Blog
80 fok fölé ritkán ment a mutató, de legalább 70 alá sem. jönnek a hidegebb idők, szóval inkább cseréltem a termosztátot. sajna behr-t nem kaptam, maradt a vernet. természetesen az összes bilincs rossz irányba nézett, nem is értem hogy a retekbe tudták úgy feltenni őket.
Mióta megvan a kocsi nem ment a szélvédő mosó. biztositékok jók, szóval adtam direkt +12V-ot a szivattyúra, de meg se mukkant. volt egy másik szivattyú egy Gt-ből de az is rossz, meg a csöcse is le volt törve. A 147-é más, azon 2 csöcs van, de a 2-ra húztam egy gumicsövet és ledugóztam. próba után úgy néz ki jó a rendszer, nem ereszt sehol.
Kiszereltem a fékbetéteket és megtisztítottam a féknyergeket. Átsimogattam 400-as papíron a súrlódó felületeket amig selymes nem lett a hangja (20-30 kör) és vártam a csodát.
Eleinte nem volt semmi sípolás,csikorgás, de végül pár vészfékezés után kezdődött valami.
Kész, kap új fékbetéteket. Hiába lenne még elég újabb 15 évig, szerintem az anyaga megöregedett. Ezek a gyanta alapû kompozit cuccok is tudnak öregedni. Majd kiderül, ha kipróbálom az új betétet.
Beállítottam az első csapágyakat is. Szuper, minden gömbcsukló beton kemény, semmi koppanás, mocorgás. Ezt mindig eljátsza, már megijedtem, hogy gömbcsuklót kell cserélgessek.
Tegnap este a kelleténél izgalmasabbra sikerült az M0-ásra való felhajtás. Lepadlóztam a gázpedált -- és úgy maradt. Szerencsére előttem senki nem volt, így volt idő kirugdalni. Azt hiszem, a bal egyből ki lesz véve a gumiszőnyeg, mert pont annyit és úgy csúszott előre, hogy a gázpedál sarka bele tudott akadni, amikor teljesen le volt nyomva.
Mert szerintem a GT is megérdemli a bussoval hogy a GTA jeleket hordozza, igy a GTA küszöblécek után a felirat következett. Maradjunk annyiban hogy mivel újat kapni sem lehet hasznalt ritka így eltelt kis idő mire lett.
Befújtam matt átlátszó lakkal, kapott uj 3M ragacsot a hátuljára. Eztán régi logó helye megjelöl damillal levág, ragasztó alkohollal áztat és lekapar.A 3M ragasztót előmelengettem aztán irány a helyére.
Október 23-tól 26-ig egy "kisebb családi túrára mentünk. Az úticél Sopron és környéke volt (Hidegség, Nagycenk, Fertőd, Fertőrákos, Kőszeg stb.) olt.
A teljes megtett út: 828 Km
Átlagfogyasztás (országút, autóút, autópálya): 5.4 liter
A műszaki vizsga után elraktam aludni az autót. Legközelebb akkor jön elő a barlangból, ha minimum 18-20 fokos száraz, napos idő lesz. Addig is hetente legalább egyszer beindítom a garászban.
Vettem új felniket télre meg kapott új gumikat is mert a régiek öregek voltak. A nyáriak már nem kerülnek vissza. Igaz ahogy szokták mondani még egy nyarat elmennének de ilyen méretben nagy sebességnél vízen már nem biztonságos. Felnik is homokolva cinkezve és újra lesznek fényezve.
A gumisnál nem volt időpont viszont üres állás igen, így kicsit nosztalgiáztam és megcsináltam magamnak.