Blog
A nyitottabb rendszerrel alatta fel szökött a turbó nyomás 1.8 bárra. Ezt egy hosszabb padlózáskor éri el. A nyomás mérés a szívó torokban történik. Ezen mindenképp állítani akartam, korábban ez 1.6 bárig ment fel. Most elsőre sikerült belőni kereken 1 bárra. Ennél feljebb nem megy sehogysem. A gyári is 0.8-1 bár volt tudtommal. A rögzítő anya mint ami majd látszik a képen is, nem volt meghúzva. Legalább nem esett le róla. Kicsit lustibb lett, de ez hozzá tartozik. Előtte ugrott rendesen, főleg 2-3 fokozatban a kis TD :))
Eljött az ideje... lógott.
Újra a régi erejében!
Km: 262.000km
A téli nagy projektre készülve a mai nap a "helycsinálás" volt a soron. A garázs polcait az eddig innen-onnan beszerzett tartalék alkatrészek foglalták.
Sikerült zárható műanyag dobozokat beszerezni, így amit lehetett elcsomagoltam és bekerült a Giulia garázsába a polcra.
10 doboz lett, a dobozleltár egyenlőre csak papíron van meg, de majd bekerül a pótalkatrészes Excel-be.
Lassan lesz hely a kiszedett alkatrészeknek...
Lángnál tudtam venni Ferodo betéteket. Ilyet szereztem be hozzá 2004-ben a Classicalfánál is.
Ma reggel beszereltem őket, majd óvatosan bejárattam.
Jó lesz.
9 hónap alatt (feburár 4. óta) 15.000 km-t raktam a Giuliába.
Ahhoz képest, hogy covid van, és alig mentünk valahová, nem is kevés.
Egy hosszabb utunk volt (1100 km), még márciusban Cesky Krumlov, azóta csak belföld.
11,7 L átlagfogyasztás az Alfa Amore számolása szerint és 11,4 a fedélzeti computer szerint 732.357 forintnyi üzemanyag...
Végre sikerült egy megfelelő garázst találnom, így mától az őt megillető helyen várja a tavaszt a vas :)
154300 km-nél kicseréltem az első, felső lengőkarokat. Ahhoz képest hogy kényes az 56 futóműve, még gyáriak voltak. Most Birth-re szavaztam, tapasztalataim alapján a Trw sem bírja tovább. Szétnyomkodtam a szilenteket, kaptak szilikonzsírt bőven. Kipucoltam a tornyokat is, hátsó kerékdobokat is, szilikonzsírral megkentem az első és hátsó toronyszilenteket is. Bal hátuljában volt sár bőven, félre van szabva a dobbetét, így bejut mögé. Hamarosan kipótolom hogy megszűnjön ez a probléma is.
A januári Lesti akku elhervadt, 10,5 V ra merült autón kívül is, 24 óra alatt.
garanciában cserélve.