Blog
Közepes utak állandósulása miatt minden gumibak közel egyszerre felmondta a szolgálatot. Így megújultak a felfüggesztések, a bakokat némileg megtámogatva bilincsekkel is.
Továbbá igen rusnya hangot adott már ki a jobboldali féltengely-csukló is, így csere történt.
A szervízben megjavították az autót.
Szerencsére csak egy kis kontakt hibát találtak.
114500 km.
- gyári Selénia 5W40-es olaj 5L
- olaj szűrő
- levegőszűrő
- pollen szűrő
- hűtőfolyadék tartályból az egyik kimenő cső enyhén ereszt, ebből gyárira csere,
- és a hűtőfolyadék tartály is csere.
- anyag kb : 42000 Ft
- munkadíj : 20000 Ft
Hát hol is kezdjem?!
Mimóra ráfért egy kis wellness,így megkapta a neki járó és nem törött kilépőfény burkolatot,a napellenző klipszeket,szép 156osból "mentett" váltógombot...használható mostmár a vezető oldali ajtóbehúzó,végre le lett cserélve a fényszórómosós díszléc (juppiii!!!),és helyére került a vonószem is.
Kapott a multikormányhoz való bajuszkapcsolókat és tempomatot is :)
Lemostam,kipucoltam,még a motor burkolatot is :'D
Enci örül,Mimó szépül...
Péntek du egyszercsak elkezd kopogni...örömbódottá...
Majdcsak kiderül,hogy a katalizátor törött,vagy a kipugogó engedte el magát.
Ehhez emelni kell,amit majd Debrecenbe a Papa fog vezényelni.
Cserére vár a kuplung,mert fent fog,cserés a váltókulissza persely...majd megy egy karosszériáshoz és fényezőhöz. Ősszel pedig télipapucsok is kellenek.
Tiszta vagyon,de megéri.
Alfás szív Alfás lélek...!!!
Mivel Csöri mindent rendben talált illetve amit nem azt cserélt így gondoltam elviszem egy futómű állítására ellenőrzésre. Már ráfért hisz vásárlás óta ami nem most volt ferde volt a kormánykerék is. Itt újra jól megnyuzták állítás előtt. De minden rendben volt. Kellett állítani elől. Hátul minden rendben volt. Most a kormány végre egyenesen áll.
vezérlés szett vízpumpával, szelepfedél tömítés, bal hátsó kerékcsapágy, 6 gyertya csere.
km.: 171.000
A zárhíd takarásából előbújt a kersztmerevítő, és a klíma hűtő görbesége. Ezek egyenlőre így maradnak...
A hűtőket tartó konzol leszerelésével az is kiderült, hogy a jobb oldali segéd tartó le van szakadva. Ezt a tartót visszahegesztettem ( addig sikerült méregetnem, hogy sikerült a másikhoz képest pár milivel feljebb raknom, de ettől még a zárhíd tökéletesen passzol...)
A flexibilis kipufogó csövet is kicseréltem, illetve a kis hővédő pajzsot is visszahegesztettem...
Szegény kicsi alfa mióta nálam van komolyabb szerelése nem volt. Na de most felsorolni is sok. Az egész egy hátsó fék cserével kezdődött kompletten valamint bal oldali fékporvédő lemez, ebből lett még mindkét csapágycsere, toronyszilent, stabpálca csere, hosszlengőkar, csonkállványszilent. A motortér kitakarítása, egr szelep, pillangószelep, turbónyomás szenzor. Reményeim szerint tél előtt meglesz az eleje is.
2
419
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- AlfaCity 2024 - június ...
- 155
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer