Blog
Az első Alfám volt!
Bal oldalt külső-belső féltengely gumiharang SKF, új váltóolaj
Dobtunk bele egy izzítógyertyát is, mert az egyik meghalt, és idegesített az error felirat indításkor.
270110km
Előtétellenállas, és stekkerupdate me kicsit odakozmalt a venti stekkere. Thx Erhard 😁.
Minden legális a vason. Gewinde, spiler, kipuff....etc,etc..
Ki kellett cserélni a bal hátsó kerékagy csapágyat. Szinte egyik napról a másikra kibírhatatlan hangja lett.
km állás: 212.880 km
A 2 és fél éve vásárolt, kinyíló fejegység már hónapok óta befagyott, élvezhetetlen volt zenét hallgatni miatta a kocsiba.
Most egy egyszerű, de nagyszerű Sony fejegységre esett a választás. Usb és aux csatlakozási lehetősége van, telefont usb-n keresztül lehet csatlakoztatni.
Amire használom, arra pont tökéletes, szép hangzása van.
Sokkal szebben szól, mint a noname, elődje.
Nem először, nem másodszor, újra felkerült a koptató.
Nyilván eltörve és lenyúzva várta a sorsát , de megjavitottam , újra fényeztem, és vissza raktam. Középen elvágtam, és csináltam így egy törést. Sokkal jobban követi a lökhárító ívet, bár képen annyira nem látszik.
Ja és a tükörborításokat is visszafújtam kékre.
Az első két olajcserét 15.000 és 30.000 km-nél csinálták meg az Atlasz Autónál (míg demoautó volt). Bár 15 ezer a hivatalos csereperiódus, nálam - mint minden autómnál - 10 ezrenként lesz az olajcsere, így 45.000 helyett 40.003-nál érkeztem az Olasz Autók Házához. Majdnem összejött a kerek 40.000, de ebben Piritu profibb :)
Orvosoltak két további apróságot is. Az egyik első radarszenzor néha becsipogott. Le volt törve az egyik füle, ezért nem volt teljesen a helyén. Garanciában rendeltek újat hozzá. A váltókar körüli műanyag betét szintén nem volt teljesen a helyén, ezt is helyrerakták, de ebből is rendeltek egy újat.
Közben megérkezett a jobboldali kipufugó vég is, lassan belekezdhetek a duplakipuffos átalakításba végre.
Nem gondoltam volna, hogy lesz egy 3.0 v6 gtv-m valaha is 😄
Nemsokára kap új olajat és egy vezérlés szettet. Előttem is jó gazdái voltak: kapott egy motor generált, koni lengéscsillapítókat, eibach ültetőrugókat, poliuretán szílenteket, belseje is nagyon szép állapotban van.
- tankolások száma: 56 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 30.371 km
- életkor: 284 nap
- össz. menetidő: 438,93 óra (18,29 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.333,40 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,50 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,01 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,94 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,44 %