Blog
Az előző tulaj az autó rendelésekor elfelejtette bepipálni a gyári pótkereket az extralistán.
Eddig még soha nem volt defektünk, de jobb félni mint megijedni alapon hosszas keresgélés után sikerült beszerezni először egy gyári újszerű mankókereket, majd picivel később egy teljes gyári szerszámkészletet is. Egy kis tisztogatás után ma felnyomtam a kiskönyv szerinti 4.2 bar-ra a gumit és be is került a szett a helyére.



Egyszer már megmostam de akkor csak poros volt, most rendesen össze volt csapva, az esős időnek hála…
Egy kis Velence, egy kis Siófok, élhető az autó, bevásárlás, minden élmény vele.
Ha a gyerekek simán megvárják a pizzát a hátsó ülésen ott sem lehet olyan rossz;)
Gyakorlatilag a mosás utáni törölgetés során ismerkedtem az autó formáival.
Valami elképesztő milyen ívek vannak mindenhol, illetve végig törölgetve és a sáskahad után kiporszívózva értem miért fog kelleni ebbe is a téli gumi szőnyeg:D
És aztán a jóleső érzés hogy most megy be a garázsba és ott fog várni:)
Tényleg egy megvalósult álom ez az autó!
De nem csak azért mert az enyém hanem amit képvisel, ahogy tudja, és hogy itt van, létezik, pont ilyen őrülteknek csinálták.
És hogy eddig ez hiányzott az életemből.
Szeretek rajongani a autómért, és ehez pedig Alfa kell legyen az autóm.
És ráadásul egy ilyen? Tényleg mintha nekem találták volna ki így ahogy van annyira harmonikus annyira élő!
1700km



Fájó szívvel, de elengedtem a 166-os t az életemből. Közel 15 év és 143 000 együttöltött kilométer után eladásra került a családi NagyVad..Rengeteg családi utazáson, kirándulásban volt hű társunk. Mindig jó hírét fogom terjeszteni az Alfa Rómeonak, az Amore-nak, és az Alfások közösségének! Üdv mindenkinek! :)


Vége a nyárnak így gumik lekerültek. Kilométer 21520 a levételkor felkerüléskor 17630 volt. Így a nyáron megtett kilométer 3890. A nyári gumikban így a 3 szezon alatt 15502 km van. A téli papucsok pedig 6010kilométerrtöl folytatják útjukat. Csere alkalmával fékbetétek szemrevételezve van még bennük bőszen.
'22.10. - Kuplung kinyomócsapágy csere, váltóolaj csere.
'22.06. - Első hátsó embléma csere.
'22.06. - Olajcsere, olajszűrő csere.
'22.03. - Tompított izzó csere.
'22.03. - Nyári gumi garnitúra (új).
'22.02. - Nívópálca tömítés csere, olajteknő tömítés csere, hengerfejtömítés csere.
'22.02. - Első és hátsó ablaktörlőlapát csere.
'22.02. - Rendszámtábla világítás csere.
'21.12. - Új kulcsház + hozzá Amore kulcstartó
'21.12. - Új gumiszőnyeg szett.
'21.12. - Műbőr üléshuzat.
'21.11. - Tompított izzó csere.
'21.11. - Téli gumi garnitúra (használt).
'21.10. - Olajcsere minden szűrővel, vezérlés csere.
'21.09. - Kárpit tisztítás, motor mosás.
'21.09. - Matrica rendszám típus azonos számmal.
'21.09. - Műszaki vizsga, eredet vizsga, regadó, forgalomba helyezés.
'21.08. - Olaszországból importálva.
DZ-nél ma megejtve, megvan végre a rendes olasz olaj:-)
Pakelo Krypton XT SAE 5w40.
Gyertyák is csere érettek voltak Ricambi Originali-t kaptak, Zoli szerzett egy erősített fényű H7-es izzópárt is kicserélve az is, szedte a lábát hazafelé.
Tavaszig rendben vagyunk.








Fél órára kisütött a Nap. Villámgyorsan kiástam a garázsból, 20km bemelegítés, 20km kergetés. A hang, a gépészkedés, a gázfröccs. Vigyor. Vissza a görgős zsámolyokra, betoltam a helyére.
Kmét-Ágasegyháza-Kmét


Éppen befejeztem a kárelhárítási munkákat. Megjöttek a bontóból a mások számára tűzrevaló kacatok, de én örömmel szereltem fel a gyári hátsó dobbetétet a defekt miatt kilyuggatott helyett. Kapott az autó egy jó motortér szigetelést is. Ja és mankókereket, amit persze soha nem fogok elővenni, legalábbis statisztikai esélye szinte nulla, az utóbbi harminc év tapasztalata alapján ezt tippelem.
Még aznap a családdal indultunk Budapestre és az indítás után furcsa zajokra lettem figyelmes. Ez bizony a kettőstömegű lendkerék. Rövid ideig tartott az öröm.
Információim szerint 160000km autópályás használat során ment bele, a többi 125000km vegyes használatban. A tervezett élettartamot legalább hozta.