Blog
Új klíma hűtő. Klíma kábelezés elvégezve. Evaporátornál korábban bekerült a hőfokszabalyzó. 3°C-nál kikapcsol, 8-nál vissza. Belső tér hőmérséklet érzékelő, 27°C-nál kapcsolja a külső ventilátor első fokozatát, 24-nél ki. Ezek a beállítások módosíthatok, digitális hőmérők. Korábban új szárító szűrő került be. Nyomásmérő a rendszerben, 1.4 bár alatt nem engedi bekapcsolni a kompresszort. Új tömítések a klíma cső csatlakozóknál. Klíma reléje a motortérben. Most nyomáspróba alatt van.
Önindító behúzótekercse kicserélve.
Fagyálló erősítés.
Hűtővíz hőmérséklet érzékelő csatlakozó cserélve. Rögzítő fül a csatlakozóról le volt törve, de most lett másik.
Takarítas kívül belül.
1. Keréknyomás beállítása (elöl 2,7 - hátul 2,5)
2. Olajszint ellenőrzés a csere után, a maxig még kellett 1 deci.
3. Rendrakás a csomagtartóban. Eredetileg a reléket beraktam volna belülre, de a kábelköteg nem engedte volna így maradt. Ellenben elfért mellette a kerékkulcs és a vonóhorog (szerszámos), a KKL kábel és a pót ez-az a kék tartóban. Visszaraktam a borítást.
4. Visszakerült az akku takaró kárpit is, de előtte az akku mellé beraktam a szokásos szerszámkészletet..
5. A kamera tápja miatt szétkaptam a lámpát. A testvezeték átforrasztásával nyertem jó pár centit az USB kábelen. Remélem így már elér. Teszt holnap.
Valamelyik szíjnak hangja van. Olyan mintha a hosszbordás hátsó felén lévő feliratot lehetne hallani ahogy átmegy a görgőn. Holnap elválik hogy elhallgat-e.
Komplett vezérlés csere vízpumpával,fagyállóval, cserélve lette PK szett is, generátor szabadonfutóval, hosszbordásszíjjal, annak feszítőcsapágyaival
Km.293800
Olaj: Motul 8100 X-clean 5W 30, olajszűrő,levegőszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő
Km: 293800
Az első és a hátsó lökösben összesen 6 szeznzort kellett cserélni és azokat színre fújni.
Kb 1 éve már nem működött a parkradar :-(
Km.292912
A bal első ajtóhatároló cseréjekor kiderült,hogy a zsanér is kopott és cserélni kell,mert lóg az ajtó.
A csere megtörtént és az ajtót beállították.
Elkelt ma a nagyvad de a legjobb helyre, M.Tóth Gyula gyűjteményébe került így garantált a fennmaradása az utókornak.
Nagyon szép emlékeket adott, nagyon ment és nagyon sok gondozást kapott.
115 nappal ezelőtt 2021.11.07-én indult a téli álom.
Ma kapott 20 liter E5-öt és tettünk egy 26,9 km-es kört hogy bemelegedjen az olaj a csere előtt. Meg a tél porát is lemostuk.
Hazatérve kapott friss Motul 10W60-at.
Induló állás: 90.584 km
(Hmmm, érdekes altatáskor 90.586 km-t írtam a táblára, most 2-vel kevesebbet mutat az óra. Kép anno nem készült az óraállásról úgyhogy bármi is lehet.)
Hogy ne legyenek unalmasak a tavaszi esték, beszereztem 2 db vezérlésmódosító felújító készletet. Még megvan az amit anno Pókból kivettem, megpróbálom felújítani. Jó lesz tartaléknak, mert drágul rendesen az is...
A belsejét még úgyse láttam. Találtam egy videót is róla.
2
415
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfáskisállatoskedvences
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé