fekvőrendőrök meg járdák…
3x ért már oda, asszem mostantól figyelek…
Ezt fogom mantrázni nem érkezünk lendületből fefkvőrendőrre, nem hajtunk fel járdára, a stílus költelez, aki bokorugrót akar az vegyen olyat.
Nem lehet hogy le fog érni hanem LE FOG ÉRNI, megálsz lelassítasz, és fölgurulsz:D
Ez a kerék előtti kis koptató, amúgy nagyon hálás dolog mert az ér le először és mire az elkopik pont megtanulod hogy meddig ér, akarom mondani még van pár centi a fényezett felületig. De az tényleg elég egy kicsit bebólintott fékezés egy rámpára felhajtás.
Stressz mert megnézik!
Stressz mert a teslás is bámulja!
Stressz mert hova parkoljak!
Stressz mert menni akar!
Stressz mert jaj mi lesz ha úgy megyek ahogy ő szeretne.
Ez jó stressz az ilyen életben tart, ez hiányzott!!
Őőő most 9,7 a városi fogyi ez már Alfásabb közlekedés:)))
Sávot váltok és gyorsítok az Árpád-hídon erre látom rombol utánam a model y :D
Megtisztelő hogy azt gondolja vele versenyzek :D :D :D
Pedig nem... de ő is ilyen autóra vágyott csak nem merte megvenni :P
Azért mégis jó valamire hogy nem 2,5 tonna a vas, nagyon könnyed mint egy telivér csikó:)))
Egyépként meg a villanyautós felni működik, megnézik dugóban, méregetik hogy akkor ez most mi??? Van hogy a mellettem lévő hagy két autónyi távot maga előtt hogy megnézhesse jól:)
És élőben tényleg jobb mint fotón ám!!
Én meg bent vigyorgok:)))
1330km


Alsó fordulatszám tartományban érezhetően nem húzott úgy a V6, plusz néha a beszivott levegő hőmérséklete miatt hibát dobott, így csere volt.Most nyers alulról ahogy kell.
Idén november 1 től májusig 1 ig a kocsi téli pihenőn szezonrendszámmal.

Tegnap hazatért az autó, így több, mint 2 hónap után. Lekerült a felirat az oldaláról, meg az ablakokról is leszedtem pár matricát. Lehet, hogy lesz majd másik felirat, egyelőre nem döntöttem el. Csillivilli, nagyon tetszik az autó! Viszont hogy, hogy nem, de a hosszú állás alatt az akku megadta magát. Ami azért bosszantó, mert még nem volt 3 éves, és korábban 5 és fél évet is bírt az Exide Premium. Így ez most csalódás. Akciósan Varta Black Dynamic került bele, remélem, hogy ez tovább fogja bírni!


Tegnap bedobta az autó a csekkendzsint. Már vártam, mivel évek óta nem világított a lámpa. Gyors kiolvasás, atmospheric pressure és boost presure sensor hibákat jelzett az app, amik törlés után egy-két indítással visszajöttek, úgyhogy mindenképpen valósnak tűnt a dolog. Gyors utánaolvasás után a MAP szenzorra gyanakodtam, amit az is alátámasztott, hogy sokszor még indítás előtt, a gyújtás ráadás után már kb 0,2 - 0,3 bar töltőnyomást jelzett turbótöltés műszere. Pár indítás után annyival rosszabb lett a helyzet, hogy valószínűleg még a töltést is levette, alig volt ereje a motornak.
Mivel Nápolyban vagyok hosszabban az autóval, éppen egy hosszú hétvége alatt, nem nagyon örültem, de volt még egy reményem, hogy csak elkoszolódott. Kiszereltem reggel, és tényleg! Teljesen befedte a mocsok a jeladót. Tisztítás után, mintha új lenne megint.



Elkelt. Nem is volt eladó, elégedett voltam vele, nagyon szerettem.
Nagyon extrás, marha erős, keveset fogyasztó kocsi. Meg azért nagyképűség nélkül elég jól sikerült az összkép :D
Az ültetés miatt kicsit macerásabb, de az évek alatt azért ezt megszoktam.
Egy barátom autót keresett, és végül megvette tőlem. Vicces, mert az előző 3 autóm is így kelt el. :D
Hogy mi lesz helyette a munkás, cipekedős, azt nem tudom fixen, vannak gondolataim, valószínű 10év után letérek egy kicsit az olasz autók útjáról :)
Olyan projectben vagyunk, hohgy jó nagy cuccolós verda kell, lehetőleg vonóhoroggal . (Mitsubishi Lancer IX Wagon) Azért látszik itt is,hogy picit ritkább autót keresgépek, nem egy passatot....
4hónapot volt meg és 2300km-t tettem meg vele.
update: Lancer lett.



Kristóféknak köszönöm a frankó videót. A 156 után a GT is sorra került.
https://youtube.com/watch?v=EBfdGhZiQt0&feature=share&si=EMSIkaIECMiOmarE6JChQQ
