Blog
Kaptam egy xenon szettet ingyen, beépítettem, de majdnem minden gyújtásráadásnál nullázódott a napi km számláló. Ilyet még nem láttam, de most nem volt időm kutatni a megoldás után.
Visszacseréltem halogén HB3-ra, de a használt régieket nem akartam visszarakni, ezért rendeltem a szakál metálba 2 új darabot.

A vezetőoldali ajtó behúzóján elkezdett ragadni a softtouch bevonat, ezért úgy döntöttem, hogy az összes ajtóról eltávolítom.
Ami kell hozzá:
- ACETONMENTES körömlemosó (Lidlben vettem 489 Ft-ért)
- néhány mikroszálas törlő (amit utána nem sajnálsz kidobni)
- maszkolószalag
A művelet (4 ajtó) kb. 1,5 óra volt.







Megérkeztek az első nagyszerviz alkatrészeinek egy jelentős része.
Gyári:
Vezérlés készlet pumpaval
Termosztát
Olaj
Olajszűrő
Paraflu up fagyálló(szintén gyári ajánlás)
Levegőszűrő
Ami nem gyári:
Hosszbordas készlet ez dayco.
Egy két dolgot már el is kezdtem cserélni. Holnap megyek a felújított valtoert és remélhetőleg a héten lesz időm lecserélni mindent.
Egyébként a gyári alkatrészek árai meglepően jól pl, a gtahoz vagy a korábbi 47dizelekhez viszonyítva... Mondjuk a felújított váltó nem lesz aprópénz de az előbb említett gépek valtoi se lettek volna olcsóbbak sőt... Az mondjuk más kérdés hogy a Q2es váltója minimum kétszer ennyi km után kezdene talán szétesni.. 😃 sajnos a mito előző tulaja aki 8 éven keresztül birtokolta hitt az örök életű olajban, ez a hit az m32essel párosítva az álmos könyv szerint sem jelent jót.. 😃











Sérülés utáni polír
Új hátsó fékbetéteket (Brembo) kapott az autó.
Momo Reds K2 és gumik, szerelés
Kellett egy használható szivargyújtó, hogy a bluetooth modult elrejtve lehessen használni.
Ma felkerült a nyári szett, a 19-es felnin. Mióta meg van a Giulia, ezt elég keveset használom, úgyhogy nem sürgetett semmi.