Blog
Ma névnapja alkamából megkapta a hugi az egyedi rendsztámtábla tartót amilyen a bátyón is van és megtörtént az első mosás is.
Elgurultunk Győrbe az Autófórum Riegler-hez, mert lassan elérjük a 30ezret. Ráadásul tegnap óta követeli az autó hogy cseréljek olajat. Kb 500 km hiányzott a 15 ezerhez.
Rákérdeztem, ez is figyeli a használat módját mint a diesel és számol. Ha úgy kalkulálja hogy elhasználódott az olaj kéri a cserét.
A karantén miatt nem nagyon mentem hosszú útra, jellemzően a gyárba és boltba jártam. Sok indítás, relatíve rövid utak. Talán két Bp volt benne még a zárlat előtt. Szóval ilyen használati profilnál már nem jön ki a 15ezer km.
Cseréltek:
- pollenszűrő
- motorolaj (Seleni Digitech PE)
- olajszűrő
Összesen 95ezerbe fájt az akció. Ha a 60ezres nagyszervízre gondolok (vezérlés, stb.) akkor nem a nagyobbik bukszát kell hozni hanem a csomagtartót kell megtölteni pénzzel...
Ja, gariban kicserélték a rossz első szenzort, de most se jó. A gyanú az hogy a tartó rács van deformálódva és az új szenzor “látja” a rendszámtábla tartót. Feljebb tenni nem lehet, ráadásul kihagyni sem, mert akkor a rendszám rálóg a lámpamosóra.
Szóval rendeltek egy új rácsot.
Ma megcsináltattam a két ajtón lévő sok-sok horpadást. Úgy látszik, hogy Svájcba is divat nekinyitni a másik kocsijának az ajtót. Nem számoltam meg pontosan, de kb. 40-60 horpadás volt a két ajtón. :-(
Szóval foglaltam időpontot horpadásjavításra. 25eFt-ért kinyomkodták az egészet. Nem mondom, hogy 100% lett, de 99% az biztos.
Megnehezítette a mester munkáját a vastag bitumenlap, ami az ajtó belsejére van ragasztva. Szép lett. Már csak a jobb hátsó sárvédőt kell újrafestetenem és egész pofás lesz a kocsi.
A zár alatt kiszakadt a kéder. Valószínűleg pakoláskor akadhatott bele valami. Szerencsére javítható volt.
Ma megtörtént ez is. Egy kis finomítás és minden ok. A kipufogócső szép tiszta, szinte mintha új lenne. Igaz, minden gyári állapotú, azaz EGR és DPF is teszi dolgát.
Km: 95.004
Mióta bent a hifi upgrade bántotta a szemem a magassugárzó felszerelése. Sajnos nem volt hozzá döntött fészek uh. csak így lehett elsőre felrakni.Nem volt túl szép.
Típusspecifikus fészket égen földön nem talaltam, így meg nem maradhatott, gondoltam egy nagyot akko csinaljunk egyet.
Leméretez, CAD tervez, megkertem kollégát hogy a 3D printerét mozgassuk meg kicsit, ez miutan megtörtent, filler, festes, mehet be.Köszi Ádám ☺️
25 évvel ezelőtt ezen a napon gördült le a gyártósorról. Boldog szülinapot :)
Az autó összes lámpája pislogott. Generátor feszszabályzó volt a ludas.