Blog

>> SzervizHege // Alfa Brera/Spider Brera 2.0 JTD M 170 // 2020-09-24

Minden hidegindításnál figyeltem a motor járását. Szépen indult, viszont alapjáraton egy kicsit változott az alapjárat illetve egy kicsit kopogós volt a hangja. Ez viszont csak pár percig vettem észre. Elvittem hogy nézzük meg mi van vele. Gépre lett rakva és az 1 és a 3 henger korrekciója magas volt. Mivel a km kb. 280000 a szerelő a teljes felújítást javasolta. az alapjárat ingadozásra a szívósor és az EGR takarítást.
Először a befecskendezők és a nagynyomású lett felújítva. Ennek költsége kedvezményekkel volt 340000 ft. A felújítást a Benedeczki Műhely Kft. csinálta (Bosch szervíz Kecel). Mivel minden náluk lett csináltatva így a közös nyomócső és a külön álló nagynyomású csövek ultrahangos tisztítása ingyenes volt.
A szívósor levételével a megbontásra kerülő tömítések cserélve lettek ez volt 40000 ft. A kitakarítás és a szerelés 110000 ft. került. Pluszba kellett 55217821 gyári számú szétválasztó mert el volt törve. Ez került 17000 ft.-ba
Így egy olcsó autó megvételének költségébe került.

 
>> EgyébPiritu - 1.000.000 // Alfa Giulia 2.0 Super // 2020-09-30

- tankolások száma: 78 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 43.042 km
- életkor: 410 nap
- össz. menetidő: 626,74 óra (26,11 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.255,54 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,30 Ft/km
- átlagos napi futás: 104,98 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,37 %

 
>> Szervizliusz // Alfa 159 2.0 JTDm 170Le // 2020-09-24

260520km.
Szíjak, görgők, vízpumpa, üzemanyag szűrő, generátor.

 
>> Tuning és extraSüni155 // Alfa Brera/Spider 3.2 V6 24V JTS Q4 // 2020-09-29

Ma gyári felni szett vásárolva.

 
>> SzervizPutyesz // Alfa 166 2.4 JTD // 2020-09-29

1 hónapon belül kétszer csinált olyat hogy melegen nem indult... Semmi hibaüzenet! KB 10 perc pihi után beindult!
Valószinüsíthető, hogy a főtengely jeladó kezd elhalálozni, ezért cserélve lett egy újra.....rem csak ennyi volt!

 
>> Eseményliusz // Alfa 159 2.0 JTDm 170Le // 2020-09-26

Gtv szétkapva, v6 végül nem az eső miatt. Maradt az 59. Kötelező elfoglaltságom volt Füreden kora reggel. Aztán hozzátettem egy kis autókázást is.
Kmét-Földvár-Enying-Füred-Dörgicse-Zánka-Tagyon-Mencshely-Pécsely-Tótvázsony-Szőlős-Pécsely-Tótvázsony-Szőlős-Füred-Enying-Kmét.
Jókat mentem, kicsit túl is toltam néha. Nem jó ilyen ritkán kiszabadulni.

 
>> Tuning és extraCsabo22 // Alfa GT JTDm Black line // 2020-09-18

Bár kifogástalanul működött és tiszta is volt a DPF, kiszedtem a kocsi alól mert úgy éreztem visszafogja a teljesitményt, és növeli a fogyasztást. Beraktam a CF3as katalizátort ami szintén kifogástalan állapotú, de sem menetdinamikában, sem fogyasztásban nem érzek különbséget. Majd talán a remap után lesz jobb a helyzet mint DPF-vel lett vna. Azóta világit a MCSF lámpa ugyebár az érzékelők hiánya miatt, szóval a remap alkalmával azokat is ki kell irni.
2 bilincset kellett vennem, a többi alkatrész a raktárból került ki.

 
>> EseményZselé // Alfa 159 SW 2.0JTDm 136LE Progression // 2020-09-29

Ma meglett a 300.000 km. Gyári még a kuplung, a turbó, a DPF és minden diesel alkatrész! Természetesen a motor-váltó is. Még egyszer ennyit! (9 éves, nem rohad, belül is szép... MIÉRT NE?!)

 

Az autó elkezdett nehezen indulni. Először az önindítóra gondoltam, de fura hibaüzenetek és egyéb “pótcselekvések” jöttek. Már kezdtem megijedni, de akkor néhány óra állás után rámértem: 10,6V. Ez kuka... még a Spiderbe kezdte pályafutását, 2,5 évet élt. Jász-akkut kapott, 75Ah-st

Km: 299.450

 
>> EseményKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2020-09-29

A mai nap folyamán eladtam az autót, 9,5év, és kb.169000Km együtt.
Egyik kollégám vette meg, úgy gondolom , hogy jó kezekben lesz nála a továbbiakban...