Blog
Köszi GT barátom az értesítést,nem hagyhattam ki.😁 Kissé átépített hátsó lámpák a Future Tuning-tól / San Severo, Italy .
Ma volt egy egész órám a GTAra. Kiszedtem a légszűrőházat és elvégeztem az éves szűrő tisztítást. Minden csavar még újszerű a házon úgyhogy adtam nekik vastagon rezpasztat hogy még sokáig ilyenek legyenek. Legutóbbi blog óta megint érkezett jópár dolog a géphez. Ha egyszer utolérem magam végre beépítésre kerül rengeteg dolog a gépbe.. csak győzzem kivárni...😔 Legkésőbb a seleniara azért össze kell rakjam a gépet 😎
Mivel a belseje nem volt nagyon szép illetve olyan ami nekem megfelelne így a mai napot a takarítanak szenteltem. Helyére került a specifikus Brodit konzol és tartó.
Gyárilag nem volt tempomat a a kocsiban. Mivel ez egy nagyon hasznos extra, így olvasgattam és arra jutottam, hogy "csak" egy olyan bajúszkapcsolóra van szükség, amin van tempomat kar, mert gyárilag be van vezetékelve.
Kerítettem egyet. Ezután már csak ki kellett cserélni a gyárival.
A legnagyobb szívás a légzsák kivétele. A 147-esen és a GTV-n is 2db kis csavar tartja. Na itt nem. :-(
A kormányom alulról egy csavarhúzóval be kell nyúlni és két oldalt 1-1db fém fülbe pattan be a légzsák. Na azt megtalálni úgy hogy nem látod, hova nyúlsz.
Kb. 1 óra volt mire kipattintottam.
Ezután már egyszerű volt. Néhány csavar és át is van szerelve.
Mivel a kormányburkolaton nem volt kivágva a helye, így vágtam rá egy lyukat. (Egész gyáriasra sikerült)
Összerakás után még MES-ben engedélyeztetni kellett és csinálni kellett egy PROXY sorba rendezést.
Ennyi az egész. :-) :-)
Tegnap elkészült a rendeskormányom Az eredeti fekete varrás helyett pirosat kértem, szerintem megérte.
A visszaszerelés kritikus pontja hogy eltalálja-e az ember azt a pozíciót a "ricnin" amin eredetileg volt. A szétszedésnél elfelejtettem összejelölni, de a fényképek közt találtam egyet amit látszik hogy hogyan sikerült megsértenem a menetet a leszedéskor (2.kép). Ezt vettem jelölésnek, remélem jó lesz. Minden esetre a csavarhúzó amivel a sérülés okoztam beleillik a nyomba (3.kép).
A kormányanyát "izomból" meghúztam, a csavar egyik sarka meg volt jelölve az kb ugyanoda esett mint a szétszedés előtt.
Szép lett :-)
Megérte a meló és a pénz. Mindenkinek ajánlani tudom a mestert. Pár szóból megértette hogy mit szeretnék és azt csinálta. Amit hozzágondolt - a rücsis felületet - attól még jobb is lett mint gondoltam. Jobb a fogása és pont olyan a felülete mint a légzsáknak. Látszott hogy nem ma kezdte.
Légzsákhiba nincs tehát sikerült jól visszarakni. A duda is működik, tehát azt is.
Mondjuk elég halvány a duda hangja, de ez nem a kapcsoló baja ...
Már csak a tesztkör hiányzik hogy sikerült-e eltalálni a ricnin a pozíciót...
Nekem is eljött az ideje az újrafoncsorozásnak. Különösen nedves útviszonyok mellett lehetett már nagyon rosszul látni vele. Ha már kiszereltem a lámpákat a króm betéteket is megtakarítottam.
Km állás: 285391km
A korábbi javítás nem sikerült tartósra. Fél év elteltével már ledobta magáról a festéket.
Kerestem egy másik fényezőt aki újra csinálta mind a kettő oldalt.
Km állás: 283781km