Blog
Tavaly jó buli volt, most is annak ígérkezett és az is lett.
Korán, hét óra után elindultam hogy még a meleg előtt odaérjek, hogy végig nyitva lehessen a tető. Erős hátszél volt így alig volt légmozgás a kocsiban.
Szóval negyed tíz tájén odaértem, a 3-as jegyet kaptam.
Leparkoltam az árnyékba, majd irány egy kávé. Kicsit több lett mert ebéd előlegként kértem egy kis reggelit :-)
Akkora volt az adag hogy mást már nem is ettem estig.
A társaság kiváló, volt miről és kivel beszélgetni.
A kérdéssort (totó) nem töltöttem ki mert nem volt kedvem elsétálni az állatokhoz így egy csomóra esély se volt válaszolni. A családosoknak tuti jó lehetett.
A tombolán hamar kihúztak így a melegre való tekintettel hazafelé vettem az irányt.
Keszthelyig zárt tetővel és klímával mentem de ott már nyitottam és hazáig úgy is maradt.
Sümegen tankoltam volna ha lett volna benzinjük így csak itthon töltöttük tele PHuBi pocakját.
260km majdnem végig nyitott tetővel.
Jó nap volt!
Jövőre ismét elmegyünk!











Cseréltem lengőkarokat, kormánygombfejeket, stabpalcakat, és a stabrudat. Mind még a gyári volt benne úgyhogy időszerű volt...



Típushiba hogy elforognak az anyák a bölcsőben. Vettem szegecsanyákat, azzal orvosoltam. Gyárilag is az van benne. Vettem egy készletett, nem volt drága. M6 kelett belőle. A régit hidegvágóval levágtam a fejét, így kijött a helyéről. Másikat behúztam házi szerszámmal.



Vezérlés csere aktuálissá vált. 6 éve volt 110e km ezelőtt. Egyben ékszijtárcsát is cseréltem. Ezt 9 éve cseréltem, 140e km volt benne. Láttam picit repedezet már, így egyben ki lett cserélve. Vezérlés gyári került bele, tárcsa pedig Dayco. Most 258e km van a kocsiban.







Már régóta akartam utcára való teljesítménymérő eszközt , Dynoprot választottam annak tetszik legjobban a működése , és hozzá vettem egy profi mérleget , le is mértem az autót 1375kg, benne ülök úgy 1454kg lett.
Mérés eredménye : 450le 720nm (wmi ment) sima dízelel 412le 694nm
Részt vettünk egy Fertőszentmiklósi gyorsuláson is amit , erősen olasz gyözelemmel zártunk, itt sajnos elköszönt a gyári féltengely ( elkezdett rázni) így most át lett akaítva régi fajtára (csavaros), meglátjuk mit fog bírni.
km: 213.600









Rendszeresen fogyott a víz. Már kezdtem aggódni. Aztán Csöri megtalálta a hibát és orvosolta. Újra cserélte. Hogy nem tudnak leszokni erről a két darabból összerakott dolgokról. A 159 en is ez volt a gond.


Az autón kb 18 éves gumik voltak, szerintem ezekkel a gumikkal jött ki a szalonból. Most kapott 4 új négy évszakos Platin 215/45 R17 gumit a TI felnire.
Az autóban kevés kilóméter van(~50 000), de mivel a vezérlés több mint 12 éves ezért kapott új vezérlést, vízpumpával, hosszbordás szíjjal.