Blog
Szivárgó szervócső + olaj + szűrő csere
Ma lecsereéltem az olajat és a a szűrőt. "Bejáratás után" most már bele való van benne...
Az olajleeresztő csavart, tömítéssel együtt cseréltem, még az előző feltöltésnél. Jó látni, ha a megfelelő nyomatékkal (20Nm) van lehúzva, illetve lehet a rövid idő is hozzájárult, hogy nem deformálódott a gumi kiegészítés az alátáten. Így most az alátátet nem is cseréltem. A gyertyákat is ellenőriztem, egyformán és szépen néznek ki.
Beraktam a lámpamosó egység Y elosztóját, amit tegnap vettem kedves Enitoth márkatárstól. Innen is köszönet érte :) Szuperul működik...
Még a lámpamosó fúvókáit be kell állítanom, mert egy kicsit lefelé hordanak, de az már a legkevesebb...
Egyre hangosabban kattogott a bal oldali hátsó ajtóhatároló , próbáltam zsirozni , de sajna az már kevésnek bizonyult . Most hogy végre igazi Családi autó lett es gyakran van használva a hátsó ajtó is , úgy döntöttem kicserélem :) sikerült is szerezni gyári újat . A csere kb 20 perc :) picit trükkös ki forgatni de megoldható :) most mar csendben teszi a dolgát.
Húha jó régen írtam , igazából ez azert van mert szerencsére “lényeges” dolog nem történt :) Pótolva lett pár apróság ami nekem szúrta a szemem például az alsó motor védő burkolat , az ajtókárpit an lévő csavar takaró gumi , illetve cserélve lettek elől a sárvédőnél a takaró burkolat is mert elállt :)
Olajcsere, felső lengőkarok, jobb első dobbetét
Megtörtént a 10.000 km-es olajcsere és az összes szűrő cseréje. Pluszba cserélve a rendszámtábla világítás.
Kilométeróra állás: 250160 km
Ma az Auto Néroban kezdtem a napot, az utóbbi időszakban beszedett apróbb karcokat políroztattam ki, ill. utána az érintett területeken visszakerült a kerámia bevonat is. Kaptak egy polírt a kipufogóvégek, és az egész autó egy SiFinish bevonatot.