Blog

>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2020-10-27

Délben felforrósítottam az olajat. 23km.

 
>> SzervizPoló // Alfa 156 GTA // 2020-10-27

Ezen is kicseréltem az O-gyűrűt a kilincsen. A vezető oldali mindig beragadt és csak a kulccsal tudtam visszahúzni. El volt szakadva az O-gyűrű. Most már remekül működik.

>> SzervizSüni155 // Alfa 159 2.4 20V JTDM Q4 TI // 2020-10-27

Ma ellátogattunk a Torontál utcai futóműveshez mivel elkezdett kopogni a futómű. Diagnózis: bal hátsó stabpálca cserés, minden mást rendben talált.

 
>> Eseménysparco // Alfa Spider / GTV 2.0 TS // 2020-10-26

Garázsba elrakva, forgalomból ideiglenesen kivonva várja a tavaszt.
126.000km

 
>> Tuning és extraHardy // Alfa 159 Fekete Párduc 2.0 Novitec // 2020-10-26

Régóta szerettem volna állítható kartámaszt. Végre mikor mentem a téli felnikért volt egy bontott autó amiben volt. Igaz a bőr része az használhatatlan volt. Szétszedtem megtisztítottam és kapott új igazi bőrt. 5000 Ft volt az áthúzás.

 
>> SzervizV.Tomi.145-146 🍀 // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2020-10-26

Gyújtó tekercshez kapcsolódó dugó cserélve. Korábban hideg indításnál 2-3 mp-ig kicsit ingadozott az alapjárat és később is a hangján is hallani lehetett hogy valami nem okes (rendszertelenül puffogot), így hát ránéztem a trafókra, pipákra és az egyik már nem tűnt jónak a külseje alapján. + A jobb szélső hengernél a két gyertya elkezdett olajban ázni. Rögtönözve kitakarítottam egy rongy és levegő pisztoly segítségével, majd levettem a szelep fedelet hogy pasztával meg tudjam kenni. Későbbiekben majd kap új tömítést, bár ez sem régi de még úgy is le kell majd vennem.
Azóta hogy ennyit tettem csak vele szépen egyenletesen indul és szép hangja is lett.

Másik a belső :
2 db műszerfal izzó cserélve újra, ebből egyik hol világított hol nem. A műszerfal közép levétele után a vissza helyezés sem volt álom mivel ez a korábban javított darab ott is tört ahol eddig még nem. Már nagyon elment felette az idő. Pedig óvatosan bántam vele, de úgy nézem ennek már mindegy volt. Gondolkodtam hogy keresek másikat bontottan hátha sikerrel járok, de aztán itthon volt egy ezüst színű amivel még vettem az autót. Ez egy ép darab, sosem kellett javítani csak nem illik annyira az összképbe a szín végett, pedig szép. Vettem mahagóni utánzatú fóliát és lesz ami lesz alapon le fóliáztam. Remélem tartós marad, első fóliázásom volt. Jól sikerült szerencsére.

>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2020-10-26

Mivel dobhatunk fel egy esős, unalmas vasárnapot......csináljuk meg végre a szervízt a GT-n :)

Olaj: Fuchs GT1 5W-40
Szűrők: Originali Ricambi :)

Nagyon úgy néz ki hogy 82.868 km-el zártuk az évet a mai nap.
2020.03.08-án kezdtük az idényt 78.164 km-el.
Az idén 203 napig voltunk az utakon és 4.704 km-t tettünk meg, ebből 1.778 km volt az idei alpesi túra Söldenbe.
Megmásztunk 40 magassági pontot, összesen 56.064 métert.
Az idény rövid volt, de a lehetőségekhez képest tartalmas.

Összeszedtem az eddigi éveket:

2020.
Összesen: 4.704 km – 203 nap
Zárás: 2020.09.27. – 82.868 km
Kezdés: 2020.03.08. – 78.164 km

2019.
Összesen: 8.512 km – 244 nap
Zárás: 2019.11.02. – 78.164 km
Kezdés: 2019. – 69.652 km

2018.
Összesen: 11.396 km – 247 nap
Zárás: 2018.11.13. – 69.652 km
Kezdés: 2018.03.11. – 58.316 km

2017.
Összesen: 2.813 km – 86 nap
Zárás: 2017.11.05. – 58.313 km
Kezdés: 2017.08.11. – 55.500 km

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2020-10-25

Úgy döntöttem hogy a Busso V6 GT is megérdemli hogy GTA jegyeket hordjon. Miután sikerült - egyik cartarsnak (frusciante😎) hála- egy pár bontatlan ricambli originali 147 GTA küszöblécet beszerezni, be is kerültek. Folyt köv.

 
>> Eseményliusz // Alfa 156 2.5 V6 // 2020-10-23

Nem ezzel az autóval, nem is pont ide terveztem ezt a túrát. Hirtelen alakult úgy, hogy el kellett nézzek Nagymarosra. Szerencsére utána egy napos csapatást be tudtam iktatni. Örültem, hogy vv6 és aranytl kartársak társaságában autózhatram.
Az útvonal azonos az idei áprilisi túráéval, de most nem csak Cereden volt pár ide-oda, hanem a herencséni, nagykeresztúri és a balatoni szakaszokon is.
Milyen érdekes, hogy a balatoni fehér aszfalt most nem csúszkált mint áprilisban, nincs más ötletem mint az akkori porra fogom.
Hazafelé a Mátrában is mentünk három ide-odát.
Ezúttal a pályán gurultam haza Gyöngyösről.
Kecskemét, Nagymaros, Nőtincs, Galgaguta, Alsôtold, Nagykeresztúr, Vizslás, Bárna, Pétervására, Bodrognádasd, Balaton, Pétervására, Sirok, Gyöngyös, M0,M5, Kecskemét.
741km.