Blog
Teljes kör.
Sümeg felől érkeztünk a 84-esen és Keszthely felé vettük az irányt. Badacsony felől visszaérve újra Sümeg felé vettük az irányt a 84-esen.
Összesen 370 km, nyitott tetővel, napsütésben.
Másfél hónapot késett a szezonnyitás, tavaly a Tour de Balaton 2019.03.30-án volt. Előtte már 23-án megtartottuk az első hágóvadászatot, arra még jócskán várni kell az idén...
140733 km állásnál kicseréltem az olajat, leeresztőcsavart, olajszűrőt, levegőszűrőt, pollenszűrőt. Vettem hat liter Motult, hogy legyen ha kell. Egyben fertőtlenítettem a klímát is.
Ebben a hónapban lesz 6 éve nálam az autó, így a km futás helyett az évek száma miatt kellett cserélni pl a vezérlést. A hátsó fékbetét nullára kopott, elég lett volna csak azt cserélni, de inkább kicseréltettem kompletten az összes tárcsát-betétet. A termosztátom már vásárláskor se volt jó, most az is cserélve lett. A szokásos olajcsere meg adott volt. A szerelést Szentbalázson Erdő Attila végezte. Köszi.
- komplett vezérlés készlet vízpumpával (gyári, a balansz szíj dayco)
- vezérlésmódosító (gyári)
- hosszbordás szíj (Gates)
- szelepfedél tömítés (gyári)
- motorolaj (Motul 10w60)
- olajszűrő (gyári)
- féktárcsák első+hátsó (Rotinger fúrt mart T5)
- fékbetét (első Steinhof sport, hátsó gyári)
- fékolaj
- fagyálló
- termosztát (Vernet)
- motorháztető teleszkóp
Km. óra állás 81400
A motortér tűzfalnál lévő szigetelő gumi, állandóan lefordult a helyéről. Már meg őrültem tőle, hogy amikor felnyitom a géptetőt, mindig le van csúszva helyéről. Próbáltam kétoldalas ragasztóval, majd szilikonnal oda ragasztani, de így is mindig lejött. Bontóból hoztam egy másikat. Kiderült amikor felraktam, hogy az enyémnek a két széléből alul, le van vágva kicsit (kép 1-2). Ezért nem maradt a helyén. azt hittem gyári kivágás, de nem néztem meg elég alaposan. Most hogy fent a másik, másképp is áll rajta a gumi. Végre nem csúszik le.
A ködlámpa körüli keretről a króm, már megint csúnyán lekopott. Másfél évet bírt az után gyártott. Kis króm karikáért nem akartam 15e kiadni. Szerencsére könnyen ki lehet pattintani a króm keretet. Lecsiszoltam a krómot. Volt kéznél keréktárcsa ezüstöm, azzal lefújtam. Nem a legszebb a színe, de jobb mint volt (kép 1-5). Ha látok valahol króm festéket, lefújom vele, kipróbálom.
----------
Update: Lefestettem króm festékkel. Nagyság rendel jobban néz ki. Nagyon finom papírral kell megcsiszolni, hogy szép legyen az eredmény. 3 réteget fúlytam rá mire jó lett (kép 6-10). Króm vs. ezüst festék (kép7), van különbség.
----------
Update: Hamar lekopott a króm festék. Megint csúnya matt.
Már egy ideje recseget ropogot. Sokáig húztam halasztottam, de még időben lett cserélve. Állitólag a külső része meg volt picit repedve. SKF került bele. Azóta csend van.
Kapott az autó egy jobb hátsó SKF csapágyat (búgott már rendesen), + egy szett FK ültetőrugót+ egy Ricambi Originali :D gyertyaszettet.
Km: 222.650