Blog
Első szélvédő cserélve, balos tükör beszerezve, új fűtéscsap a helyére került, új rendszám legyártva.
Amikor megvettem a gépet nem cseréltem vezérlést mert szinte új szettel kaptam.
Ami cserélve lett:
-Hengerfej tömítés
-Szelepfedel tömítés
-szelepszarszimeringek
-par hidrotoke
-kipuf tömítések az összes
-szivocso tömítések
-valto oldali motortartobak
-generator feszszabalyzot
-vezerles szett femlapatos vizpumpaval
-osszes lengőkar elől hátul alul felül mind trw
-hosszkitamasztok
-toronyszilentek kayaba és trw
-egy katica a 4-5-6os henger leomloben
-ket kipifcso melyekben a rezocsovek vannak
-rugok gatlok állítható novitecre
-kozep és hátsó dob Supersprint
Ha a szervíz árához hozzá adom az általam vitt alkatrészek árat (összes lengőkar, hosszkitamasztok, a novitec szett, és a supersprint valamint a kipuff többi része) akkor páran leülnenek...😃😉😎 De minden forintot megér.
-tuti van amit elfelejtettem de a nagyját szerintem leírtam.
Ja kapott új felnit frissen fényezve új pirellikkel.😃
2020.05.08.
Km: 114.200.
Mostmár talán minden rendben van a futóművön, elméletileg.
Állapotát alváz és üregvédelemmel próbálom megtartani.
Alázvédelem előtt persze azért kellett rozsdamarózni és hegeszteni is.
Köszi a segítséget Bajsz M.!
Alsó motor védőt azaz haspajzsot is felszerelte.
Pár kép előtte és utána az alvázvédelemnek.
Futóműjavítás után beállítás.
Alvázon van pár vakrozsda és pár helyen kasznizni is kell.
Aztán alváz és üregvédelem
(Update 2021.01.27. A javítás és az alvázvédelem elkészült, 90e.)
Motul olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere.
226.000km
Átesett egy cápabőr eltávolításon a műszerfal felső szellőzőrostély-szigete.
meglepetésemre nem csillogó műanyag van a nyúlós, ragadós "cápabőr" vagy marketingbullshit nevén "soft touch" borítás alatt!
Denaturált szesz simán leviszi. Kb 10 perc sikálás után ilyen szép lesz. Jobb ezt nézni, mint a felhólyagosodó, ragadós légycsapdát! :D
Lehet le akarták lopni a kerekem... menet közben leesett a bal első. Megsérült a felni és a sárvédő, dobbetét és az agyban a menetek. Korábbi autómból megvolt még a csonkállvány agyastól, így azt tettük be TC-ben egy új alsó lengőkarral és a biztonság kedvéért egy jó bontott féltengellyel. A beszerzett bontott sárvédőt majd a fóliázás után tesszük a helyére.
141.773 km
Alfista78rg barátommal megmozgattuk a v6-okat. Kmét, Kiskőrös, Svadkert, Bugac monostor ásatás, Kmét. Kb. 150km.