Blog
A féknyergek leszórva lefestve. Csak sárga lett. 🙂
Ha visszakerült a hátsó híd, jöhet a fékrendszer összerakása majdnem a teljes fékcső rendszer új lesz.
Kezelésbe vettük a hátulját. Levettük a hátsó hidat benzintankot. A helye lepucolva le alapozva. Még kap alvázvédőt előtte pasztázást a lemezillesztéseknél mert a régi tömítőt megette az a 23 év. 🙂
A hátsó híd szinterezve összeszerelve. Persze új szilentek, ütköző gumik ,rúgó alátétek, lengéscsillapítók.
Sziasztok!
Munka és az iskola mellett kissé elhanyagoltam a közösségi oldalakat,így most pótlom a hiànyosságaim.
A decemberi 2oldali küszöbcsere,ajtó lakatolás megvolt,végre a pótkerekem is bemegy a helyére,merthogy az is ki lett kalapálva :D
A fényezés egy része is megtörtént.
Sikeresen vizsgázott műszakin is. ✌🏼
Sőt,a check engine sem világít -sípol már elég rég!
Azóta nem nagyon volt mit csinálni Mimón,így volt egy kis "pihi".
Következő pár projektem a kormány bőröztetése,kuplung csere,fényszóró polír,a kábelhalmaz megszüntetése és Mimó tetejének fényezése.
Egyszerűen leírhatatlan,hogy milyen felemelő érzés a mai napig beleülni és vezetni az én kis Csodám.
El látogattam Lacházára , nagyon jó időt nem sikerült futni ,de átlépő alapján nagyon erős az autó, és második helyre elég is volt , még az a jó saját építés előzőtt csak meg.
Legjobb idő: 12.761mp 193km/h (utcai gumival)
Elég sokat szívtam a turbó beállításával , és sokszor volt sajnos túltöltése , mikor rá jöttem a hibára már késő volt, a turbó picit bele ért valamikor a házba , bár nem tudtam bele feszíteni mikor le vettem de nyoma volt, éltem a garanciával és vissza küldtem nekik, cső leömlővel is szívtunk , már 3dik autón volt ez nekem és összesen 4 turbó volt rajta , elfáradt , gondoltam amíg a turbó garizni van be szerzek egy TBI leömlőt és arra lesz fel rakva a turbó.
Sikerült fel rakni és hibátlan működésre bírni , már mentem vele , voltam másik versenyen is , egyelőre hibátlanul működik , kifujás mentes repedés mentes minden .
Egy barátom megkért vigyem egy kört , tetszett neki az autó , 4be el nyomtam neki felpörgött és a 4dik fokozat le fogazodott, padon jelenleg 680nm egy kerékre szerelhető kütyüvel utcán pedig 740nm mértünk szóval semmin nem kell csodálkozni, most kapott egy másik váltót és át raktuk a spert, most ismét hibátlanul üzemel a teknika .
Képeket mellékeltem mindenről.
km:209.600
Ma két éve 2019.08.13-án került hozzám, azóta rójuk az utakat. Sajnos a Covid miatt nem sok helyen jártunk...
Az elmúlt két év mérlege:
- tankolások száma: 123 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 69.703 km
- életkor: 731 nap
- össz. menetidő: 1.016,49 óra (42,35 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.234,47 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,07 Ft/km
- átlagos napi futás: 95,35 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,79 %
A futómű két alsó TRW lengőkarral lett teljes, most szuper mindene. A részecske szűrő hőmérséklet jeladója viszont vacakol. Ritkán, de nem ad jelet, akkor bedobja a csodalámpást, és ott is marad. Kimérve jó. Never ending story?
Időszakos olajcsere.
Felhasznált anyagok:
- Levegőszűrő Filtron AP 091
-Olajszűrő Mann Filter W 714/4
-Pollenszűrő Champion CCF0202
-Olajleeresztő Csavar Mapco 95930
- Motorolaj Liqui Moly LM9511 5W40
Km: 292358
A közelmúlt eseményei:
- tankajtó szolenoid csere megtörtént (minden ok végre, az árát elvileg korábban rögzítettem itt, ha mégsem, akkor a feledés homályába merül)
- olajbetöltő sapka a helyére került - ára ca. br. 4100 Ft (Köszi Roberto és a radaros "mókát" is; olaszos sztori ide: Alfa már csak olyan sapkát ad, amin a felirat kizárólag 5W-30 olaj használatára hívja fel a figyelmet...a legszebb, Multiairbe 5W-40 kell...tipikus :-) )
- motortakaró műanyag letört füle meghegesztve
- klímát is ellenőriztük, ha jól emlékszem 6,5 fokig lement, tökéletes
Olajcsere alkalmával vettem észre, hogy az 1-es injektornál folyik a gázolaj. Mivel csak tömítést nem lehet rendelni így vettem egy komplett csövet. 5 perc meló volt kicserélni.