Blog
Ma sikeresen beépítettem az új rádiót.csak egy kicsit kellett megbontai a borításokat,hogy a kábeleket jól el tudjam helyezni.egy pár kábelt át kellett kötni mert nem volt azonos a régi rádióval.A Blue & Me dobozkáját is ki kellett dobni mert tovább nem funkcionál se a gyári Navi,se a kormány vezérlő gombok de a Bose erősitője sem csatlakoztatható mert az is valahogy a gyári cuccal volt összhangban.De az új rádió mindent tud ugyhogy nem vesztettem semmit.



Ismét eltelt 10.000 km. Ami azt jelenti hogy ismét olajcsere. Természetesen most is Selénia olajat kapott és MANN FILTER olajszűrőt.
Rá álltam az aknára és miután levettem az alsó motorvédő burkolatot, megláttam hogy egy két olajcsepp van a váltó és a motor között, valószínűleg főtengely szimering lesz ...ezt is orvosoljuk majd. Ezen kívül minden zökkenőmentes volt. :)
Ja és kapott egy jó alapos mosást is , alul felül lemostam róla a sós hólét,és a koszt. Most csilli villi.
Olaj : Selénia 20K -10.672 Ft
Olajszűrő : MANN FILTER - 2053 Ft
Levegő szűrő : MÜLLER FILTER - 2432 Ft
Egy kis matek :
- 9 hónap és 14 napja van nálam az autó,
- 14.219 km-ert tettünk meg ezalatt az idő alatt
Km: 247.739








Első lengéscsillapitó cseréje Trw márkábol ,
És meglett az ujabb müszaki vizsga 2évre.
Az elmúlt napokban egyre erősebben kezdett kopogni valami a hátsó futómű felől. Elvittem a doktorbácsihoz és megállapította, hogy cserélni kell 1bal hátsó toronyszilentet, 2db stabilizátor pálcát és 1db kis szilentet a bal hátsó csonkállványba.
km.:177.842km

Megjött az igazi tél hideggel és hóval. Garázs előtt kis hólapátolás és pár szép kép is készült a hóesésben. Szerencsére a járgányt nem kellett kihoznom ebben a rossz időben, de azért jó ha szabaddá van téve a kijárat, ha esetleg szükség lenne a vasra.







A rádióhoz kellett vennem beépitő keretet aminek a belmérete legalább 3mm-rel kisebb volt mint a rádió.igy ki kellett csiszolni belőle.Bő egy órahosszába került de végül meg lett.


Napsütéses, gyönyörű szép nyári nap volt. Számomra még szebb volt ez a nap. Már akkor beleszerettem, mikor még csak fényképeken láttam Őt. Izgatottan tárcsáztam a friss hirdetésben megadott telefonszámot. Gyors időpont egyeztetés, még aznap munka után mentem megnézni. Biztosítékként a kollégámat vittem, és szóltam neki, hogy alaposan nyissa ki a szemét, és mindent jól nézzen meg, mert én már nem fogok tudni teljesen tisztán látni. Végignéztük kívül-belül, menetpróba, dudál, villog, fékez, klíma gyorsan hűt. Egyből alkudtam is rá. Visszagondolva lehetett volna többet is alkudni belőle. Másnapra vittem is az árát, két Nokia telefon vastag köteg Deáktól kellett megválnom érte.
Izgatottan ültem bele, de tudtam, hogy most higgadtnak kell maradni. Apránként beállítottam magamra az ülést és a tükröket. Ablak le, motor be. A világ egyik legszebb hangú négyhengerese életre kelt és duruzsolt, csak azt várta, mikor indulunk el. Tükör, index és már gurulunk is. Fantasztikus érzés volt. Nem tudtam eldönteni, hogy a járókelők, akik mellett elgurultam, a kocsit bámulják vagy a letörölhetetlen mosolyt az arcomon. Nem foglalkoztam velük. Mert ez egy gyönyörű nap volt. Vettem egy Alfa Romeo 159-et!






161.977Km
•Termosztát+hőgomba csere
Leégett a fűtőmotor így tél közepén, viszont ha már hozzányúlunk akkor radiátor csere is lesz. Várható költség: 55,000 Ft.
Eldöntöttem, nem adom el, a szürke megy napi használatba, a lila lesz a hétvégi autó.