Blog
Tegnap már indíthatóvá vált, és este mentünk is egy próbakört. Egy mosást is kapott, mert megigértem neki, hogy az első út a mosóba lesz :)
Ma tettünk még egy karikát, és bebizonyosodott, hogy a donor motoron, nem jó a termosztát. Így a kivett motorról ma délután meg is kapta.
Megoldottam, hogy lehessen felfelé is váltani a kormányról. Tulajdonképpen csak egy réz lemezke hiányzott, de nem is tudom, hogy lehet-e ilyet beszerezni. Én egy mikrokapcsolót forrasztottam a helyére. Nem éppen eredeti, de tökéletesen működik.
Ma nekiestem kitakarítani a belsejét a kocsinak.
- Porszívózás
- takarítás
- fertőtlenítés
- bőrtisztítás és ápolás
- ózonos utastér fertőtlenítés
- motortér takarítás
Szuper lett :-)
TRW első fékbetéteket kapott. A tárcsák még félúton vannak az új vastagsága és a minimum méret között, így az csak fel lett szabályozva, illetve cink alapozóval lefestve a szabadon lévő részeken.
Történt a napokban hogy parkolás közben, barátnőm szólt hogy füst jön ki a motorháztető alól. Nem füst volt. A klimagáz szivárgott elfelé.
Be is mentünk a Papas autóhoz, Szegeden ők az alfa alkatrész ellátók. Utángyártott nincs.
Lényeg, szerelőm kicserélte.
187960km
Elővizsgálat sikeres, hibátlan. Futómű beállítva. Papíron sok minden javult, mondjuk még az is amihez nem nyúltunk és nem lett állítva. Remélem ezzel lezárjuk a gumirágás sorozatott.
A következő 3000km alatt majd sűrű gumi ellenőrzés...
Vasárnap (08.23) lejárt volna a papír. Szerencsére nem kellett várnom, senki nem volt. Ilyet sem látni. Kényelmes volt. Még két év.
Elég rozsdás volt a porvédő, sőt itt-ott lukas is, elhatároztam, h cserélem. A cumi ott kezdődött, h a fék csúszka fölső csvarja a fej alatt eltört. az alsó kijött szerencsére, igy a nyerget le lehetett venni (több hely) és aparáttal megmelegiteni, h kijöjjön a törött darab. A belső fékbetétet vezetőlemez nélkül rakták be a szakértők, szóval az szépen bele is rohadt a keretbe, kalapáccsl kellett kiverni. A porvédő rögzitő csavarja természetesen a 3szori melegités ellenére is beletört, szóval fúrásra majd menetfúrásra voltam itélve. Bontott, de tiptop (drótkorongozott) csúszka csavarokat raktam be kék Loctite-tal, majd kb 50 Nm-rel húztam meg, akárcsak a keret rögzitő csavarokat. Pótoltam a hiányzó betét vezetőlemezt, megkentem kerámiával, betétek füleit jól megreszeltem. egész jól mozog a betét. A tárcsa belső felét négertárcsával rozsdamentesitettem. Baszott sok meló volt, de legalább jó lett, tavaszig kibirja, akkor már nem lesz cumi szétszedni és perfektre megcsinálni.
0
380
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Junior (Milano)