Blog

-Motortartó bak csere-módosított csavarokkal (gyári-már módosított változat)
-Gyertyák cseréje (gyári)
-Kiegyenlítő tartály cseréje(gyári) -repedezett kezdett lenni az eredeti-és fő az óvatosság
-Légszűrő csere (gyári)
-Váltóolaj csere (Autolusso ajánlás alapján Titan Sintofluid FE SAE 75W került bele 3 liter)
-Turbó olajozócső hollanderből szűrő kiiktatása (kéznél volt a gyári új csavar szűrővel, de a kivitelezése nem győzött meg, így a szűrő kiiktatása mellett döntöttem)

A tapasztalatok a szerviz után: Váltás jelentősen javult, hideg váltónál sem kel gázfröccs üresben, hogy szépen vegye az 1-es és hátramenet fokozatot álló helyzetben, hideg "karcos" váltásérzet 1-2-3 között is javult.
Motortartó baknak köszönhetően megszűnt a fura búgó "olcsójánossportkipufogó" effekt 2500-as fordulat felett, és az alapjárati diesel feeling (tükör kormány rezonancia), hangtalanul jár alapjáraton a motor gyakorlatilag belülről hallgatva.

 

Kaptam ajándékba PBali fedőnevű cartárstól egy szép új váltógombot a régi kopottas helyére, így szépült a beltér némi barbár bontás után :) beszéljenek a képek...
A "kupak" ragasztva van az alsó részéhez, így bármennyire is csúnya a látvány, ez a legfinomabb módja a műveletnek, ha szempont, hogy az alsó rész sértetlen maradjon.

 
>> EgyébKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2016-08-10

Alfa Romeo Deutschland Alfista of the week picture

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2020-10-15

Jobb hátsó kerékcsapágy csere

Km: 286.000

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2020-10-15

Liqui Moly 5W40 Diesel high tech olaj, olajszűrő,levegőszűrő
Km: 286.000

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2020-10-15

Leszakadt a bal hátsó rugó tányérja, ezért cserések lettek a hátsó gátlók.

Km: 286.000

 
>> Tuning és extraGT Ɨ|ѯ // Alfa GT 3.2 V6 Distinctive FL // 2020-10-15

Készítettem ma 1 kis hővédelmet az ECU-nak semmi túlbonyolítás, 2 db tartó ebbe dupla fallal 1 hőterelő lemez, egyszerű és nagyszerű valamint oldható a szerelése.

 
>> Szervizkreol32 // Alfa GT Kupé // 2020-09-22

Kicsit rázkódott gyorsításkor, úgy, hogy komplett féltengely csere mindkét oldalt! Meg is oldódotta a problémát. Természetesen a differenciálmű szimmering is cserélve lett és feltöltve a gyári Tutela Synth ZC 75-el. Azóta a váltó is sokkal finomabban kapcsol.

 
>> SzervizPiritu - 1.000.000 // Alfa Giulia 2.0 Super // 2020-10-14

Cseréltek:
- levegőszűrő
- motorolaj (Seleni Digitech PE)
- olajszűrő
Összesen 95ezerbe fájt az akció, pont mint az előző esetben.
Szoftverfrissítés nem volt.
Megoldódott az első radar mizéria is. Egyszer már cseréltek szenzort, mert rossz volt, de azóta is bejelezget. A tartó sarka lóg be a látómezőbe, mert a szenzorcsere óta ha leveszem elhallgat.
Mint kiderült a 2020-as modellnek már más a tartója. Az alsó rész távtartója rövidebb, nem áll ki annyira. Szóval lekapták a szalonba lévő pirosról és felrakták. Azóta csend van. A szalonba álló meg majd megkapja amit nekem rendeltek.
431 nap és 44.198 km után működik az első radar :-)

 
>> Szervizcarver // Alfa Giulia 2.0 Super 200 // 2020-10-14

Elfelejtettem update-elni most bepótolom. szeptember végén megvolt a második szervíz. Igazából az első "nagy" szervíz mert 4000-nél csak olajat cseréltem.

Sok írnivaló mondjuk nincs: 0 hiba.

Motorolaj, légszűrő, olajszűrő csere.

Olasz autók háza: jövőre veletek ugyanitt...