Blog

>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2020-11-20

két év műszaki.

- generátor csere (ennek nem örültem...)
- két oldalt felső lengőkar csere (ezt gondoltam)
- új ablaktörlő
- kipufogórendszer gumitartók kicserélése

 
>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2020-07-01

ki lett tisztítva a map szenzor és az egr.

 
>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2020-06-10

- kuplung pedál kapcsoló
- egr hűtő (bontott)
- olaj (motul x-clean)
- olajszűrő (mahle)
- levegőszűrő (jcp)
- gázolajszűrő (jcp)
- pollenszűrő (jcp)
- szervoolaj (ferodo)
- fékfolyadék (ferodo)
- visszapillantő tülör mindkét oldalon (wezel)

 
>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2020-02-10

hatulja után, az eleje:

- veztengely pozicio szenzor (emiatt megint trelerrel ment szervízbe)

- lengescsillapito Bilstein (mindkét oldal)
- porvédő + utkozo (mindkét oldal)
- toronyszilent mindkét oldal
-

 
>> Szervizbilon // Alfa 156 1,9 jtd progression // 2019-12-17

elszakadt a sebváltó bowden.

hármasban maradt. így inkább tréler a szerelőhöz.

váltó bowden csere.

 
>> SzervizPoló // Alfa 156 GTA // 2020-12-03

A Wizard kipufogóval nem menne át műszaki vizsgán, ezért vettem a gyárival megegyező Imasaf középdobot és végdobot. Későbbiekben ha fontos lesz a gyári állapot, akkor még jól is jöhet.

Gyári számuk: 60676396 és 60676397

Kozi’s Garage végezte a beszerelést.

Forgalomból kivonva várja a tavaszt és a műszaki vizsgát.

>> EgyébPiritu - 1.000.000 // Alfa Giulia 2.0 Super // 2021-01-03

- tankolások száma: 90 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 50.002 km
- életkor: 509 nap
- össz. menetidő: 735,28 óra (30,64 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.774,00 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,44 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,17 Ft/km
- átlagos napi futás: 98,24 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,02 %

 
>> EseményArslan // Alfa 156 2.0 jts Ti // 2021-01-03

Mai napon van egy éve, hogy megvettem a kis szürkét. 157587 km-en áll most, 24 187 km-t tettünk meg egy év alatt. Nagyon jól tettem, hogy lecseréltem a dízelt és a sok negatív híresztelés ellenére megvettem. Csinálni mindíg van mit, de ez egy 18 éves autónál nem hiszem hogy különlegesség. Tervek vannak, minden szépen-lassan kialakul. Egyetlen dologgal nem tudok kibékülni, az pedig a színe, illetve a színtelensége. Ahogy lányommal hívjuk, unalmas szürke. Folyamatosan fűzi az agyam : apa, legyen bordó. Valóban úgy lenne az igazi.

 
>> SzervizArslan // Alfa 156 2.0 jts Ti // 2021-01-03

Ahogy itthon úgy Alfaowneren is megoszlik a vélemény a szelepfedéltömítés módjáról. Vagy arra esküsznek, hogy 10 nm-el kell lehúzni és rendben lesz, vagy arra hogy pasztázás nélkül nem lesz jó. Mivel volt üres időm, kicseréltem és megpróbáltam csak nyomatékkal. Amit csak tudtam letisztítottam a lehető legjobban. Hamarosan gyertyacsere, akkor ujrabandázsolom a trafók kábeleit, a gyári már foszlik róla. Egy rövid próbaút után a vezérlés felöli sarokban enyhén szivárgott. Letakarítottam és újabb 20 km után száraz volt. Talán csak meg kellett melegednie. Ellenőríztem a vezérműtengelyeket is, kis kopás látszik rajtuk, de minimális, tehát nem ez okozza a magas fordulaton érzett erőtlenséget.

 
>> Szervizkreol32 // Alfa GT Kupé // 2021-01-03

Pár hete figyelmes lettem egy kis teljesítmény vesztésre. Gondoltam a turbó környékén keresendő a hiba. Kicseréltem a vákuumcsöveket illetve a legtömegmérőt. A szenzor eléggé elvolt szennyerzőve, így abszolút visszaköltöztek a lovak a helyükre. Megérte a pénzét. Természetesen gyári MAF került a kocsiba :D